AndroidHealthClinic

verstandskiezen verwijderen

Bezoekers in dit topic

ik heb er al eentje door de tandarts laten trekken...nog 3 te gaan :mad:
 
Ik heb er vandaag ook drie uitgehaald bij een patient, als je ze er zelf uit mag halen is het veel leuker :D
 
Whahaha wat een verhaal zeg!
 
ik heb ze alle vier ineens laten trekken
spijt
4 dagen amper kunne eten, door stijfheid van kaken, constante bloedingen en wondpijn. Dat was echt hard. Nooit meer :rocker:
 
daarnet de andere twee laten verwijderen. Nu ging het niet zo soepeltjes als de vorige keer....hij moest wat kaakbot weg boren om er goed bij te kunnen.
De verdoving werkte wel prima, tijdens het geruk weer nauwelijks iets gevoeld. Nu alleen wel een ontzettend dikke wang. Ik kan met moeite een shake of wat vla naar binnen werken. Hopelijk gaat dat snel makkelijker want ik heb zo'n zin om ontzettend te gaan schranzen!
 
ben 7 kg afgevallen. 10 dagen geen lepel in men mond gekregen door complicaties
 
damn! goede vooruitzichten :eek:

maar alles is weer goed gekomen neem ik aan?
 
Ik heb er vier, en die zitten daar goed. :D

Lucky me. Mijn broertje heeft ze laten verwijderen, die heeft een paar dagen pus geslikt... (sorry ramonovietsj)
 
ramonovietsj zei:
damn! goede vooruitzichten :eek:

maar alles is weer goed gekomen neem ik aan?

ben eerst 7 dagen thuis geweest. hoopte dat de zwelling weg was tegen dat ik terug naar school ging maar helaas..... die complicaties
:mad: was 2 weken voor ik ben beginnen forummen en had dus niet eens aan shakes maken met havermout enzo gedacht (lepel ging er niet in) enige wat ik binnenkreeg was melk, water, pudding, yughurt en water.

alles is nu idd goed


oh ja trouwes, ze lagen alle 4 slecht en ze zijn er in 1 dag uitgegaan (volledige narcose in het ziekenhuis + overnachting in ziekenhuis)
 
Back
Naar boven