MuscleMeat

Verse yoghurtfruitshake (blender nodig) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dreetje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
33
Waardering
0
Benodigdheden:
- Blender
- Magere yoghurt
- Melk
- Zoetstof
- 2stuks fruit ( banaan en kiwi, of alleen banaan of kiwi, of aardbeien of andere lekkere combo's)

Bereiden:
Doe ongeveer 300ml yoghurt in de blender dan 200ml melk ongeveer ( je kan met de verhoudingen spelen als je het dan lekkerder vindt)
Doe er enkele scheuten zoetstof bij of suiker als je je dat kan veroorloven om te eten:P.
Maak het fruit schoon en doe het in stukjes in de blender, ff blenden en je hebt een lekkere yoghurtshake
 
Laatst bewerkt:
aardbei en meloen is ook lekker.... beetje rekening houden met de kleuren zodat het er leuk uitziet in plaats van een bruingrijze drap wordt :)

Toch maar eens achter een blender aan geloof ik.
 
Is idd lekker ja. :)
 
Benodigdheden:
- Blender
- Magere yoghurt
- Zoetstof
- 2stuks fruit ( banaan en kiwi, of alleen banaan of kiwi, of aardbeien of andere lekkere combo's)

Bereiden:
Doe ongeveer 300ml yoghurt in de blender dan 200ml melk ongeveer ( je kan met de verhoudingen spelen als je het dan lekkerder vindt)
Doe er enkele scheuten zoetstof bij of suiker als je je dat kan veroorloven om te eten:P.
Maak het fruit schoon en doe het in stukjes in de blender, ff blenden en je hebt een lekkere yoghurtshake

goh lijkt me idd heel lekker :)
 
Magere Chocolade melk in plaats van melk en wat Whey met aarbeien smaak erdoor is ook goed te drinken :D (de banaan mag er ook gewoon in blijven:lick:)
 
Suiker heb je er niet echt bij nodig om het zoet te houden.

Bij m'n ontbijt is 1 banaan bij 100gr havermout en 400ml melk nog steeds overheersend.
 
Goh dat wist ik niet lol
 
Ik doe het meestal met platte kaas
 
Ik heb nog nooit een recept van dit forum gemaakt .. maar toen ik dit zag rende ik meteen naar de ijskast !

Ik heb het geprobeert met banaan.
Banaan maakt het iets dikker maar het is wel lekker !!

Bedankt :)
 
Ik heb nog nooit een recept van dit forum gemaakt .. maar toen ik dit zag rende ik meteen naar de ijskast !

Ik heb het geprobeert met banaan.
Banaan maakt het iets dikker maar het is wel lekker !!

Bedankt :)

niet lullig bedoeld hoor kom je uit een ei ofzo
 
Fruitshakes zijn lekker inderdaad :)
opgeschuimd eiwit erdoor is ook lekker, dan wordt het luchtiger, en wat met wat ijsklontjes erdoor lekker koud :)
Dan hoeft ie niet eerst een tijd in de koelkast.
 
Ik heb er net een gemaakt (banaan), heb er aardig wat scheppen suiker bij gedaan, want ik lust geen banaan. Maar het was best lekker, volgende keer doe ik het met appel ofzo.
 
Ik heb er net een gemaakt (banaan), heb er aardig wat scheppen suiker bij gedaan, want ik lust geen banaan. Maar het was best lekker, volgende keer doe ik het met appel ofzo.

Waarom gooi je er banaan bij als je het niet lust?
 
Ik had de blender al gepakt, melk en yoghurt afgemeten en toen kwam ik erachter dat er alleen nog maar bananen waren.

Nu zijn er alleen maar Granny Smith appels (toeval haha, normaal hebben we altijd veel fruit) maar dat lijkt me niet echt lekker. Dus ga morgen maar is met gewone appels proberen
 
haha dat is nou jammer
 
even een vraagje, hoeveel watt hebben jullie blenders allemaal,
want wij hebben zo'n blender die maar geloof ik 40 watt produceert (flink weinig dus)
maar was een cadeautje voor mijn pa duss vandaar ..
ik zal het nog wel proberen maar heb al wel eens eerder kiwi en banaan gepureerd met dat ding en het werd gewoon een grote kleimassa,, heb het toen ook door de yoghurt heen gedaan.. :)
 
zolang het maar soort puree wordt en je het kan mixen voor de rest maakt t niet zoveel uit mijn blender mag ook geen ijs blokjes chrushen enzo dus... zegt genoeg;)
 
haha ja ijsblokjes crushen moet ik niet eens próberen bij deze dan verbuigt ie helemaal denk :rolleyes:
 
Back
Naar boven