AndroidHealthClinic

Verstandskies verwijderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ze ik denk ongeveer 2 jaar geleden laten trekken onder plaatstelijke verdoving. Eerst 2 aan linkerkant en dan 2 aan rechterkant. Geen pijn van gehad en dus geen pijnstillers nodig. Enkel voorzichtig zijn met eten maar was bij mij 2x op 1-2 dagen in orde.
Mijn zus echter had ze alle 4 ineens laten trekken onder volledige narcose en was een week gefuckt.
 
:dunno: zij deed kattig tegen mij dus ik deed kattig terug, nothing to see here

In het vorige topic is het niet rebels genoeg meer dus nu verstop je je in mijn verstandskies topic? :roflol:
 
Heb ze ik denk ongeveer 2 jaar geleden laten trekken onder plaatstelijke verdoving. Eerst 2 aan linkerkant en dan 2 aan rechterkant. Geen pijn van gehad en dus geen pijnstillers nodig. Enkel voorzichtig zijn met eten maar was bij mij 2x op 1-2 dagen in orde.
Mijn zus echter had ze alle 4 ineens laten trekken onder volledige narcose en was een week gefuckt.

Hmmm, ik ga gewoon hopen op goed geluk en dat ik de dag daarna weer kan vlammen. Zal wel niet.. misschien een goed moment voor een deload hahaha

Had effe wat anders gelezen :D

Je leest wat je wilt lezen he :wanker:
 
Heb ze ik denk ongeveer 2 jaar geleden laten trekken onder plaatstelijke verdoving. Eerst 2 aan linkerkant en dan 2 aan rechterkant. Geen pijn van gehad en dus geen pijnstillers nodig. Enkel voorzichtig zijn met eten maar was bij mij 2x op 1-2 dagen in orde.
Mijn zus echter had ze alle 4 ineens laten trekken onder volledige narcose en was een week gefuckt.

Heb ze zelf ook alle vier in één keer laten trekken. Dan had ik er maar één keer last van, was mijn redenering. Ik kan het iedereen aanraden. Je kunt twee dagen niks hards eten en je loopt rond met een dikke kop, maar daarna wordt het heel snel beter. Ik ken genoeg mensen die het slechts aan één kant lieten doen en er toch net zo lang of langer over deden om te herstellen. Die moesten vervolgens nog een keer.

Liften deed ik toen nog niet dus daar kan ik niks over zeggen.
 
Heb ze zelf ook alle vier in één keer laten trekken. Dan had ik er maar één keer last van, was mijn redenering. Ik kan het iedereen aanraden. Je kunt twee dagen niks eten en je loopt rond met een dikke kop, maar daarna wordt het heel snel beter. Ik ken genoeg mensen die het slechts aan één kant lieten doen en er toch net zo lang of langer over deden om te herstellen. Die moesten vervolgens nog een keer.

Liften deed ik toen nog niet dus daar kan ik niks over zeggen.
Ja is bij iedereen anders. Ik wou gewoon geen volledige narcose omdat ik graag weet wat ze aan het doen zijn. Ben nog nooit geopereerd of dergelijke, was ( en is) nog maar de 2e keer in mijn leven dat ik in een ziekenhuis kom dusja.
 
Ja is bij iedereen anders. Ik wou gewoon geen volledige narcose omdat ik graag weet wat ze aan het doen zijn. Ben nog nooit geopereerd of dergelijke, was ( en is) nog maar de 2e keer in mijn leven dat ik in een ziekenhuis kom dusja.

Ik had juist het tegenovergestelde: ik hoefde niet te zien hoe iemand met een tang mijn kiezen eruit gaat zitten wrikken :p
 
Ik ben de dag erna gewoon weer gaan trainen en op de dag zelf zelfs weer normaal gegeten. Hangt ook af van hoe ver ze al door zijn. Boven stelde geen kut voor in elk geval. Onder schijnt iets minder fijn te zijn heb ik gehoord.
 
Ik ben de dag erna gewoon weer gaan trainen en op de dag zelf zelfs weer normaal gegeten. Hangt ook af van hoe ver ze al door zijn. Boven stelde geen kut voor in elk geval. Onder schijnt iets minder fijn te zijn heb ik gehoord.

Hoe ver ze door zijn? :o
Ik moet over 3 weken, onderkant en ze zijn amper door... Geen horror verhalen ;)
Dag later sta ik ook weer in de sportschool... hoop ik
 
In geen geval mag je zoveel stress ervaren na het trekken van tanden, ik denk dat het gewoon vreselijk voor je zal zijn als je naad wordt gescheurd tijdens het kampioenschap, gezondheid is belangrijker dan het kampioenschap, geloof me, je leeft nog vele jaren
 
In geen geval mag je zoveel stress ervaren na het trekken van tanden, ik denk dat het gewoon vreselijk voor je zal zijn als je naad wordt gescheurd tijdens het kampioenschap, gezondheid is belangrijker dan het kampioenschap, geloof me, je leeft nog vele jaren
Goede eerste post, topic is van 2018
 
In geen geval mag je zoveel stress ervaren na het trekken van tanden, ik denk dat het gewoon vreselijk voor je zal zijn als je naad wordt gescheurd tijdens het kampioenschap, gezondheid is belangrijker dan het kampioenschap, geloof me, je leeft nog vele jaren
Ze is inmiddels inderdaad ook weer drie jaar verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven