AndroidHealthClinic

Verschillen tussen Pietje en Fouad

Bezoekers in dit topic

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge
Lid geworden
6 jun 2015
Berichten
22.174
Waardering
34.969
Mama van Pietje is aan het koken, toen ze klaar was zei ze tegen Pietje: Stuur je Foewet naar huis, we gaan zo eten!

Bij Fouad thuis: eet, eet, wil je meer? goed eten!

Pietje komt thuis met een blauw oog. Ohh Pietje arme knul, wie heeft je aangedaan? Mama gaat meteen met de leraar praten hoor!

Bij Fouad thuis: Zeg mij dat hij er erger uit ziet of ik geef je nog een blauwe oog.

-Pietje en Fouad treffen een dame met een kort rokje-

Pietje wacht tot ze uit zicht is en zegt tegen zijn kameraad. Poh zag je dat mokkel, die zou ik wel doen hoor, hihihoehoe!

Fouad: Psst,.psst... ewa lekkertje.. geef je snap. Nee? Atfoee, heel je kont staat open. Kech.
 
Het wordt inderdaad tijd om te cruisen, kameel.
 
Goed topic
 
Pietje gaat werken bij de IND.
Fouads familie krijgt geen verblijfsstatus.
 
Pietje heeft een burgerservicenummer.
Fouad is nog steeds ' tourist ' .
 
Pietje haalt braaf zijn diploma's om vervolgens onder zijn niveau te werken en te leven.
Fouad is goed in chemie en heeft vrienden, samen blazen ze geldautomaten op, en ze leven rijk en gelukkig.

Ik ken een familiebedrijf, uitzendbureau.
Ze laten familieleden een aantal maanden werken, veel overuren maken...ontslaan ze zodat ze uwv krijgen...hebben dan alsnog een dik inkomen, gaan lekker naar eigen land waar het geld x 8 waard is en worden daarna weer opnieuw aangenomen en ontslagen :roflol:
 
De verschillen zijn veel te groot. Laten we dat maar accepteren.
Dat is veel gezelliger.
 
Ik ken een familiebedrijf, uitzendbureau.
Ze laten familieleden een aantal maanden werken, veel overuren maken...ontslaan ze zodat ze uwv krijgen...hebben dan alsnog een dik inkomen, gaan lekker naar eigen land waar het geld x 8 waard is en worden daarna weer opnieuw aangenomen en ontslagen :roflol:
Ja, diegene die de regels maakt, die moeten ze ook oppakken.
Er zitten te veel gaten in de Nederlandse wetten voor levenkunstenaars. Zie ook dat gedoe met Bulgaren en zorgtoeslag etc etc.
 
Ik ken een familiebedrijf, uitzendbureau.
Ze laten familieleden een aantal maanden werken, veel overuren maken...ontslaan ze zodat ze uwv krijgen...hebben dan alsnog een dik inkomen, gaan lekker naar eigen land waar het geld x 8 waard is en worden daarna weer opnieuw aangenomen en ontslagen :roflol:

Goed idee, zoek nog Roemenen die een zomertje willen werken om daarna van een heerlijke uitkering te genieten.
 
Mama van Pietje is aan het koken, toen ze klaar was zei ze tegen Pietje: Stuur je Foewet naar huis, we gaan zo eten!

Bij Fouad thuis: eet, eet, wil je meer? goed eten!

Pietje komt thuis met een blauw oog. Ohh Pietje arme knul, wie heeft je aangedaan? Mama gaat meteen met de leraar praten hoor!

Bij Fouad thuis: Zeg mij dat hij er erger uit ziet of ik geef je nog een blauwe oog.

-Pietje en Fouad treffen een dame met een kort rokje-

Pietje wacht tot ze uit zicht is en zegt tegen zijn kameraad. Poh zag je dat mokkel, die zou ik wel doen hoor, hihihoehoe!

Fouad: Psst,.psst... ewa lekkertje.. geef je snap. Nee? Atfoee, heel je kont staat open. Kech.
Het verschil tussen beschaving koeltoer in een notendop.
 
Back
Naar boven