Fitness Seller

Verslag van mijn eerste (en laatste) kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AlphA

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
51
Waardering
0
dit is de kuur waar ik gisteren mee ben begonnen:

wk1: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate
wk2: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate
wk3: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate
wk4: 200mg Deca, 500mg Test Enanthate
wk5: 200mg Deca, 500mg Test Enanthate,
wk6: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate,
wk7: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate HCG
wk8: 200mg Deca, 250mg Test Enanthate HCG
wk9 t/m wk14: Clomid 50 mg/dag

het was de bedoeling dat een vriendin van me zou gaan injecteren, helaas kon ze gisteren niet (zondag) dus heb ik het zelf maar gedaan, DAMN wat is dat raar om te injecteren bij jezelf.

de deca zat in een mooi potje dus die kon ik makkelijk in het spuitje krijgen, de testostoron echter zat in een ampul en ik kon de breeklijn niet vinden, ik dacht dat ik het gewoon niet goed kon zien dus ik wil met al mn kracht die ampul doormidden breken.
Breekt die hele ampul dus in duizend stukjes!!!!
mn duim begon gelijk te bloeden door die glasscherven.
2e ampul ging wel goed nadat ik met een schaar in die ampul heb zitten vijlen.

Wat ik wel vreemd vond is dat ik echt keihard moest duwen om die vloeistof in mn been te krijgen, is dit normaal?

de been waar ik geprikt heb voelt wel een beetje raar aan maar is niet hinderlijk ofzo.

Vandaag borst en triceps getraind, ging wel lekkerder dan normaal maar dat zit denk ik een beetje tussen de oren toch?
wanneer begint het spulletje nou echt te werken eigenlijk?

IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE
(volgende week laat ik ook nog ff snel wat foto's maken)

AlphA
 
Wat zijn je stats nu ?
 
op dit moment ben ik 1,78 mtr, 80kg, bf 9,6 %
het is de bedoeling zo een 8 kg aan te komen.
ga na de kuur gelijk met creatine beginnen om gewichtsverlies te voorkomen.

Groetjes

AlphA
 
Originally posted by AlphA
.... wanneer begint het spulletje nou echt te werken eigenlijk? ....

Eind week 3 begin week 4 moet de boel toch wel inkicken :D

Waarom in het midden te Test omhoog ? zou de gehele kuur op 500mg Test gaan zitten.

Nakuren 6 weken met 50mg Clomid ? zou kiezen voor :

Clomid : start met 150 mg/dag voor 2 weken en dan 100 mg/dag voor nog eens 2 weken.
Of Nolvadex : start met 40 mg/dag voor 2 weken en dan 20 mg/dag voor nog eens 2 weken.
In beide gevallen dus 4 weken.

En ook Nolva achter de hand houden voor het geval gyno opspeelt.

Just my 2cc ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
bedankt voor je advies small user, :D
de reden dat ik in het midden van de kuur 500 mg test ga gebruiken is omdat die ****** van wie ik het kocht zei dat je in deze 2 weken het meeste gaat reageren op de test, vandaar deze 2 weken dan ook 500 mg.
wil trouwens niet de hele kuur op 500mg gaan zitten. ik hoef niet zo nodig 12 kg aan te komen, 8 kg zou ik al héél blij mee zijn, die kuur heeft me zo trouwens al genoeg gekost :D


Geen namen noemen van personen waar je van gekocht hebt.
Lees de huisregels
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hahaha dat is humor, met sjon bedoel niet de naam van die persoon, het betekend bij ons gewoon hetzelfde als "gabber" of "gast"
:D
 
Hou ons op de hoogte AlphA, bijv de hoeveelheid gewichtstoename in de oefeningen.


Train hard en EET als een wilde, dan kom je er wel!!!


SUCCES!!
 
5 dagen na de eerste injectie:
het trainen gaat lekker, de oefeningen gaan me makkelijker af en ik train zwaarder dan normaal, zal wel tussen de oren zitten want de dope zou pas na 3 weken inkicken (so i've been told).
Doe echt mn best zo veel mogelijk te eten, 's avonds thuis is dat geen probleem maar op mn werk is het wat moeilijker: als support desk medewerker is het moeilijk je pauzes te plennen ivm drukke periodes die niet te voorspellen zijn.
ben wel afgelopen week 1,5 kg aangekomen, merk wel dat ik iets minder droog ben geworden door al dat gevreet maar dat mag ook wel, zat 2 weken geleden nog op 9,6 bf%.

Hieronder zie je mn voedingsschema zoals die er nu uitziet, zal deze vanaf maandag gaan aanpassen om zo nog meer proteine en koolhydraten binnen te krijgen.

08:15
- bord cruesli met melk
- 4/5 eieren (zonder dooier)
09:30
- 2 broodjes
11:30
- 250 gram magere kwark
- 3 broodjes
14:30
- 300 gram rijst
- 100 gram gram kwark
17:00
- 150 gram kwark
- appel
19:30
- avond eten (wat mams op het menu heeft staan).
- whey shake
21:30
- 120 gr. tonijn
- banaan
22:45
- bord brinta

zondag moet ik weer injecteren, laat het deze keer wel aan iemand anders over, zelf injecteren was geen pretje :D :D

AlphA
 
1 1/2 week na de eerste injectie:
ik heb mn voedingsschema een beetje aangepast, om zodoende meer calorieen en eiwitten binnen te krijgen:

08:15
- bord cruesli met melk
- 6 eieren (3 met en 3 zonder dooier)
- 1 eetlepel lijnzaad olie
- 3 gram glutamine
09:30
- 3 broodjes
11:30
- 250 gram magere kwark
- 3 broodjes
14:30
- 300 gram rijst
- 100 gram gram kwark
17:00
- 2 broodjes
- 150 gram kwark
- appel
17:30- 19:00 TRAINING
19:30
- avond eten (wat mams op het menu heeft staan).
- whey shake
21:30
- 120 gr. tonijn
- 1 weight gainer shake
22:00 - 23:00
- bord brinta
- 250 gram kwark

EN HET WERKT VERDOMD GOED MOET IK ZEGGEN:D :D :D
ben nu al 83.50kg terwijl ik nog 6 1/2 week te gaan heb!!

ik zal vanaf zondag ook gaan posten hoeveel progressie ik maak met bijv. bankdrukken, de kracht gaat zeker vooruit.
heb trouwens voordat ik echt ga groeien,afgelopen zondag nog ff wat foto's van mijzelf laten maken, compleet ingeolied en wel, denk dat ik die aankomende week ga plaatsen.

AlphA
 
En?!...... het gaat hardstikke lekker zo, :D
zit nu over de 85 kg dus de gewichtstoename gaat volgens plenning.
het rare is echter dat ik er qua kracht niet op vooruit ga zoals verwacht, dat is niet te zeggen van mn benen, ik kan ze veel zwaarder trainen als normaal en ze groeien als kool, mijn bilspieren doen dat echter ook en daarom ben ik gestopt met squatten, doe voor mijn benen alleen nog maar extensions en curls en dat bevalt best zo.

de reden dat ik met steroiden begonnen ben is voornamelijk omdat mijn armen achterbleven met de rest van mijn lichaam, dit verschil wordt echter nog niet kleiner jammer genoeg, hoe hard ik mijn armen ook aanpak,dit trekt hopelijk nog wel bij :)

zal trouwens vrijdag mn foto's posten van vóór de kuur (heb helaas nog geen digitale camera).

AlphA
 
kuren en NIET squatten ??? hmm (afkeurende blik) zou ik echt niet doen hoor. van squatten gaa niet alleen je bilspieren groeien, maar je hele lichaam, alsook je armen!
 
Originally posted by Spike
kuren en NIET squatten ??? hmm (afkeurende blik) zou ik echt niet doen hoor. van squatten gaa niet alleen je bilspieren groeien, maar je hele lichaam, alsook je armen!

Dit is iets wat ik nooit heb begrepen, hoe is het nu mogelijk dat als je squat wat je met je benen en deels je onderrug doet je armen kunnen gaan groeien?
 
en weer een spuit verder....:D

heb afgelopen week 5 goede trainingsdagen gehad, heb weer iets zwaarder kunnen gaan dan normaal, toch had ik voor de kuur een hoge krachtstoename verwacht, de pomp is wel véél beter nu,had afgelopen donderdag met bicepstraining echt een ongelooflijke pomp, zo hard waren mn biceps nog nooit geweest HEERLIJK

om het aantal kg van de oefeningen te posten is een beetje moeilijk omdat ik niet echt volgens schema meer train, net welke oefeningen ik op die dag in mijn hoofd heb, ook het aantal herhalingen verschilt, aantal herhalingen neemt wel elke set af, zogenaamde pyramide systeem, dit bevalt mij het beste omdat je spieren dan voor de echt zware sets goed opgewarmd zijn en je ook niet voor nare verassingen komt te staan als bij de eerste set blijkt dat je er toch teveel gewicht aan gehangen hebt.

Ik ben op dit moment 87 kg, aflgelopen 7 dagen dus weer 2 kg gewichtstoename, op mn werk beginnen ze het wel verdacht te vinden nu ik zo duidelijk aan het groeien ben, maar als ik zelf in de spiegel kijk zie ik eigelijk weinig verschil???

vandaag de 4e injectie gezet, deze keer met 500mg test +deca ipv 250mg test + deca, hopelijk zet de krachtexplosie dan deze week eindelijk in!!!

Alpha
 
Originally posted by Spike
kuren en NIET squatten ??? hmm (afkeurende blik) zou ik echt niet doen hoor. van squatten gaa niet alleen je bilspieren groeien, maar je hele lichaam, alsook je armen!
ben ik helemaal met je eens Spike, maar mijn ass begint gewoon HUGE te worden en daar ben ik gewoon niet zo blij mee, als ik door niet te squatten iets moet inleveren van de groei van de rest van mn lichaam dan neem ik dat op de koop toe
:)
 
Originally posted by Bodyman


Dit is iets wat ik nooit heb begrepen, hoe is het nu mogelijk dat als je squat wat je met je benen en deels je onderrug doet je armen kunnen gaan groeien?
Enkele van de redenen zijn dat de supercompensatie, insulinepiek/gevoeligheid, eiwitsynthese, testosterone - en groeihormoon afgifte groter wordt bij samengestelde bewegingen waarbij het hele lichaam in beweging is.
Het functioneel trainen van grote spiergroepen veroorzaakt een anabolere omgeving voor alle andere spieren.
 
verder kan je ook front squatten wil je meer de nadruk leggen op quads.

trouwens een squatreet vinden de meeste dames heerlijk ;)
 
Originally posted by admin

Enkele van de redenen zijn dat de supercompensatie, insulinepiek/gevoeligheid, eiwitsynthese, testosterone - en groeihormoon afgifte groter wordt bij samengestelde bewegingen waarbij het hele lichaam in beweging is.
Het functioneel trainen van grote spiergroepen veroorzaakt een anabolere omgeving voor alle andere spieren.
\



thnx
 
Originally posted by Spike
verder kan je ook front squatten wil je meer de nadruk leggen op quads.

trouwens een squatreet vinden de meeste dames heerlijk ;)
en hoe voer je de front squat uit dan?! moet namelijk vandaag weer benen gaan trainen :)
 
Originally posted by AlphA

als ik door niet te squatten iets moet inleveren van de groei van de rest van mn lichaam dan neem ik dat op de koop toe
:)

Waarom kuur je in hemelsnaam als je er zo over denkt??????
 
Back
Naar boven