Fitness Seller

Verstandskies verwijderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luus2405

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 okt 2017
Berichten
1.922
Waardering
3.886
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
24%
Hallo!

Ik doe mee aan de contest, maar mijn verstandskies moet verwijderd worden.

Weet iemand hoe lang je dan ongeveer geen krachttraining kan doen?
 
Is het je eerste verstandskies? Sommigen hebben er zo goed als geen last van, anderen kunnen een paar dagen goed beroerd zijn.
 
Nee dat niet,

de onderste 2 zijn er ook al uitgesneden. Was er toen ook best beroerd van, maar ging gewoon door ( was rond het WK ). Uiteindelijk geëindigd met een dikke ontsteking.
Snap goed dat ik een paar dagen moet rusten, maar bedoel vooral met deadliften etc...
 
Bij de eerste kon ik binnen een paar dagen weer, hechting was er de volgende dag uit gegaan.

2de zat de hechting goed strak en dit duurde langer, pas nadat ik de hechting zelf doorgeknipt had ging de druk er af en was de last er zo af :)
 
Ik heb ze vorige week laten verwijderen, ik kon na een dag weer normaal trainen/eten.

volgende week gaat de andere kant eruit hopen dat het weer zo mee valt.
 
Heb je het over onzin van mij, waarom stel je hier die achterlijke vraag?

Waarom moet die getrokken worden? Hoe ligt de verstandskies? Enz enz enz

Alsof wij hier in kunnen schatten of die verstandskies er in 1x uit geropt kan worden en je de dag er na weer kan eten of dat je hele bek open gesneden moet worden omdat dat ding helemaal vergroeid zit.

Vraag het gewoon aan je tandarts
 
Heb je het over onzin van mij, waarom stel je hier die achterlijke vraag?

Waarom moet die getrokken worden? Hoe ligt de verstandskies? Enz enz enz

Alsof wij hier in kunnen schatten of die verstandskies er in 1x uit geropt kan worden en je de dag er na weer kan eten of dat je hele bek open gesneden moet worden omdat dat ding helemaal vergroeid zit.

Vraag het gewoon aan je tandarts

Zeg internet held moet je geen 15 jarige meisjes irriteren ?
 
Zeg internet held moet je geen 15 jarige meisjes irriteren ?

Ah nee ik was net bezig met een 23 jarige vriendin uit te lachen die mondzorgkunde aan het HBO studeert, had haar niet eens nodig om die reactie te typen maar ze had er niks aan toe te voegen.

Misschien als je röntgen foto's plaatst kan ze er wat van zeggen anders moet je toch echt je tandarts bellen.

Goede comeback trouwens, ik geef je gewoon een constructieve onderbouwde reactie en jij hebt niks meer dan huilen over 15 jarige meisjes?
 
Bij de eerste kon ik binnen een paar dagen weer, hechting was er de volgende dag uit gegaan.

2de zat de hechting goed strak en dit duurde langer, pas nadat ik de hechting zelf doorgeknipt had ging de druk er af en was de last er zo af :)

Ah oké! Ja dr vorige 2 zijn er een paar jaar geleden uitgehaald en toen deed ik niet zo fanatiek aan sport. Ben bang dat er druk op kan komen staan oid...

Ik heb ze vorige week laten verwijderen, ik kon na een dag weer normaal trainen/eten.

volgende week gaat de andere kant eruit hopen dat het weer zo mee valt.

Poh Lucky!!! Beterschap alvast haha
 
Heb je het over onzin van mij, waarom stel je hier die achterlijke vraag?

Waarom moet die getrokken worden? Hoe ligt de verstandskies? Enz enz enz

Alsof wij hier in kunnen schatten of die verstandskies er in 1x uit geropt kan worden en je de dag er na weer kan eten of dat je hele bek open gesneden moet worden omdat dat ding helemaal vergroeid zit.

Vraag het gewoon aan je tandarts
Indien je al niet meer mag vragen wat de ervaringen van andere mensen zijn bij dit soort dingen kunnen we beter het forum afschaffen toch. Terug naar je eigen topic jij.

on-topic: ik had er de volgende dag al geen last meer van maar zal wel wat persoonsgebonden zijn
 
Indien je al niet meer mag vragen wat de ervaringen van andere mensen zijn bij dit soort dingen kunnen we beter het forum afschaffen toch retard. Terug naar je eigen topic jij.

on-topic: ik had er de volgende dag al geen last meer van maar zal wel wat persoonsgebonden zijn

Is dit dan een Tandartsenforum?

En ik heb net duidelijk uitgelegd waarom ervaringen van anderen totaal irrelevant zijn, ben je nou echt zo achterlijk om dat te realiseren?

Mijn verstandskies was er in 1 keer uit en kon dag er na weer eten.

Maar als die van haar dermate scheef zit dan loopt ze een week met een wang rond die alle kleuren van de regenboog krijgt.

Dus welke constructieve bijdrage is nu geleverd?

Juist helemaal geen fuck dus dan moet ze niet zo hypocriet doen als ik geen constructieve dingen post
 
Dus vraag het aan een tandarts of plaats een röntgen foto.

Gvd wat denk je dat je te horen gaat krijgen als je een willekeurige tandarts belt?

'Ja mevrouw dat kunnen wij vanaf hier niet inschatten dan zul je toch langs moeten komen'
 
Of het nou na een dag geen zeer meer doet, of na een week nogsteeds niet over is, het gaat me niet om de pijn, het gaat me vooral om of het schadelijk is om kracht te zetten :) . Tuurlijk maakt het een verschil of het gesneden of getrokken wordt...
 
Het is toch ook niet eerstehulp-bij-pedo-problemen.nl?
Ze vraagt gewoon hoe het anderen vergaan is

Ja en ik leg net uit waarom dat gewoon totaal irrelevant is.

Als ik hier vraag wat ik moet doen omdat mijn auto niet rijdt wat voor constructieve reacties ga ik dan kunnen krijgen?

Misschien moet ik de sleutel omdraaien
Misschien is de tank leeg
Misschien is de accu leeg
Misschien is het wel wat anders.

Zij piept op mij dat ik geen constructieve bijdrage lever en vervolgens vraagt ze zelf om iets waar niemand ook maar op wat voor manier dan ook een constructieve bijdrage op kan leveren.

De enige constructieve bijdrage die geleverd is is van mij namelijk:

Dat is afhankelijk van je situatie
Dat kunnen wij niet inschatten
Dus vraag het je tandarts
 
Ja en ik leg net uit waarom dat gewoon totaal irrelevant is.

Als ik hier vraag wat ik moet doen omdat mijn auto niet rijdt wat voor constructieve reacties ga ik dan kunnen krijgen?

Misschien moet ik de sleutel omdraaien
Misschien is de tank leeg
Misschien is de accu leeg
Misschien is het wel wat anders.

Zij piept op mij dat ik geen constructieve bijdrage lever en vervolgens vraagt ze zelf om iets waar niemand ook maar op wat voor manier dan ook een constructieve bijdrage op kan leveren.

De enige constructieve bijdrage die geleverd is is van mij namelijk:

Dat is afhankelijk van je situatie
Dat kunnen wij niet inschatten
Dus vraag het je tandarts

:treuren:
 
In het eerste geval kon ik dag later gewoon trainen (kt), bij de tweede dezelfde avond (kt). BJJ en boksen deed ik toen even een week niet. Goed spoelen en voldoende pijnstillers thuis. Je mag geloof ik ook niet je neus hard snuiten de eerste dagen, dus let daar op en blijf goed ademen. Kan zijn dat je met trainen even een tandje rustiger aan moet doen.
 
Of het nou na een dag geen zeer meer doet, of na een week nogsteeds niet over is, het gaat me niet om de pijn, het gaat me vooral om of het schadelijk is om kracht te zetten :) . Tuurlijk maakt het een verschil of het gesneden of getrokken wordt...

Ja vraag dat dan gewoon aan je tandarts, als die alleen getrokken wordt kun je gewoon de dag er na weer trainen.

Als er hechtingen in moeten zou ik wachtten tot die er uit zijn of gewoon met je mond open trainen (srs, lol)

En als je naar de kaakchirurg moet heb je best wel een fucked up probleem en zou ik je meer druk maken om eten dan om trainen.

Nou alsjeblieft :sukkeltje:

Geen idee wat je er nu aan hebt want je zal nog steeds bij de tandarts moeten vragen wat er precies moet gebeuren. Er kan zoveel mis zijn met een verstandskies dat je gewoon een duidelijke omschrijving moet geven van de procedure die plaats gaat moeten vinden voor wij enige zinnige reactie kunnen plaatsen.

En als je dat vraagt, vraag dan gewoon ook hoe het met eten en trainen zit.
 
Kijk en dan loop je nou wel tof te doen maar ga met dit topic en de reacties naar je tandarts toe en vraagt wie gelijk heeft :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven