Originally posted by RobbieH
Het is vandaag 4 weken geleden en het is gewoon nog steeds niet goed genezen.
Ben maar paar weekjes eerder gaan cutten want eten ging echt klote.
3 weken aan de pijnstillers gezeten anders lag ik snachts wakker.
Na +- 2 weken werd ineens mijn wang weer dikker en zelfs mijn nek zwelde toen op en zwelling ging ook richting mijn oog die dik werd.
Ben toen maar ff naar de ehbo gegaan maar was geen kaakchirurg aanwezig ( was sweekends )dus hebben ze er eentje gebeld en die heeft penciline voorgeschreven.
Die week erna ziekenhuis opgebeld en kon ff vlug ergens tussendoor langskomen.
Ging liggen in die stoel en die beul keek niet eens maar duwde gewoon meteen met zijn duim heel hard net achter die wond.
Dat deed hij voor iets van 5 seconden terwijl ik dus aan het spartelen was met mijn benen en geluiden maakte waaruit toch eht wel kenbaar moet zijn geworden dat dat bst wel pijn deed
" d8 ik al" zei hij toen en deed zijn handschoenen en pakte zijn spullen meteen in om weer weg te gaan.
Het zou volgens hem dus een overspannen kaakspier zijn en kon geen ontsteking zijn want ik had penciline gehad.
Daar moest ik het mee doen en hij ging weg ( zal wel golf afspraak gehad hebben of zo)
Maar hij heeft er dus niet eens echt naar gekeken.
Is nu dus week verder maar heb er nog steeds last van.
Wang is nu niet meer zo dik maar die wond word af en toe dikker en word dan warm en gaat dan kloppen.
Morgen afspraak gemaakt bij mij tandarts naar dat ziekenhuis ga ik niet meer terug.