Fitness Seller

Verschil Voedingswaarden Magere Platte Kaas?

Bezoekers in dit topic

kevin vl

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
hallo,
nog een vraag..:p
Ik ben bezig met het maken van een cutschema, nu ben ik bij mijn laatste maaltyd aanbelandt,
de magere platte kaas dus, nu heb ik hier voor mij 2 verschillende potten staan, op de ene pot staat dat er per 100gr, 8gr Eiwitten inzitten en 4.2gr Koolhydraten, op de andere staat dat er 7.2gr Eiwit inzit en maar 2.5Gr koolhydraten, mijn vraag is dus, de welke zouden jullie nemen in je cut? Aangezien het de bedoeling is dat je s'avonds zo goed als geen Carbs binnenkrijgt zou ik denken, die met het minste Carbs ... Langs de andere kant eet je dan weer de platte kaas voor de Eiwitten?
Alvast bedankt.

Aangezien het de bedoeling is dat je s'avonds zo goed als geen Carbs binnenkrijgt zou ik denken, die met het minste Carbs ...
Maakt niets uit.

En maakt ook niet uit welke je kiest, zolang het maar in de rest van je schema past en het totaal plaatje klopt.

Al zou ik persoonlijk gaan voor de kaas met de hoogste eiwitwaarde,

Maakt niets uit.

En maakt ook niet uit welke je kiest, zolang het maar in de rest van je schema past en het totaal plaatje klopt.

Al zou ik persoonlijk gaan voor de kaas met de hoogste eiwitwaarde,

Oke, bedankt voor de snelle reactie :)

Zou eraan liggen wat je budget is en wat de prijzen zijn van de potten:P
Maar inderdaad, als het in je schema past...

Zou eraan liggen wat je budget is en wat de prijzen zijn van de potten:P
Maar inderdaad, als het in je schema past...

Ja, diegene met het meeste eiwitten is ook de goedkoopste dan zal dan ik maar voor deze gaan :)
Heb ik weer wat meer geld voor iets anders he :rolleyes:

Back
Naar boven