Fitness Seller

Verschillen tussen Belgen en Nederlanders

Bezoekers in dit topic

Uber bump trouwens.

De humor van nederlanders is geweldig.

Belgen zijn wel langzaam. In de tijd dat mijn buurman zijn gras heeft gemaaid doe ik de rest van de straat en mijn eigen gazon erbij. Maar dat is de mentaliteit, alles op zijn tijd, ze zijn veel minder gestrest.

Komt gewoon grappig over als een nederlander dit typt omdat jullie een hogere werkeloosheid hebben dan wij .

wat ze mij vertelden is dat de nederlanders de belgische meiden lekkerder vinden terwijl belgen de nederlandse. De noordenbuurmeiden zouden minder preuts zijn.

Maar zou geen verschil kennen, nog nooit een nederlander tegengekomen :D

Wat we gemeen hebben is dat geen van beide kunnen sjotten (voetballen), alhoewel de nederlanders zijn toch op weg naart wk

haha hele slechte vergelijking wij hebben heel veel goeie voetballers bij de topclubs voor belgen is nl al het buitenland wat voetbal betreft.
hou toch op.

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

belgen zijn afgekeurde nederlanders imo,

Komt gewoon grappig over als een nederlander dit typt omdat jullie een hogere werkeloosheid hebben dan wij .

Dus ik en een Nederlander en woon in het land met de laagste werkeloosheid :D

Is misschien omdat je in Nederland wel hard moet werken en je targets moet halen :cool:

Toch bevalt veel van de Belgische mentaliteit me wel:
Morgen is er weer een dag ;)

Terug
Naar boven