AndroidHealthClinic

Verstandskiezen getrokken kaakchirurg. Wat te eten?!

Bezoekers in dit topic

lauwie91

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2013
Berichten
45
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Gister middag moest ik er toch aan geloven. Al mn verstandskiezen moeten eruit. en gister zijn er 2 getrokken. de rechter kant wel te verstaan.

Nu heb ik nu niet zoveel pijn meer en het viel allemaal reuze mee! alleen zitten er nu 2 big holes in mn kaak. waardoor ik niet goed kan eten. ook mn kaak is erg stijf en kan dus ook mijn mond niet ver open doen.

Nu ben ik zo'n 4 maanden flink aan het bulken en trainen geweest. en van 82 kg naar 86 kg gegroeit.
Nu wil ik dit natuurlijk niet allemaal verliezen door die 2 verstandskiezen die er zo nodig uitmoesten!:(

Kunnen jullie tips advies geven voor de mensen met deze ervaring? ontsteking voorkomen maar toch de nodige bouwstoffen binnenkrijgen???


Bedankt!
 
Hallo,

Gister middag moest ik er toch aan geloven. Al mn verstandskiezen moeten eruit. en gister zijn er 2 getrokken. de rechter kant wel te verstaan.

Nu heb ik nu niet zoveel pijn meer en het viel allemaal reuze mee! alleen zitten er nu 2 big holes in mn kaak. waardoor ik niet goed kan eten. ook mn kaak is erg stijf en kan dus ook mijn mond niet ver open doen.

Nu ben ik zo'n 4 maanden flink aan het bulken en trainen geweest. en van 82 kg naar 86 kg gegroeit.
Nu wil ik dit natuurlijk niet allemaal verliezen door die 2 verstandskiezen die er zo nodig uitmoesten!:(

Kunnen jullie tips advies geven voor de mensen met deze ervaring? ontsteking voorkomen maar toch de nodige bouwstoffen binnenkrijgen???


Bedankt!
brinta wake up drinken met een rietje 100 gram brinta met halve liter melk is tog al 800 calorieen paar keer per dag als extraatje moet wel helpen tog :D
 
brinta wake up drinken met een rietje 100 gram brinta met halve liter melk is tog al 800 calorieen paar keer per dag als extraatje moet wel helpen tog :D


Thanks! ja heb al wel gewone brinta. Maar dat is nog best wel moeilijk ghehe
 
Dikke wangen of niet had ik ook geloof dat ik 8 verdovingen kreeg!!

Het gaat wel moeilijk maar is zeker de
Moeite waard. Pak 4 scheppen whey mix het met
Melk en pak een rietje slurp het zo naar binnen. Mischien dat je kwark waterig kunt maken en zo naar binne slurpen
 
Ik zou oppassen met een rietje. Het kan weer gaan bloeden als je te hard gaat zuigen.
 
kwark in een blender wordt al vrij drinkbaar (beetje optimeldikte) voeg hier nog wat water aan toe en je hebt echt wel iets drinkbaars.
Verder whey met water, havermout in de blender met water. gewoon alles blenden, live like an astronaut! :P
 
en om alsnog onstekinge te voor komen vaak je mond goed spoelen maar dat wist je al denk ik
 
Dikke wangen of niet had ik ook geloof dat ik 8 verdovingen kreeg!!

Het gaat wel moeilijk maar is zeker de
Moeite waard. Pak 4 scheppen whey mix het met
Melk en pak een rietje slurp het zo naar binnen. Mischien dat je kwark waterig kunt maken en zo naar binne slurpen
Yes dankje:) hier gooi ik dan de brinta drink doorheen!

Ik zou oppassen met een rietje. Het kan weer gaan bloeden als je te hard gaat zuigen.
Ja dat klopt inderdaad! heb hele dikke rietjes.

kwark in een blender wordt al vrij drinkbaar (beetje optimeldikte) voeg hier nog wat water aan toe en je hebt echt wel iets drinkbaars.
Verder whey met water, havermout in de blender met water. gewoon alles blenden, live like an astronaut! :P

Thanks i will!:)

en om alsnog onstekinge te voor komen vaak je mond goed spoelen maar dat wist je al denk ik

Yap!
 
Ik heb toen ik geopereerd was aan mijn kaas geleefd op brinta, gortepap, kwark, yoghurt, soms vla.
Soepen zoals bruine bonensoep kan je ook even blenderen en smaakt prima dan. Je kan wat brood erin soppen en dat zuigt prima weg. Eigenlijk elke gebonden soep. Kan je ook vers maken van tomaten en wortel en mais en blenderen en dan kruiden erin en wat brood soppen. Zachte bolletjes soppen.
Er zijn genoeg opties in vloeibaar. Heb het al een paar keer meegemaakt en helaas zit er ben ik bang weer zoiets aan te komen.

Gekookte of gestoomde witvis en zalm. Heel zacht en ook goede vetten. Met aardappelpuree en witte bonen in tomatensaus.
 
Back
Naar boven