MuscleMeat

versleten

Bezoekers in dit topic

twjunk

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2003
Berichten
1.285
Waardering
0
Godver soms denk ik had ik maar ping pong als hobby gekozen, ben nog maar 27 jaar en ik mank al als iemand van 70 als ik s'morgens de trap af kom.
Knie naar de klote na val met moto, enkel naar de klote door muay tai en jujutsu, en hetgeen wat normaal niet pijn doet, doet zeer van de bb training van de dag of dagen ervoor, ben ik nu alleen of zit er bij jullie ook al slijt op :D
 
Niet zo zeuren, of moeten we jouw anders opa gaan noemen? :evil2:
 
Zolang je pik nog werkt moet je je geen zorgen maken.
 
Je had beter hier kunnen posten ;) http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=41428

Maar het valt mee nog eigenlijk!
Dit is trouwens wel de enige reden waarom ik misschien niet voor m'n motorrijbewijs ga, als je op je bek gaat, is het vaak veel sneller ernstig, vergeleken met een auto ongeluk.
Maar desondanks, lekker scheuren op de motor lijkt me wel wat :)
 
lol, nee maar effe serieus, doordat je zo hard traind maakt niet uit of het bb of vechtsport is ( de meeste hier hebben ook al vechtsporten gedaan) ga je sneller slijt op je gewrichten krijgen of je nu wil of niet, ik vroeg me gewoon ff af ofdat jullie daar smorgens ook last van hadden
 
Eigenlijk meer dat ik door trainen met gewichten mijn gewrichten ontzie omdat ik de omliggende spieren sterker maak.

Heb :

- Gare knieen door het lopen in de bergen, maar nergens last van tijdens squatten
- Gare enkel door een bus van 2.000 Kg die er ooit vol over heen gereden is
- Gare rechterschouder (achterkant), niet echt duidelijk waardoor maar in ieder geval niet door training.

Allemaal veel minder last van als ik zwaar train, zo lang ik maar niet overdrijf natuurlijk.
 
EricR zei:
- Gare enkel door een bus van 2.000 Kg die er ooit vol over heen gereden is
:eek: Daar kun je al is last van hebben ja..
 
Back
Naar boven