Fitness Seller

verschillende vormen van eiwitpoeder en buikpijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je hebt 100% gelijk dat is het probleem niet. Maar ik wil er graag achter komen waarom mijn darmen zo slechte reageren op whey/casseine. Want het is niet omdat ik genoeg/teveel proteine binnen krijg. Natuurlijk snap ik dat het doel is om voldoende eiwitten binnen te krijgen zonder shakes. Om heel eerlijk te zijn is het soms gewoonweg lastig/niet fijn om zo moeilijk te doen en gewoon een keer te "cheaten" met een shake en wat haver er in.
De kans is toch echt groot dat het lactoseintolerantie is. Niet iedereen is even gevoelig voor lactose, maar je moet er wel tegen kunnen, die stoot lactose uit goedkope eiwitconcentraat.

Whey/caseine met zo min mogelijk suikers (hoge kwaliteit) zou dan minder klachten moeten geven. Neem het eventueel met amandelmelk ofzo, dan heb je ook geen lactose uit melk.

Trouwens, die have bevat ook vezels waar je last van kan hebben. Als je hoort tot de mensen die bij uien ook buikpijn krijgen dan kan dat best.

Nouja, en uiteindelijk natuurlijk ook niet eten waar je last van krijgt. Dan neem je een bak skyr als cheat.
 
Back
Naar boven