Fitness Seller

versierblunders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
boogie kwam in een andere thread op een idee die ik al veel eerder voor ogen had gezamenlijk eigenlijk met mn coïtusblunders, maar aangezien de laatste tijd de nieuwe threads als paddos uit de grond popten besloot ik ff te wachten..tot nu.

Dus kom maar op met jullie versierblunders.

Ik zal wel beginne met een die ik 2 jaar terug had. Niet echt een blunder maar wel typisch.
Was in Salou waar ik ee leuk meissie aan de haak had geslagen. Maar je kent t, je hebt wat gedronken, zei vertelt haar naam en euh....??????
ik be heel goed in namen. Na jaren wee ik nog van velen naam en achternaam, maar niet als ik ze net hoor. dus een hele nacht en dag met haar zon beetje opgetrokken en ik had geen flauw idee wat haar naam was. uiteindelijk had ik zoiets van..tja, toch best lullig maar hoe verder de tijd verstreek hoe minder zin je hebt om t te vragen. uiteindelijk toch maar gedaan en zij was blij toe...zij was de mijne namelijk ook vergeten:D

hmm vraag me nuaf of dit wel de goede sectie is:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ghehe, goede topic Dandy, dat verhaal van jou lijkt een beetje op een aflevering van seinfeild!

ennuh, ik moet ff denken voor die blunders...:)
 
Ik had wat gedronken (beetje veel misschien) en ik stond met iemand te praten en toen zag ik echt een lekker wijffie binnen komen en ik keek steeds naar haar en zei af en toe ook naar mij maarze deed steeds haar ogen naar beneden, toen heb ik maar mijn leuter (ja echt) uit mijn broek gehaald en toen ze weer keek liet ik hem zien toen begon ze te lachen naar me en ze wou naar me toe komen en ik wou em alweer terug hangen tot ik in mijn nek gegrepen werd door de portier en de deur uitgegooit werd. Maar ze kwam me wel achterna en ik heb nog een relatie met haar gehad van 3 maanden.

De blunder ligt em eigenlijk dat ik op straat stond met mijn leuter uit ijn broek :D
 
Originally posted by Bodyman
Ik had wat gedronken (beetje veel misschien) en ik stond met iemand te praten en toen zag ik echt een lekker wijffie binnen komen en ik keek steeds naar haar en zei af en toe ook naar mij maarze deed steeds haar ogen naar beneden, toen heb ik maar mijn leuter (ja echt) uit mijn broek gehaald en toen ze weer keek liet ik hem zien toen begon ze te lachen naar me en ze wou naar me toe komen en ik wou em alweer terug hangen tot ik in mijn nek gegrepen werd door de portier en de deur uitgegooit werd. Maar ze kwam me wel achterna en ik heb nog een relatie met haar gehad van 3 maanden.

De blunder ligt em eigenlijk dat ik op straat stond met mijn leuter uit ijn broek :D

ehh...
 
Altijd lachen zulke topics :D
 
vindt ik nou ook
 
Originally posted by Bodyman
Ik had wat gedronken (beetje veel misschien) en ik stond met iemand te praten en toen zag ik echt een lekker wijffie binnen komen en ik keek steeds naar haar en zei af en toe ook naar mij maarze deed steeds haar ogen naar beneden, toen heb ik maar mijn leuter (ja echt) uit mijn broek gehaald en toen ze weer keek liet ik hem zien toen begon ze te lachen naar me en ze wou naar me toe komen en ik wou em alweer terug hangen tot ik in mijn nek gegrepen werd door de portier en de deur uitgegooit werd. Maar ze kwam me wel achterna en ik heb nog een relatie met haar gehad van 3 maanden.

De blunder ligt em eigenlijk dat ik op straat stond met mijn leuter uit ijn broek :D

ik heb een paar vrienden bodyman daar zou jij volgens mij echt heel goed mee kunnen opschieten.....die gaan in het cafe ook gewoon met z'n 2e met de leuter uit de broek tegen zo'n meid aan fietsen...haha echt wel lache met hun hoor
 
ja ik heb dat een keer geaan toen we gingen zwemmen ik ging bij een meisje achteop de fiets en zij fietsen met haar krote rokje en haar string bikini, je begrijpt natuurlijk dat ik mij niet al te lang in kon houden en dat ik toen maar met mijn leuter onder haar rokje ging, toen was het je kan stoppen of ja gaat maar lopen maar eenmaal bij het zwembad was haar zadel gewoon nat en ze gaf mij een knipoog en lachte dus in het kleedhokje mocht mijn leuter de rest onderzoeken ;).

PS wat mij opvalt is dat meiden in gezelschap nooit toegankelijk zijn voor leuke spelletjes maar eenmaal alleen dan gaan ze je op lopen geilen en willen ze zo snel mogelijk gepaald worden
 
Hahaha het zijn af en toe net mensen ;)
 
Originally posted by Bodyman
Ik had wat gedronken (beetje veel misschien) en ik stond met iemand te praten en toen zag ik echt een lekker wijffie binnen komen en ik keek steeds naar haar en zei af en toe ook naar mij maarze deed steeds haar ogen naar beneden, toen heb ik maar mijn leuter (ja echt) uit mijn broek gehaald en toen ze weer keek liet ik hem zien toen begon ze te lachen naar me en ze wou naar me toe komen en ik wou em alweer terug hangen tot ik in mijn nek gegrepen werd door de portier en de deur uitgegooit werd. Maar ze kwam me wel achterna en ik heb nog een relatie met haar gehad van 3 maanden.

De blunder ligt em eigenlijk dat ik op straat stond met mijn leuter uit ijn broek :D

wtf :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :hair: :hair: :hair: :hair: :hair: :hair: :hair:
 
Originally posted by capricik


wtf :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :hair: :hair: :hair: :hair: :hair: :hair: :hair:

Zit je al lang in een gesticht, verder alles ok of..?
 
LOL @ bodyman :D
 
Ik heb idd ook wel keer gehad op vakantie dat ik paar dagen behoorlijk
close was met meisje en aan het einde dur naam nog niej wist!!
had ze wel gezegd hor, maarjaaa da vergeet je ofcourse!! Maar kheb maar niej
gevraagd aan dur...
Tja.. laatst was aan het stappen en begon zo un gesprek met heeeel hot meiske
en het klikte wel enzoww, ik d8 eigenlijk dat ze al 18 was ofzow...
Duz ik zeg zow van je ben zeker 18?? Maar da vond ze blijkbaar niej leuk
en ze vertelde dat ze nog maar 13 was... DAMN wat worden meiskes tegenwoordig snel volwassen... niej normaal!!!
Maarjaa gelukkig heb ik niej mun leuter dur uitgehangen (verbaasd me dat da werkte bij jou Bodyman!!!)
 
Deze thread kan zooooo leuk worden :D
Op Fok! had je deze ook (alleen dan met 'iets' meer members dus ook meer posts :) )
http://forum.fok.nl/showtopic.php/188219
Dit is deel 3, die vond ik het leukst, ik heb deel 1 tm 6 helemaal gelezen en soms kom je echt niet meer bij van het lachen :D
 
Back
Naar boven