Fitness Seller

Verschil zma en zink magnesium myprotien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kibbeling

Novice
Lid geworden
13 dec 2022
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m85
ZMA® (Magnesiumcitraat, Magnesiumoxide, Zink-Aspartaat, Zink L-Monomethionine, Vitamine B6), Capsule Shell (Hypromellose).
Per Dagelijkse Dosis 1 Capsule
Magnesium 150 mg40%*
Zink 10 mg100%*
Vitamine B6 3.5 mg250%*

Zinkmethionine,Magnesiumcitraat
Per dagelijkse portie 1 Capsule
Magnesium85mg (23%*)
Zink10mg (200%*)
Vitamine B63.7mg (264%*)
Koper0.2mg (20%*)
Andere samenstelling dus
 
Ja dat klopt . Moet er wel bij zeggen dat volgens de reviews de 85mg magnesium niet klopt in beide zit 150mg

Maar zoals ik het zie krijg ik bij zink magnesium die ook nog eens goedkoper is meer waar voor me geld want hij is goedkoper en zit ook nog koper in of zie ik het helemaal verkeerd? Vraag me alleen af of ik niet beter zink en magnesium apart kan kopen zonder b6 er in ivm zenuwuitval wat je er over leest
 
Laatst bewerkt:
Zorg iig dat je oppast met b6.
Laat ik zo zeggen dat langdurig te hoge vit b6 aanzienlijke zenuwschade kan geven. Helaas eigen ervaring.
 
Zorg iig dat je oppast met b6.
Laat ik zo zeggen dat langdurig te hoge vit b6 aanzienlijke zenuwschade kan geven. Helaas eigen ervaring.
Ja had dus ook zoiets gelezen dus het word magnesium en zink apart. Bedankt voor de waarschuwing 👍
 
Ik gebruik zelf de Zink & Magnesium van Myprotein. Moet me wel eens inlezen over die schade van B6...
Ik doe momenteel 1 multivit, 2x de Zink en Magnesium en 2x Visoliecapsules.
 
Zorg iig dat je oppast met b6.
Laat ik zo zeggen dat langdurig te hoge vit b6 aanzienlijke zenuwschade kan geven. Helaas eigen ervaring.
Ik heb die van bulk: https://www.bulk.com/uk/zma-capsules.html
En daar zit inderdaad ook paar honderd procent B6 in.

Er staat vervolgens ook een waarschuwing bij. Maar waarom de f* gooien ze dat er dan in in zulke hoge dosis?
Vraag me dan wel af wat het betere alternatief is. Overal lijken ze b6 in te gooien of het worden allemaal weer losse pillen
 
Specificaties


Deze heb ik ook wel eens gehad. 2 capsules hiervan is ook prima en dan zit je wel een stuk lager met je B6 natuurlijk.
 
Je kunt gewoon zink en magnesium apart nemen, en b-complex apart.
 
Ik heb die van bulk: https://www.bulk.com/uk/zma-capsules.html
En daar zit inderdaad ook paar honderd procent B6 in.

Er staat vervolgens ook een waarschuwing bij. Maar waarom de f* gooien ze dat er dan in in zulke hoge dosis?
Vraag me dan wel af wat het betere alternatief is. Overal lijken ze b6 in te gooien of het worden allemaal weer losse pillen
Het probleem is juist b6 eruit halen.
Dat maakt de pillen duurder...
 
Zou magnesium & zink apart nemen i.v.m opname
 
Back
Naar boven