AndroidHealthClinic

verstandskiezen verwijderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
$%@%^@&&$*$#!

Laatst naar de tandarts geweest en toen wou hij ff een paar foto'tjes maken. Kreeg ik gisteren dus te horen dat mijn verstandskies dwars ligt (letterlijk en figuurlijk) en r dus uit gesneden moet worden. Damnit! Dan ken ik dadelijk dus een week of zo zo goed als niet eten... Dat word dus een emmertje weight gainer halen...

Heeft iemand ervaring met het verwijderen van verstandskiezen?
 
Ik heb ze alle 4 laten trekken maar daar voel je weinig van, de verdoving doet meer pijn dan het tekken zelf. Alleen als de verdoving uit gaat werken wilt het nog wel een beetje pijn doen maar dat is snel weg door gewoon een pijnstiller te nemen.

Steve
 
ik had niet eens in de gaten dat ie werd getrokken.
ik zat daar in de stoel en ik wist dat hij een kies ging trekken, maar niet dat het de verstandskies was. wat wel pijnlijk was was dat ik een aft (de 1e ooit en net op dat moment) in mn mond had. en die kerel zetten een klem in mn bek en natuurlijk precies op die aft. oh man de pijn was ondraaglijk. vandaar dat ik misschien die andere pijn van het trekken onderdrukte.
toen ging ik iets te wild met mn tong op en neer en drukte ik zijn boor tegen mn tandvlees aan, maar dan achterin tegen het uiteinde van mn kaak aan. hij boorde flink erin want mn hele bek zat onder t bloed. dat ging hij dichten door er alsnog in te boren zodat t zou gaan stollen. wederom vel pijn geleden. Toendeze situatie achter de rug was vroeg ik hem of hij enig idee had wanneer mn verstandskies zou doorkomen waarop hij mij lachend aankeek en zei dat die net getrokken was.
ik was wel blij maar lachte als een boer met kiespijn toen ik de deur achter me dichttrok

ohja Rob, je bent niet de enige
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4154
 
Yo thnx guys...

:rolleyes: ik had die search zelf ook wel eerst ff kunnnen gebruiken....srry
 
ik heb ze gelukkig niet en hoop ze ook nooit te krijgen. Veel succes iig
 
het valt hardstikke mee. 5 uur later liep ik alweer 200g vis weg te werken. Pijnstillers heb ik niet nodig gehad.

Gewoon de wond erna goed met zoutoplossing blijven reinigen tegen infecties en zo snel mogelijk ijs tegen je wang houden op de plek, een uur of 3 lang. Dan zwelt het ook niet
 
Thnx for da tips, komt allemaal goed... Ik kijk r wel een beetje tegenop...
 
Originally posted by Rob G
Thnx for da tips, komt allemaal goed... Ik kijk r wel een beetje tegenop...

Niet te veel gaan stressen he? Stijgt je cortisol gehalte van ;)
 
Bij mij was het ook zo gebeurd. Nergens om je druk over te maken...
 
wow, als ik zo al die verhalen van andere gedupeerde lees, damn ik hoop maar dat het bij mij allemaal snel voorbij is. Alvast een flinke pot weightgainer halen omdat ik waarschijnlijk een tijdje alleen vloeibaar kan eten. Gelukkig is het net een beetje in de zomer en niet in mijn bulk periode...
 
Zijn bij mij alle vier getrokken, enigste wat rot aanvoelt zijn die spuiten.
Dan voel je dat iemand in je bek staat te duwen (heb ik nooit begrepen waarom ze duwen ipv trekken) en klaar.
Lekker naar huis met je dikke bek, savonds at ik al weer.
Ze trekken maar 1 kant tegelijk en over de andere kant kan je gewoon eten. Tip: Brinta en yoghurt of natturlijk de ouderwetse prak :)
Wel ff goed spoelen na je eten.
 
Nou ik had alle 2 beneden. De dagen er na zijn alleen beetje verrot. Maar verder gaat het makkelijk. Enigste nadeel was me bolle kop. en domme meisje die erin gingen knijpen omdat ze het zo schattig vonden. AAAUW dat deed zeer. En verder verkleurde het bij mij nog de huid. geel achtig duurde 2 weken ofzo. Weet niet of nog meer dat van jullie hadden? Ik had volledige narcose
 
Originally posted by Ryu
Nou ik had alle 2 beneden. De dagen er na zijn alleen beetje verrot. Maar verder gaat het makkelijk. Enigste nadeel was me bolle kop. en domme meisje die erin gingen knijpen omdat ze het zo schattig vonden. AAAUW dat deed zeer. En verder verkleurde het bij mij nog de huid. geel achtig duurde 2 weken ofzo. Weet niet of nog meer dat van jullie hadden? Ik had volledige narcose
Dat mag toch helemaal niet??!!
Mij hebben ze verteld dat je dan kan stikken, omdat beide kanten van je bek opzwellen.
 
ja die grapenmaker van een tadarts van mij wilde het niet zelf doen, stuurde me door naar t ziekenhuis... Daar slogen ze de kies in 6 of 8 stukken, omdat hij onder een ander kies zat. Daarna haalden ze hem met pinset eruit...
Rare was, dat dat krote holle gat verder niet dicht wilde gaan. Zo was ik dus 2 weken later nog met een zout oplossing aan t spoelen, en kwam er alsnog een stuk tand uit. Had die homo dus over het hoofd gezien... Stond op t punt om hem te gaan vermoorden...
 
Originally posted by jweigeman
ja die grapenmaker van een tadarts van mij wilde het niet zelf doen, stuurde me door naar t ziekenhuis... Daar slogen ze de kies in 6 of 8 stukken, omdat hij onder een ander kies zat. Daarna haalden ze hem met pinset eruit...
Rare was, dat dat krote holle gat verder niet dicht wilde gaan. Zo was ik dus 2 weken later nog met een zout oplossing aan t spoelen, en kwam er alsnog een stuk tand uit. Had die homo dus over het hoofd gezien... Stond op t punt om hem te gaan vermoorden...
Das wel erg slordig, deed zeker wel pijn zo,n open tand :(
Ziekenhuizen, ik hou er niet van.
 
Wieso, ze zijn r uit! Damnit, kom ik daar bij die kaakcirurg, heeft hij het mooie idee om ze maar ff alle 4 te verwijderen. Ikke: 'uhhhhh....ok?'. Damnnnn. Dus nu hebben ze r 2 verwijderd aan mijn linkerkaak. Boven en onderkant. Om half 2 was ik aan de beurd. Al met al viel het wel mee. De spuiten deden geen pijn en dat trekken daar voelde ik ook niets van. Ik werd wel ff een beetje misselijk na de ingreep. Nu zit ik hier dus met een dikke wang waar nog niet echt gevoel in zit. Verdoving begind nu wel langzamerhand uit te werken. Wel mega irritant met eten. Ben blij dat ik een dikke pot weight gainer heb aangeschaft, kan ik teminste toch nog een beetje mijn calorien binnen blijven krijgen.

Maarja, nu moet ik dus binnenkort weer terug om de andere kant open te laten snijden :(:(:( Daar heb ik dus echt helemaal geen zin in... Wel lekker een paar daagjes vrij :)

Nou ja, ik hoop dat het niet gaat ontsteken, dan komt het allemaal wel goed, wish me luck! :)
 
Originally posted by Rob G
Wieso, ze zijn r uit! Damnit, kom ik daar bij die kaakcirurg, heeft hij het mooie idee om ze maar ff alle 4 te verwijderen. Ikke: 'uhhhhh....ok?'. Damnnnn. Dus nu hebben ze r 2 verwijderd aan mijn linkerkaak. Boven en onderkant. Om half 2 was ik aan de beurd. Al met al viel het wel mee. De spuiten deden geen pijn en dat trekken daar voelde ik ook niets van. Ik werd wel ff een beetje misselijk na de ingreep. Nu zit ik hier dus met een dikke wang waar nog niet echt gevoel in zit. Verdoving begind nu wel langzamerhand uit te werken. Wel mega irritant met eten. Ben blij dat ik een dikke pot weight gainer heb aangeschaft, kan ik teminste toch nog een beetje mijn calorien binnen blijven krijgen.

Maarja, nu moet ik dus binnenkort weer terug om de andere kant open te laten snijden :(:(:( Daar heb ik dus echt helemaal geen zin in... Wel lekker een paar daagjes vrij :)

Nou ja, ik hoop dat het niet gaat ontsteken, dan komt het allemaal wel goed, wish me luck! :)

good luck!

:D

haal je voorraad kwark en yoghurt al maar boven makker!
 
Yeah :) Brinta & havermout, bakje kwark, emmer weight gainer, i'll live...

:)

Het voelt wel mega irritant zo'n verdoofde kanus... Trainen zal de komende dagen ook wel niet veel soeps zijn...:(
 
bffen ook niet :P
 
Back
Naar boven