AndroidHealthClinic

Verstandskies weg laten snijden.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Scighera
idd, ik wilde zo snel weer normaal eten.

dinsdag nog wezen trainen (flink zweten, waarschijnlijk koorts van de behandeling)

Mijn moeder helemaal van #^&%&#%& toen ik een bruine boterham met tonijn in het tostiijzer deed; "je gaat toch geen tosti eten als je verstandskies er gisteren is uit gehaald"
:D :D :D

is toch ook geen tosti:D

maar ik heb ook gewoon verder gegeten hoor. was bij mij niks meer aan t handje.
 
lol.
Van mij mag de kaakchirurg de andere er ook uit halen (tandarts wil deze zelf er uit halen)
Daarbij werd ook nog geholpen door een aardige assistente (ken ik van BodyPump en Spinning)

:thumb:
 
Het is vandaag 4 weken geleden en het is gewoon nog steeds niet goed genezen.
Ben maar paar weekjes eerder gaan cutten want eten ging echt klote.
3 weken aan de pijnstillers gezeten anders lag ik snachts wakker.
Na +- 2 weken werd ineens mijn wang weer dikker en zelfs mijn nek zwelde toen op en zwelling ging ook richting mijn oog die dik werd.
Ben toen maar ff naar de ehbo gegaan maar was geen kaakchirurg aanwezig ( was sweekends )dus hebben ze er eentje gebeld en die heeft penciline voorgeschreven.
Die week erna ziekenhuis opgebeld en kon ff vlug ergens tussendoor langskomen.
Ging liggen in die stoel en die beul keek niet eens maar duwde gewoon meteen met zijn duim heel hard net achter die wond.
Dat deed hij voor iets van 5 seconden terwijl ik dus aan het spartelen was met mijn benen en geluiden maakte waaruit toch eht wel kenbaar moet zijn geworden dat dat bst wel pijn deed
" d8 ik al" zei hij toen en deed zijn handschoenen en pakte zijn spullen meteen in om weer weg te gaan.
Het zou volgens hem dus een overspannen kaakspier zijn en kon geen ontsteking zijn want ik had penciline gehad.
Daar moest ik het mee doen en hij ging weg ( zal wel golf afspraak gehad hebben of zo)
Maar hij heeft er dus niet eens echt naar gekeken.
Is nu dus week verder maar heb er nog steeds last van.
Wang is nu niet meer zo dik maar die wond word af en toe dikker en word dan warm en gaat dan kloppen.
Morgen afspraak gemaakt bij mij tandarts naar dat ziekenhuis ga ik niet meer terug.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by RobbieH
Het is vandaag 4 weken geleden en het is gewoon nog steeds niet goed genezen.
Ben maar paar weekjes eerder gaan cutten want eten ging echt klote.
3 weken aan de pijnstillers gezeten anders lag ik snachts wakker.
Na +- 2 weken werd ineens mijn wang weer dikker en zelfs mijn nek zwelde toen op en zwelling ging ook richting mijn oog die dik werd.
Ben toen maar ff naar de ehbo gegaan maar was geen kaakchirurg aanwezig ( was sweekends )dus hebben ze er eentje gebeld en die heeft penciline voorgeschreven.
Die week erna ziekenhuis opgebeld en kon ff vlug ergens tussendoor langskomen.
Ging liggen in die stoel en die beul keek niet eens maar duwde gewoon meteen met zijn duim heel hard net achter die wond.
Dat deed hij voor iets van 5 seconden terwijl ik dus aan het spartelen was met mijn benen en geluiden maakte waaruit toch eht wel kenbaar moet zijn geworden dat dat bst wel pijn deed
" d8 ik al" zei hij toen en deed zijn handschoenen en pakte zijn spullen meteen in om weer weg te gaan.
Het zou volgens hem dus een overspannen kaakspier zijn en kon geen ontsteking zijn want ik had penciline gehad.
Daar moest ik het mee doen en hij ging weg ( zal wel golf afspraak gehad hebben of zo)
Maar hij heeft er dus niet eens echt naar gekeken.
Is nu dus week verder maar heb er nog steeds last van.
Wang is nu niet meer zo dik maar die wond word af en toe dikker en word dan warm en gaat dan kloppen.
Morgen afspraak gemaakt bij mij tandarts naar dat ziekenhuis ga ik niet meer terug.

WTF? geen onsteking wegens die penciline? er was iemand voor mij die haar 4e kuur ging ophalen... de ontsteking wilde maar niet weg na drie complete kuren..........
 
Originally posted by Scighera


WTF? geen onsteking wegens die penciline? er was iemand voor mij die haar 4e kuur ging ophalen... de ontsteking wilde maar niet weg na drie complete kuren..........

Echt?? ik denk dat het bij mij ook nog steeds ontstoken is.
Penciline dood alle bacterien in je lichaam zei hij, maar hij heeft ook niet eens gevraagd wat voor penciline.
Dat ziekenhuis heet "het lange land zieknhuis" maar staat hier bekend als "trammeland ziekenhuis"
Ik woon hier nog niet zolang en dat ziekenhuis is echt heel erg dichtbij dus leek mij wel handig.


Is er niet ergens een organisatie waardat je een klacht kan indienen over ziekenhuizen???
 
-Vraag eens advies bij de consumentenbond
-Laat je tandarts en/of huisarts het beoordelen
-Vraag een second opinion bij een ander kaakchirurg
 
Originally posted by Scighera
-Vraag eens advies bij de consumentenbond
-Laat je tandarts en/of huisarts het beoordelen
-Vraag een second opinion bij een ander kaakchirurg

Ik heb morgen een afspraak bij mijn tandarts gemaakt, ff kijken wat die zegt.
Als nu blijkt dat ik echt slecht geholpen ben dan ga ik echt even terug naar die arts en wil hem dan wel even "spreken"
Beetje kloten met mijn gezondheid........
Eten trainen en slapen gaat nu al 4 weken niet zoals ik wil en de eerste 2 a 3 weken waren echt zwaar klote.
 
Originally posted by RobbieH


Ik heb morgen een afspraak bij mijn tandarts gemaakt, ff kijken wat die zegt.
Als nu blijkt dat ik echt slecht geholpen ben dan ga ik echt even terug naar die arts en wil hem dan wel even "spreken"
Beetje kloten met mijn gezondheid........
Eten trainen en slapen gaat nu al 4 weken niet zoals ik wil en de eerste 2 a 3 weken waren echt zwaar klote.

Kan ik me voorstellen. je hoofd is toch het meest hinderlijke lichaamsdeel om pijn in te hebben, het beinvloedt alles.

Suc6, ik hoop dat de tandarts je kan helpen
 
Ik ben vandaag dus naar mijn tandarts geweest en die werd echt flink boos toen ik alles vertelde en hij de wond zag.
Schijnt levensgevaarlijk geweest te zijn...
Hij zal wel niet bedoeld hebben dat mijn leven in gevaar was ( denk ik) maar het had fout af kunnen lopen.
Zenuwonsteking of zo... schijnt dat dan je gevoel weg is in een bepaald gedeelte in je gezicht...
Dat vertelde ik dus ook tegen die arts die mij in mijn mond drukte met zijn duim en zei dat er niks aan de hand was.
Maar zijn antwoord was dat die mensen onzin roepen en dat ik die maar weg moest schoppen ???
Vage gast, misschien moet ik hem maar eens gaan schoppen:D
Ik wil in ieder geval wel een klacht in gaan dienen.
 
Je kan idd een klacht (met eis om schadevergoeding?) indienen

Het schijnt idd af en toe voor te komen, dat een deel van het gezicht en/of tong daardoor tijdelijk verlamt is, daar de wortel van de verstandskies een zenuw raakt.
 
Ik ben vanochtend teruggeweest naar de chrirurg die mij de eerste keer geholpen heeft.
Hij heeft een foto gemaakt en daarop was dus te zien dat er nog eens tuk bot/tand zat.
Daardoor wilde het dus niet genezen.
Ik mocht dus weer onder het mes... :-(
Alles werd dus weer opengesneden en er kwam een best groot stuk tand/bot uit.
Toen ging hij nog met een stuk metaal erin lopen schrapen...
Dat ging echt heel erg lomp en deed ondanks de verdoving ook best wel pijn.
Toen werd er een stuk stof in gedaan en dat mag er donderdag weer uit.

Ik wil dus echt een klacht indienen tegen die chrirurg die niet gekeken heeft en zei dat er niks aan de hand was.
Als hij wel gekeken had dan hadden ze dat stuk tand/bot er 2 weken geleden al uit kunnen halen en had ik er nu geen last meer van.
 
dat die chirurg niet zag dat de kies niet compleet was...
 
Originally posted by RobbieH

Ik wil dus echt een klacht indienen tegen die chrirurg die niet gekeken heeft en zei dat er niks aan de hand was.
Als hij wel gekeken had dan hadden ze dat stuk tand/bot er 2 weken geleden al uit kunnen halen en had ik er nu geen last meer van.

pfhew, pijnlijk man. en gwoon doen!
succes ermee
 
Ben vandaag weer naar het ziekenhuis omdat stuk stof eruit te laten halen.
Blijkt dus dat ze afgelopen maandag mijn tandvlees voor ruim 3 cm weggeschraapt hebben omdat die ontsteking dus aan het uitbreiden was.
Heb nu een groot gat zitten wat ik 3 x per dag moet schoonspuiten met een speciaal spuitje en warm water.
Baal echt want eten en trainen gaat door al dat gedoe gewoon klote.......
 
Originally posted by RobbieH
Ben vandaag weer naar het ziekenhuis omdat stuk stof eruit te laten halen.
Blijkt dus dat ze afgelopen maandag mijn tandvlees voor ruim 3 cm weggeschraapt hebben omdat die ontsteking dus aan het uitbreiden was.
Heb nu een groot gat zitten wat ik 3 x per dag moet schoonspuiten met een speciaal spuitje en warm water.
Baal echt want eten en trainen gaat door al dat gedoe gewoon klote.......

zeker een oplossing van zout en water om het schoon te houden?

Suc6 in ieder geval, zoiets aan je mond blijft gewoon irritant, zeker als je gewend bent veel te eten
 
Originally posted by Scighera


zeker een oplossing van zout en water om het schoon te houden?

Suc6 in ieder geval, zoiets aan je mond blijft gewoon irritant, zeker als je gewend bent veel te eten

Ik ben maar wat eerder gaan cutten dus dat scheeld wel, maar blijft klote.
Gat was gisteren zo groot dat er allemaal spaghetti en ei in verdween dat er later pas weer uit kwam...
Het is nu een stuk kleiner geworden en kan mij ook niet voorstellen dat het over een maand nog niet dicht is.
Moet met gewoon warm water spoelen dmv van een spuitje met een bochtje.
 
Originally posted by RobbieH


Ik ben maar wat eerder gaan cutten dus dat scheeld wel, maar blijft klote.
Gat was gisteren zo groot dat er allemaal spaghetti en ei in verdween dat er later pas weer uit kwam...
Het is nu een stuk kleiner geworden en kan mij ook niet voorstellen dat het over een maand nog niet dicht is.
Moet met gewoon warm water spoelen dmv van een spuitje met een bochtje.

vreemd, ik moest een zoutoplossing gebruiken om de wond schoon / bacterie-vrij te houden
 
hoe komt het als je midden in een kuur zit ;)
 
Ja ik! Weg laten snijden. Ik heb een tip, je moet nu veel vloeibaar voedsel eten, zorg dat je genoeg zemelen en zo binnen krijgt, anders krijg je enorme harde ontlasting en anale problemen. Die had ik na een week yoghurt dus. :cool: pijnlijk, ooow....
 
Snijden doen ze maar 1 per kant toch, ik kon iig al snel weer normaal eten aan de andere kant, volgende dag had ik alweer een BBQ en dat ging goed dus :D
 
Back
Naar boven