AndroidHealthClinic

verslaafd aan internet !?!

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
zijn jullie ook zo verslaafd aan internet?

je denkt dat t niet bent, totdat je geen internet hebt ! dan ga je je echt helemaal rot vervelen en kan je niet wachten tot je weer naar dbb oid kan surfen :)

dat heb ik iig meegemaakt net.. moest ff de kabel eruit voor een paar uur, en ik ben nu thuis.. heb me ROT verveeld....

dan merk je pas dat je eik best verslaafd aan ben. terwijl ik t eik alleen doe als ik thuis ben en echt niets beters te doen heb... maar toch.

voordat ik ADSL kreeg hadden we chello.. en de aanvraag van adsl duurde 2 weken.. was echt hell voor mij :D toch raar he
zonder internet kan ik nog geen 2 min computere.. spellen speel ik amper en verder is er niets te doen.

als ik op vakantie ben kan ik zonder problemen 2 weken zonder comp doe. maar zodra ik thuis ben en niets te doen heb begint het te knagen.

komt dit jullie bekent voor? wie ontkent, LIEGT !
:D
 
ik vind internet gaar....
 
nee jij bent gaar

Ja toen me modem kapot was en ik dr oorzaak niet kon vinden en dus geen internet had, moest ik 2 maanden zonder doen. echt vervelend, ook omdat je voor school enzo veel info van internet haalt
 
Ja, als je echt in Turkije had gezeten, had je misschien nog wel kunnen msn-en vanuit de cel :p
 
Ja ik ken het probleem hehe. De jeugd van tegenwoordig doet ook niks anders dan computeren he :rolleyes: :D
Ik woon in een gehucht, hier valt geen ene sodemieter te doen, dus kruip je al gauw achter je pc.
 
ik ken t Frenkpie, als ik niet achter de computer (lees :dbb:D ) kan verveel ik me af en toe ook zodanig dat ik me eigen kan lopen opfokken, vooral als niemand anders thui is of aan t werken is of whatever. af en toe pak ik dan een flex of mf.
heb vanochtend bijvoobreeld voordat i zou gaan zwemmen alle tel sellcommercials bekeken op tv en moet eerlijk zeggen dat ik me daarbij best heb vermaakt
 
Ik misschien wel een beetje want ik heb eigenlijk helemaal geen tijd voor deze ongein maar ik doe het wel :rolleyes:
 
Tja, de opleiding die ik doe, is afhankelijk van computers en vooral v/h Internet. Zo moet ik elke dag wel een aantal dingen op het net doen. Het is gewoon erg handig en het zou k*t zijn als het ineens weg valt. Maar of het een verslaving is? I dunno, misschien een beetje...
 
Ja moet toch iets met je tijd doen...

En veel leuke nieuwtjes haal je van het net...
 
hahaha ik weet veel leukere dingen purple om de tijd te doden :D
 
dammen ? :D




Originally posted by Big Steve
hahaha ik weet veel leukere dingen purple om de tijd te doden :D
 
Ganzenbord, maar nu nog iemand om het mee te doen.
 
Ik ken het helemaal, had laatst ook iets van 2 maanden geen internet en ook nog in de tijd dat ik met studievertraging werkeloos thuis zat :( Joh dan verveel je je echt helemaal gek...
 
heb ik ook gehad... kregen we een netwerk... lag het er gewoon 2 weken af.. helemaal gek.. kon gewoon 2 weken niet cssen:bawling: kreeg gewoon afkickverschijnselen.. PROBEER TER ALLERTIJDE een netwerk te VOORKOMEN! er is niets ergers als een netwerk !!! :mad:
 
Geen probleem ermee als ik zelf op reis ben, kan dan goed zonder..

Maar thuis??? Nee !!! :bawling:

Espi, internet-verslaafd...
 
Back
Naar boven