Fitness Seller

Verslag van mijn eerste (en laatste) kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Robin


Waarom kuur je in hemelsnaam als je er zo over denkt??????

omdat ik denk dat je zonder te squatten ook wel groot worden misschien?:D

Het gaat in ieder geval erg lekker zo ben nou al 88kg
Trouwens de pre-kuur foto's van mij staan ook online:
pre-kuur foto's AlphA

Greetzzzz
 
zucht...... die jongen wil toch geen grote ass. Proportioneel heet zoiets, respect daarvoor.
 
Bedankt Floyd :thumb:
Dat is inderdaad mijn gedachte daarbij, wanneer een spiergroep niet meer in verhouding met de rest van mijn lichaam is dan train ik deze gewoon wat minder,

Groetjes
 
Precies of enkel je kont wordt getraind. Maar ieder zijn idee...
 
Foto's van je kuur zien er al zeer goed uit. Ben benieuwd naar je after foto's. Hou ons op de hoogte
 
zoooo, zal maar ff een update geven, zit nu in de 5e week van mn kuur maar wordt niet echt zwaarder meer, ben nou al een week 88,50kg, het was ook best wel een rommelige week, moest voor mn werk de hele dag op pad, en heb een trainingsdag gemist, dit betekend dat ik mn calorie inname moet gaan verhogen en nóg harder te gaan trainen, dat ga ik nu dus ook doen, mijn doel is om op 90kg blijvend gewicht te komen dus dat betekend dat ik dan toch zeker naar de 92kg moet aan het einde van mn kuur, aangezien je toch weer een deel van je massawinst gaat kwijtraken, hoop echt dat het gaat lukken,
kracht gaat wel vooruit maar is zeker minder dan dat ik verwacht had, misschien had ik toch beter 500mg test + 200mg deca p/w ipv 250mg test + 200mg deca kunnen nemen, de bijwerkingen bij mij zijn iig nihil, echt nergens last van tot nu toe.

Greeetzzz :D
 
He Alpha, heb je nog wat after foto's? Het is al weer een paar maandjes geleden.

Gr J.
 
eeeeey BB bro's!!!!
is idd alweer een tijdje geleden jah, lees zo af en toe nog wel eens wat door hier maar van posten komt weinig, vooral met het mooie weer zit ik liever niet achter de pc.

nou zal ff een update geven dan:

ik ben nou ongeveer 2 maanden klaar met kuren
ik weeg nu ongeveer 90kg, vetpercentage is weet ik niet maar ik weet wel dat het niet meer die 9.6% is van toen ik de kuur begon.

ik ben dus 10kg aangekomen tijdens de kuur en ben hiervan nog niks kwijtgeraakt, wel ben ik na een feest zoals bijv. Defcon1 (tof feestje trouwens) gemiddeld 2 a 3 kg kwijt maar die zitten er dan na een paar dagen weer aan.
ben na de kuur geljik begonnen met creatine om de terugval waar ik zo bang voor was mee op te vangen, maar die terugval valt dus reuze mee, sterker nog: die was er bij mij niet,
wat kracht betreft merk je wel dat de oefeningen nu niet meer zo makkelijk gaan als tijdens de kuur maar dat lijkt me logisch.
het is gewoon belangrijk dat je net als tijdens de kuur gewoon goed op je voeding blijft letten,daarmee bedoel ik om de 2,5 uur eten en het vermijden van junkfood en andere rotzooi.

wel had ik tijdens en na de kuur onwijs veel last van puisten op mn schouderbladen, sinds ik 2 weken geleden begonnen ben met knoflookpillen is dit gelukkig een heel stuk minder geworden en ze zijn dan ook zo goed als verdwenen (op een paar na).

misschien dat ik aankomende maand weer een foto's laat schieten, zonder een digi camera is het veel te veel gedoe om die foto's op het net te krijgen.

Groetjes Alpha
 
Originally posted by AlphA
wel had ik tijdens en na de kuur onwijs veel last van puisten op mn schouderbladen,
Komt door de schommelingen in dosis, als je die gelijk had gehouden (wat we nog hadden aanbevolen) dan was dit veel minder geweest. (Had je ook meer gewonnen)

Maar verder is het resultaat blijkbaar toch meegevallen.
 
Mooi resultaat met lage doseringen.
En dat je na een avondje defcon een paar kilo's kwijt bent. Tja dat heb je na een avondje stuiteren, met waarschijnlijk wat hulpmiddelen. :D
Waarschijnlijk zal het voornamelijk vocht zijn dus dat zit er zo weer aan.
 
Dat is altijd vocht sowieso
Dehydratie door alcohol of drugs idd
 
alcohol en drugs zou je moeten vermijden tijdens een kuur, trouwens eigenlijk altijd.

hoewel ik ook een glaasje lust hoor :D
 
kuur heeft het mooi gedaan bij jou...
je hebt als naam van deze thread "verslag van de eerste en laatste kuur..."
denk je er nog zo over of zit je alweer een nieuwe kuur te plannen,voor over een paar maanden.....
heb bij mij gemerkt dat er toch een soort verslavende werking aan zit(die ik wel kan beheersen hoor).
die groei en die kick...ze zijn toch erg verleidelijk.
ben benieuwd.
gr martin77
 
ik denk al aan een andere kuur terwijl ik bezig ben met een kuur :D
 
een nieuwe kuur is echt nog niet aan de orde voor mij hoor,
tuurlijk denk je er wel eens aan omdat je tijdens de kuur zo snel en gemakkelijk groeit maar ik heb verder helemaal geen wedstrijd ambities en hoef ook niet perse over de 100kg te gaan wegen. vindt het wel mooi zo: schommel tussen de 88-90 kg, wil alleen wel wat droger gaan worden, misschien dat ik daarvoor een supplement ga aanschaffen (iemand nog suggesties?).

steroiden gebruiken is niet zomaar iets en de nadelige effecten die op latere leeftijd optreden moet je ook nog maar afwachten.

mijn standpunt "eerste en laatste kuur" geld dus nog steeds. :D
 
Back
Naar boven