MuscleMeat

verslag K-1 Amsterdam arena!!

Bezoekers in dit topic

jeronimow

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
523
Waardering
3
Wat vonden jullie van het gala?

Beter dan vorig jaar?

Bjorn breggi werd constant uitgejouwd... Waarom eigenlijk??? vorig jaar was ie 1 van de publiekslievelingen!! (raar volkje die hollanders):D

Bob Sapp is gewoon zijn geld komen ophalen, meer niet! ( jammer voor aerts) any comment?:o

Klassebak "manhoef" wint na enkele seconden mer zeer zware KO op ruslan karaev!! (ergens wel jammer voor karaev, heeft meer in zijn marge die jongen)

(persoonlijk minpuntje dit jaar) heb supergod "jeronimo" gemist dit jaar!;)
 
Ik was in de Arena tot een uurtje of 8 aan het werk. Niet veel van de partijen kunnen zien helaas. Net wel even op sbs gekeken, en naar mijn idee vielen de partijen wat tegen. Kan me niet voorstellen dat Sapp echt hurt was van die knie. Beetje jammer, maar wat ik nog vervelender vond was inderdaad het gefluit en het gegooi van spullen richting de ring.

Gelukkig wel de partij van Yvel kunnen zien, schijnt een van de betere gevechten van de avond te zijn geweest.
 
Het publiek viel mij ook op, leek wel of ze niet van k1 hielden???
 
ik heb het vanaf Bob Sapp gezien. sjonge, wat een k*t aap die Sapp... te erg... ps. hij is dikker geworden
 
Het publiek viel mij ook op, leek wel of ze niet van k1 hielden???
Daarom hoort dat ook in Tokyo. Beschaafd volk en veel verstand van vechtsporten. Plus niemand van de grote jongens geeft alles omdat het beste bewaard moet blijven tot in december.
 
beetje teleurstelling gistereavond...ben blij dat ik niet geld had uitgegeven aan een kaartje.
 
Daarom hoort dat ook in Tokyo. Beschaafd volk en veel verstand van vechtsporten. Plus niemand van de grote jongens geeft alles omdat het beste bewaard moet blijven tot in december.

lijkt me een beetje raar, om in de ring te staan en niet voluit te gaan.. je staat er toch, kun je net zo goed je best doen ???
 
Bob sapp was gewoon een ramp, die gast hoort pas te vechten als hij het goed kan. Hij gaat veel te snel neer, en als hij neer gaat is het een dikke drama queen.
Vorig jaar was hij toch ook niet op komen dagen?
Ik wou eerst een kaartje kopen om Ruslan te zien vechten en om aerts te zien vechten maar ben blij dat ik niet heb gedaan.

Btw. Vond beetje dom van Ruslan om er meteen zo in te springen, dan weet je tog dat je 60% kans hebt op een goede klap.
Vind het een top vechter maar dit was gewoon dom.
 
Teleurstellen.... publiek waren van die haters.....

Laatste wedstrijd was wel mooi wat een boom van een kerel zeg.. hij kwam toch uit Australie? Ging mooi neer maar was beetje tam allemaal.....
 
En hoe zit de vork nou echt in de steel met dit nep galatje?
Iemand.....

de nepheid straalde van die vechters af
 
lijkt me een beetje raar, om in de ring te staan en niet voluit te gaan.. je staat er toch, kun je net zo goed je best doen ???
Blessuren, gezichtsverlies. Alles draait om Tokyo in december. Daar wordt het hele jaar naar toegeleefd. Als Schild nou verloor gister van die dikke dan zou iedereen gaan denken he die Schild is best te pakken. Nu behoud hij zijn onoverwinnelijkheidsstatus. Ook al vond ik het geen moer aan. Zulke defensieve partijen kom ik niet voor.
 
je kan het Sem niet kwalijk nemen dat ie een goede gameplan heeft en het spelletje slim speelt.
 
Bob Sapp kwam idd alleen maar voor het geld, hij kan echt wel vechten kijk maar naar zijn gevecht tegen Hoofs, maar gisteravond had hij gewoon geen zin zo leek het wel.
 
Bob Sapp kwam idd alleen maar voor het geld, hij kan echt wel vechten kijk maar naar zijn gevecht tegen Hoofs, maar gisteravond had hij gewoon geen zin zo leek het wel.

Sapp kan niet vechten, hij is alleen erg sterk, maar hij zag eruit alsof hij de laatste maanden het trainen heeft laten schieten...
 
ik kan bijna niet wachten om het op eurosport te zien, of als iemand een linkje heeft..
 
Zijn er misschien al filmpjes online? Het klinkt allemaal niet de moeite waard, maar wil het toch graag met eigen ogen zien.
 
manhoef die karaev knockout slaat was erg mooi om te zien.

bob sapp is een triest figuur.

dat die bjorn outgejouwd werd sloeg nergens op. zegt meer over het niveau van het publiek. (mijn mening):)

die australier die gewonnen heeft in de finale, sloeg bjorn netjes tegen de grond. hij was nog helemaal groggy toen hij opstond.

ik ben vorig jaar niet geweest, maar ik heb begrepen dat de wedstrijden wat soepeler achterelkaar doorliepen vergeleken met vorig jaar. de partijen waren vorig jaar wel leuker wat ik heb begrepen.

schilt tegen mighty mo, was saai. wel begrijpelijk misschien.
 
Wat een bagger-gala!
Was ook bijna gegaan, aantal maten van mij wel. Ben blij toe.

Bob Sapp mag van mij nog 1x in de ring. Een MMA partij tegen Fedor Emelianenko waarin de ref de partij niet stopt.

Tja Sem Schilt, tactisch goed maar op zo'n avond in "eigen huis" probeer je het toch af te maken.

Mss was de datum van het gala niet goed gekozen voor de vechters.

Ja en het NL publiek, Joop Kasteel klaagde in zijn tijd daar al over. Jammer dat de vechtsport in NL toch vooral veel maatschappelijk onderontwikkelde brulapen aantrekt.

Al met al jammer dat in NL, waar potverdorie de grote der aarde vandaan komen in deze sport, het niveau van een GP lager ligt dan die van GP Hawaii.
 
Ik had geen kaarten (wel even met het idee gespeeld) en heb er dus geen euro aan uitgegeven maar voelde me toch bekocht!
Leuk voor Manhoef maar er had wel wat meer in die partij gezeten, deed me beetje denken aan het treffen Manhoef vs Sefo...
Natuurlijk speelt Sem een defensief spelletje maar komop jongen je staat in de A'dam Arena, bent op de nationale televisie, de kans om K1 aan de man te brengen in eigen land.

En wat een afgang dat SBS die droplul van een mislukte voetballer/dartverslaggever dingetje jr. het gala laat presenteren voor TV. Hij liet geen kans onbenut om duidelijk te maken dat hij helemaal NIKS van de sport wist en het maar als een soort rariteiten kabinet zag ipv een serieuse sport.
Die gast heeft er echt helemaal niks te zoeken, was er nu geen ex vechter (Hoost?) of boxer met kennis van zaken die dit iets meer cachet had kunnen geven ipv deze clown?

Een en al gemiste kansen...
 
Jullie vergeten dat Sapp een inval partij voor Remy was. Hij werd enkele dagen van te voren van de set geplukt dus nul komma nul voorbereiding. De K-1 wist waar aan ze begonnen door Sapp te vragen.
Vorig jaar was het contract niet rond, ook toen wist hij niet eens dat hij moest vechten, iemand attenteerde hem er toen op dat hij op de poster in Amsterdam stond. Zelfs voor het gevecht was er nog geen contract en Bob laat zich niet onder druk zetten dus hij zei gewoon mazzel hahaha...
Als hij vorig iedereen zo genaaid zou hebben, waarom zouden ze hem dit jaar uberhaupt weer vragen dan???
Besides Bob is in de eerste plaats een bussinesman en pas daarna een vechter. Hij is niet voor niets de rijkste K1 vechter op dit moment. Gewoon een slimme vent.
 
Back
Naar boven