XXL Nutrition

Aangeboden Verschillende hardware

Bezoekers in dit topic

Mja handelaar in bitcoins worden, maar dit is riskante business en ik hoef gelukkig al geen risico's meer te nemen )
 
Mja handelaar in bitcoins worden, maar dit is riskante business en ik hoef gelukkig al geen risico's meer te nemen )

True, maar ja veel ondernemers worden rijk door riskante business.
 
True, maar ja veel ondernemers worden rijk door riskante business.
Ja, maar op een zeker moment kun je beter kappen met risico's en blij zijn met wat je hebt.
 
Maar dergelijke handel is nu al weer gedane zaak neem ik aan?? Of zijn er nog mensen die hier mee bezig gaan gezien de sterk afnemende koers ?
heeft gewoon weg geen zin meer , voor de gein eens kijken naar de grote btc farms , dan valt je niks meer in
 
heeft gewoon weg geen zin meer , voor de gein eens kijken naar de grote btc farms , dan valt je niks meer in
De referentie aan winst die je bij de link van Lucienne oid aangegeven staat is totaal niet rendabel iig.. Misschien als je 1000 van die gevallen aanschaft haha
 
De referentie aan winst die je bij de link van Lucienne oid aangegeven staat is totaal niet rendabel iig.. Misschien als je 1000 van die gevallen aanschaft haha
nvidea word elke bij kaart release kompleet leeggekocht door chinese btc farms zelfde geld voor amd .Hoe wil je tegen een sector op vechten die mogelijk 1000 x jouw hash rate in totaal heeft
 
De referentie aan winst die je bij de link van Lucienne oid aangegeven staat is totaal niet rendabel iig.. Misschien als je 1000 van die gevallen aanschaft haha

Lucille
 
Ik heb geen zin om hier een discussie topic te maken. Doe dat dan in de andere cryptocurrency topic. Bij vragen gewoon een pb.
 
Succes nog met je apparatuur.
 
Back
Naar boven