AndroidHealthClinic

Verschillende aas min of meer vergelijkbaar qua agressiviteit

Bezoekers in dit topic

Tatie

Cool Novice
Lid geworden
26 aug 2013
Berichten
144
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hallo

Ik vroeg me af of je verschillende aas kan vergelijken qua roid rage. Of verschilt dat per persoon en/of middel?

Stel je doet eerst iets lichts: winny (50 mg ed) of 500 mg Test ew. en je londje wordt daar al merkbaar korter van.

Betekent dit dan dat je gevoelig bent voor die bijwerking van aas, of alleen van dat middel Kan je dan wat voorspellen over je gevoeligheid voor een ander middel? Kun je dan bijvoorbeeld direct tren af schrijven als je met winny al wat merkt of zegt dat geen kont?
 
Laatst bewerkt:
Dan ben je er gevoelig voor.

Ik heb er zelf op geen enkele AAS last van. Ik word er zelfs alleen maar liever door denk ik..
 
Ik gedraag me enkel wat lastiger op tren. Dan kan ik iets te zelfzeker/licht ontvlambaar zijn.

Op andere AAS geen probleem.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Roidrage is gewoon gebrek aan zelfreflectie. Niet aanstellen, tel maar keer extra tot 10. Iedereen met een hoger IQ dan dat van een aap moet dat kunnen en anders sowieso geen roids gebruiken.

Just my 2 cents
 
Roidrage is gewoon gebrek aan zelfreflectie. Niet aanstellen, tel maar keer extra tot 10. Iedereen met een hoger IQ dan dat van een aap moet dat kunnen en anders sowieso geen roids gebruiken.

Just my 2 cents

Ik had wel mijn telefoon kapot gegooid op tren :roflol:

Omdat niet weer 1100 euro wilde uitgeven toen maar de weloverwogen beslissing gemaakt geen tren meer te gebruiken.

Op andere aas nergens last van, ken eigenlijk niemand die agressief wordt van andere shit behalve tren. Denk serieus dat je onderliggende geestelijke problemen hebt als je agressief wordt op wat anders dan tren.
 
Roidrage is gewoon gebrek aan zelfreflectie. Niet aanstellen, tel maar keer extra tot 10. Iedereen met een hoger IQ dan dat van een aap moet dat kunnen en anders sowieso geen roids gebruiken.

Just my 2 cents

Apen zijn over het algemeen best slim :p

Zonder gekheid: ik ben het helemaal met jou eens.
 
Ik had wel mijn telefoon kapot gegooid op tren :roflol:

Omdat niet weer 1100 euro wilde uitgeven toen maar de weloverwogen beslissing gemaakt geen tren meer te gebruiken.

Op andere aas nergens last van, ken eigenlijk niemand die agressief wordt van andere shit behalve tren. Denk serieus dat je onderliggende geestelijke problemen hebt als je agressief wordt op wat anders dan tren.

:roflol:

Vast een iPhone 128GB zeker?

Zonde man. :roflol:
 
:roflol:

Vast een iPhone 128GB zeker?

Zonde man. :roflol:

64 gig iPhone 6 :roflol: ach hij was toch al krom omdat ex er op had gestaan terwijl die op bed lag en zat barst in scherm.

IMG_0789.jpg

image host

Annabolen, t maakt meer kapot dan je lief is
 
Hangt ook erg van je kcal inname af.
Op dieet 1000 kcal onder behoefte en tren is het lontje wel wat korter.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Roidrage is gewoon gebrek aan zelfreflectie. Niet aanstellen, tel maar keer extra tot 10. Iedereen met een hoger IQ dan dat van een aap moet dat kunnen en anders sowieso geen roids gebruiken.

Just my 2 cents

Hoevaak heb jij tot 10 geteld toen je je portomonee was vergeten? :p XD
 
:roflol::roflol:

Heb je in de blender gegooid?

Nee tegen de muur :roflol:

Heb hem bewaard voor als de politie weer een telefoon wilt hebben. Ze hebben inmiddels al een hele verzameling iPhones van mij die ze niet terug willen geven. :roflol:
 
'Roid Rage' is alleen van toepassing wanneer je Tren gebruikt en enkel op hoge doseringen. Ook al is het bij iedere persoon verschillend, met andere spullen of 200MG tren in je systeem zit het gewoon tussen je oren. Van Test kun je wat emotioneler worden maar meer in de richting van crying bitch ivm oestrogeen huishouding, kun je je ook een keer voelen zoals je vriendin:angstig:
 
Hoevaak heb jij tot 10 geteld toen je je portomonee was vergeten? :p XD
Was te moe om tot 10 te tellen. Kwam tot 3 en daarna al vergeten waarom ik aant tellen was en vanaf daar weer gewoon aan eten denken
 
Nee tegen de muur :roflol:

Heb hem bewaard voor als de politie weer een telefoon wilt hebben. Ze hebben inmiddels al een hele verzameling iPhones van mij die ze niet terug willen geven. :roflol:

Verzamelen ze jouw telefoons of zo? :roflol:
 
Het zou een leuke reeks studies zijn, maar spijtig genoeg zal het er nooit van komen.

De enige speculatie die we kunnen doen is dat zware endrogenen en alles dat met cortisol fucked beide agressiviteit kunnen verhogen.
 
Op 300 ace per dag was ik wel eens lichtelijk ontvlambaar in het verkeer.. verder nooit echt last
 
Back
Naar boven