MuscleMeat

verstandskies

Bezoekers in dit topic

Mr.O

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
23
Waardering
0
As donderdag worden m'n verstandskiezen getrokken :( Nu vraag ik me af hoelang je rust moet nemen (omdat er natuurlijk best wel druk op je komt te staan teminste bij mij als je mn kop ziet na het bankdrukken :rolleyes: )
Mijn vraag dus hoeveel rust hebben jullie genomen 1 dag 2 dagen of is het niet nodig??
Enne.. hoe hebben jullie dat met je voeding gedaan suggesties?
 
Hangt heel erg af hoe je je verstandkies staat, is hij al doorgekomen of niet?
Als hij goed doorgekomen is zal het een paar dagen duren, wanneer hij er niet doorgekomen is (en er dus uitgeneden wordt als het ware) duurt het wat langer. Bij mij moesten ze eruit gesneden worden, was niet echt prettig.
Ik heb ongeveer 2 dagen alleen maar vla, eiwitshakes en ander vloeibare zooi genomen. Maar na een dag of 2 a 3 zal je er al een stuk minder last van hebben.
 
verschilt nogal per verstandskies, afhankelijk v lengte vd wortel ed

wel is het zo dat als je te weinig rust neemt net na de ingreep je lang blijft kwakkelen. neem je eerst voldoende rust, dan kun je na 2-4dagen maximaal weer alles. soms heb je mazzel en kun je een halve dag later alweer sporten.

kunnen is trouwens niet het goede woord, je hebt er eerst gewoon geen zin in.
 
IK moest echt niet aan sporten denken met die verse hechtingen in me bek. Maar na een paar dagen komt toch de drang naar het ijzer weer opzetten.

Maar succes in ieder geval donderdag!
 
Na het trekken van je kiezen mag je even geen zware inspanningen verrichten. Doe je dat wel, komt er te veel spanning te staan op je bloedvaten, ook op die in je kaken en die kunnen dan weer openspringen. Als het goed is krijg je van de kaakchirurg te horen hoelang je dus moet wachten (ik dacht 24-48 uur).
 
Je zal het zelf wel merken, gaat wel ff duren voordat e zwelling uit je mond gaat verdwijnen
 
Back
Naar boven