MuscleMeat

verstandige beginners

Bezoekers in dit topic

50cent

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik zal hier een goeie en redelijk veilig kuur neerzetten voor beginners en jongens die er goed uit willen zien maar geen wedstrijden willen doen.

as die er gebruikt gaan worden zijn winstrol 50mg om de dag,eq 300 mg per week. je kunt eq ook om ruilen met primo 400mg per week.

week 1 t/m week 8
winstrol 50mg om de dag
eq 300 mg per week/primo 400mg

deze kuur kun je 2 maal per jaar herhalen zonder dat je meer hoeft te gebruiken .dat wil dus zeggen 16 weken per jaar kuren 38 weken off. dus 8 weken kuren dan 19 weken off .hiermee kun je aardig wat massa aanzetten zonder de nadelen.Nog een voordeel is dat je amper vocht vast houd waardoor je heel de jaar in shape kunt blijven.En met deze kuur heb je eigenlijk geen nakuur nodig om dat deze produkten amper je systeem vernken.Jongens die wedstrijden doen weten zelf goed wat goed voor hen is, zo dit is niet bedoeld voor mensen die al aardig wat kuren al gehad maar meer voor beginners die zo binnen een aantal jaar met een beetje geduld een aardig lichaam op kunnen bouwen .

en nou het diet .

maalt 1: 100gr brinta 500gr magere kwark.
maalt 2: 6 sneden volk brood 50gr protein shake
maalt 3: 6 x volk brood 500gr magere kwark
maalt 4: 6 sneden volke brood 50gr protein shake
postw: 70gr dextrose 50gr whey
maalt 5: 50gr rijst 200gr kip fillet
maalt 6: 250gr mager kwark ,0.5l magere melk met 30 gr proteine shake
maalt 7: 0.5l magere melk met 30gr protein shake

en nou supplementen ,
multi vit 1x maal per dag
vit c 1000mg 2x daags
swolle v2 2x daags bij ontbijt en bij maalt 5

en nou training.
4x per week bv
dag 1 :borst 3 verschillende oef, schouder 3oef
dag 2: quads 3 oef hamstring 2 oef
dag :3,6,7 rust dagen
dag 4: rug 4 to 5 verschillende oef,traps 1 oef, achter schouder 1 oef
dag : 5 tris 3 oef, biceps 3 oef
bij elke oef 2 zware sets reps 8-6 bij de eerste oef van een spier groep 2 op warm set na de eerste oef je tijd niet meer verdoen met nog meer opwarmen maar rechtstreeks naar 2 zware sets.

Mensen die vragen hebben van hoe of wat en waarom stel ze maar en ik zal proberen te antwoorden als ik online ben .

Ja wie ben jij en waarom al na 3 posts :D
Btw niet preventief nakuren na EQ ?

ik denk niet dat het aantal post je hebt iets te maken heeft met het verstand van dingen maar ja .
En nee met de hoeveelheid eq die je gebruikt en de rust die tussen de kuren zit heb je geen nakuur nodig .eq winni,en primo vernken je systeem minimaal eq iets meer dan primo en winne ,maar nog steeds niet zoveel dat je een nakuur nodig hebt.

Ik denk dat hij gewoon mensen wil helpen die toch willen gaan kuren. Zo heb je tenminste een idee als je het voor het eerst doet.

Goede post bro

Als je goed leest staat er 300mg eq of 400mg primo dat zijn doseringen waarmee je goed resultaten zult boeken als je ze twee maal per jaar gebruikt zonder dat je eigen systeem verdoet. btw ik ben vergeten te zegen laat een bloed controle doen voor dat je kuurt en 6 weken na dat je bent afgekuurd.

Ja het is idd een goede post maar ben gewoon benieuwd wie er ineens op het board verschijnt en zoeen advies geeft that`s all :)

Kanttekening is alleen, aangezien je beginners als doelgroep neemt, dat de kans dat de primo die ze kopen fake is zo'n 90-95% is. Ik prefereer voor recreatieve gebruikers toch enkel testosteron.

inderdaad een verstandige beginners kuur, ik zou alleen deca als eventuele vervanger kiezen/adviseren ipv de eq.

Verder niets op aan te merken.

50cent zei:
en nou het diet .

en nou supplementen ,
vit c 1000mg 2x daags

Dieet?? Deze persoon leeft op shakes en de voeding is eentonig. Ronduit slecht. Hoeveel calorieen geeft dit dieet? Hoeveel koolhydraten, hoeveel eiwitten, hoeveel vetten? Sterker nog, ik zie geen vetten, waar zijn de bronnen met onverzadigde en verzadigde vetzuren??

soulreaver zei:
Kanttekening is alleen, aangezien je beginners als doelgroep neemt, dat de kans dat de primo die ze kopen fake is zo'n 90-95% is. Ik prefereer voor recreatieve gebruikers toch enkel testosteron.

Ja en daar is weer het grote probleem een beginner moet gewoon nog lekker met zijn pootjes van test afblijven ! Het dieet zou echter per persoon verschillend zijn. Iemand van 75 kg heet natuurlijk minder voeding nodig dan iemand van 95 kg

Koolhoven zei:
Waarom had je van mij een ander antwoord verwacht ?

Omdat ik jou kennis en ervaring vrij hoog inschat. De onderdrukking van deca op de axis is toch behoorlijk noemenswaardig. Het volledige herstel duurt maanden. Nog afgezien van dat de meeste tijdens en/of na de kuur last krijgen van verminderde libido.

soulreaver zei:
Omdat ik jou kennis en ervaring vrij hoog inschat. De onderdrukking van deca op de axis is toch behoorlijk noemenswaardig. Het volledige herstel duurt maanden. Nog afgezien van dat de meeste tijdens en/of na de kuur last krijgen van verminderde libido.

De onderdrukking die iemand van 200mg nandrolone op de axis zal ondervinden is minimaal helemaal als er verder geen zware middelen in de kuur gebruikt worden. Het herstel zal helemaal niet zo lang duuren. De werkende stoffen zijn al binnen een paar weken uit het stelsel. De resterende stoffen blijven inderdaad langer aantoonbaar maar zijn totaal niet schadelijk.

Deca is en blijft gewoon een goed basis anabol dat zorgt voor goed resultaat met minimale risico's. En dat mensen last krijgen van hun libido kan gewoonweg niet komen door 200mg nadrolone p/w.

50cent zei:
en nou het diet .

en nou supplementen ,
vit c 1000mg 2x daags

en nou training.
4x per week bv
dag 1 :borst 3 verschillende oef, schouder 3oef
dag 2: quads 3 oef hamstring 2 oef
dag :3,6,7 rust dagen
dag 4: rug 4 to 5 verschillende oef,traps 1 oef, achter schouder 1 oef
dag : 5 tris 3 oef, biceps 3 oef
bij elke oef 2 zware sets reps 8-6 bij de eerste oef van een spier groep 2 op warm set na de eerste oef je tijd niet meer verdoen met nog meer opwarmen maar rechtstreeks naar 2 zware sets.

Ten eerste; hoe weet JIJ hoeveel calorieen een bepaald persoon nodig heeft? en waar zijn de (wat SR al zei een aantal posts terug) de vetten? Sorry, maar dit is ronduit slecht. Al helemaal in een kuur. Je zit mischien net aan 3000 kcal ? (grove schatting) in mijn ogen, veelste weinig voor in een kuur. (of je bent 60 kg, maar dan behoor je niet te kuren! behalve als je 1.40 bent natuurlijk :D

En dan de training? biceps na rugdag???

Maar je bedoelt et goed ;)

Koolhoven zei:
De onderdrukking die iemand van 200mg nandrolone op de axis zal ondervinden is minimaal helemaal als er verder geen zware middelen in de kuur gebruikt worden. Het herstel zal helemaal niet zo lang duuren. De werkende stoffen zijn al binnen een paar weken uit het stelsel. De resterende stoffen blijven inderdaad langer aantoonbaar maar zijn totaal niet schadelijk.

Deca is en blijft gewoon een goed basis anabol dat zorgt voor goed resultaat met minimale risico's. En dat mensen last krijgen van hun libido kan gewoonweg niet komen door 200mg nadrolone p/w.

Sorry, ik heb me vergist in je kennis :(

soulreaver zei:
Sorry, ik heb me vergist in je kennis :(

Er zit imo wel wat in.. deca geeft per mg gewoon meer massa dan eq..

Oh en met eq en winny onderdruk je gewoon je hpta, dus nakuren zou ik altijd doen, waarom op zoiets bezuinigen?

Overigens ruik ik weer iets aan deze thread waarvan soulreaver wel weet wat ik bedoel.....

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven