XXL Nutrition

Verstandskiezen

Bezoekers in dit topic

MrJ zei:
Ik gebruik m'n lul ook niet om te denken, ik heb daar andere bezigheden voor. :D

Heb jij nog een derde been dan? Na al die anabolen?
 
Tractortje zei:
Heb jij nog een derde been dan? Na al die anabolen?

Zal hem in je nek leggen, kan je ermee squaten. :thumbup:


(Mits je 150kg + kan squaten that is.)
 
Heb ook een kies laten verwijderen bij de kaakchirurg. Desnoods kunnen die het volledig uitboren, voel je niks van. In heb de indruk dat kaakchirurgen meer de heavy tools hebben die nodig is voor dit soort werk. En liever een kies laten verwijderen dan wortelkanaalbehandeling. Heb een grote kies in alle 4 kanalen moeten laten leegschrapen, nou erger kan het niet.
 
Bij m'n vriendin beginnen ze nu ook door te komen. Ze heeft er nu geen last meer van.. moet je net geluk mee hebben.

Bij mij zijn ze nog steeds niet doorgekomen en zo te voelen gaat dat nog wel even duren.. Er is iig wel genoeg plaats.. dus mochten ze doorkomen.. heb ik er hopelijk geen last van :)
 
MrJ zei:
Na lang in de hoop geleefd te hebben de dans te kunnen ontspringen ben ik naw nu toch de lul.

De verstandskies rechtsboven heeft te weinig ruimte waardoor hij nu ervoor zorgt dat ik mijn mond niet verder open kan doen dan 5cm (meer is teveel pijn). Dat is zeer lastig met eten om te beginnen.

Morgen om 17.00 een afspraak met mijn tandarts (volgens mij familie van dr. Mengele gezien mijn eerdere ervaringen :( ). Eerst even 'kijken' maar de kans is aanwezig dat hij direct met slijptol, drilboor en andere nare middeleeuwse spulletjes in de weer wilt.

Zojuist eens ervaringen op het internet gezocht hiermee. Nooit doen dus, zit nu al te shaken bij de gedachte... En ik heb ook nog eens honger!


Straks maar een gezinspak pijnstillers inslaan om te beginnen. Bah! :mad:

Toevallig last gekregen sinds je bent begonnen met de igf? Op amerikaanse forums lees je dat heelveel mensen daarvan last krijgen tijdens igf gebruik.
 
Xtreme_BODY zei:
Toevallig last gekregen sinds je bent begonnen met de igf? Op amerikaanse forums lees je dat heelveel mensen daarvan last krijgen tijdens igf gebruik.

Dacht er ook al aan ja, maar ze kwamen al door voor de IGF-1.

Maar zou kunnen dat nu net die extra mm's door de IGF-1 komen. Zal 't de tandarts vragen morgen. ;)
 
Ik zou eventueel weightgainer in huis halen of proteine shakes, want eten kan je verlopig niet!
 
Marvinnr1 zei:
Ik zou eventueel weightgainer in huis halen of proteine shakes, want eten kan je verlopig niet!

Wrijf het er even in als je wilt. ;)
 
K*t voor je kerel.

Over een tijdje zal de hele reut bij mij ook wel getrokken gaan worden.
Maar dan zorg ik er toch wel voor dat ik van te voren al zwaar verdoofd ben.

Ik neem dan gewoon wat para's voordat mijnheer aan de slag gaat. Heb errug slechte ervaringen.
 
MrJ zei:
Wrijf het er even in als je wilt. ;)

Ik heb dit ook tegen een trainingsmaatje gezegd, omdat ik het zelf ook heb moeten meemaken. Niet veel mensen ontspringen de dans met ie kiezen maja getrokken is getrokken.. Succes!
 
Heb ook drie verstandskiezen moeten laten verwijderen. Alleen wist m’n tandarts dit al voor ze helemaal volgroeid waren. Dus konden ze niet getrokken worden, maar werden ze heel fijn door de kaakchirurg uit mijn kaakbot gebeiteld, gehakt en geboord. Echt heel fijn. Ik zag er na de eerste keer (maar 1 kies verwijderd) uit alsof er een tennisbal op m’n wang was geplakt en door de special effects afdeling een lapje huid over was gedaan.
Ik kon ook echt zo goed als niks meer eten omdat het zo gezwollen was, ik kon alleen het topje van m’n pink, nog niet eens tot aan het eerste kootje, tussen m’n tanden krijgen. Probeer maar eens en bedenk dan dat een vrouwenvinger nog veel kleiner is, dan snap je wel dat je zo goed als niks meer kan eten :( Over 1 maaltijd deed ik wel een uur, pff dan heb je vanzelf geen zin meer om te eten.

En de tweede keer mochten er meteen 2 tegelijk uit, aan dezelfde kant van m’n gezicht. Dus ik dacht, nou dat wordt lekker twee weken vakantie, want dan durf ik helemaal niet meer over straat met zo’n enorme plofkop, maar toen viel het ontzettend mee. Kon na 2 dagen al weer eten, wel langzaam en maar aan 1 kant kauwen, maar beter dan eerst.

Heel veel succes, hoop dat het niet zo veel pijn doet.
 
MrJ zei:
Wrijf het er even in als je wilt. ;)

Het is wat rottig eten in het begin maar als het een beetje meezit heb je er niet lang last van. Laatste keer toen ik 1 kies moest trekken (ook rechtsboven toevallig) had ik die dag een gore smaak die een paar dagen aanhoud, maar de dag erop kon ik alweer wat vaster voedsel eten, eet rottig omdat er dan een wondje zit. Gewoon wat zachter voedsel zoals kwark, yoghurt,brinta of kibbeling (gebakken vis kan graad hebben dus die niet zo snel) was goed te doen. Dit heb ik toen voor het gemakt het meeste gegeten.

Alleen niet vergeten met regelmaat wat ibuprohen in te nemen, dat kan erg veel schelen. ;) Oh ja de eerst keer dat ik het moest doen rookte ik nog (jaren geleden), dat was ook niet echt bevorderlijk kwa pijn bij de wond :D
 
MrJ zei:
Na lang in de hoop geleefd te hebben de dans te kunnen ontspringen ben ik naw nu toch de lul.

De verstandskies rechtsboven heeft te weinig ruimte waardoor hij nu ervoor zorgt dat ik mijn mond niet verder open kan doen dan 5cm (meer is teveel pijn). Dat is zeer lastig met eten om te beginnen.

Morgen om 17.00 een afspraak met mijn tandarts (volgens mij familie van dr. Mengele gezien mijn eerdere ervaringen :( ). Eerst even 'kijken' maar de kans is aanwezig dat hij direct met slijptol, drilboor en andere nare middeleeuwse spulletjes in de weer wilt.

Zojuist eens ervaringen op het internet gezocht hiermee. Nooit doen dus, zit nu al te shaken bij de gedachte... En ik heb ook nog eens honger!


Straks maar een gezinspak pijnstillers inslaan om te beginnen. Bah! :mad:
Een ware ellende is het, tip: laat ze allemaal weghalen want dit wil je niet te vaak meemaken :o

En dat gezinspak is zeker geen overbodige luxe!
 
Stelt echt geen reet voor hoor Meneer J. Tenminste 1 kies is geen probleem, ik had ook alle verhalen gehoord vantevoren maar achteraf blijkt het onwijs mee te vallen. Verdoving, trekken, bloeden, that's it.

Dat krakende geluid is wel raar en het blijft een paar dagen bloeden. Kun je lekker de hele dag bloed rochelen, jammie!
 
Ai! Ik hoop dat dat me bespaard blijft :p
 
Toen mijn verstandskiezen doorkwamen deed dat echt veel pijn; ik kon niet meer eten. Mijn kaken zijn erg klein, dus die kiezen moesten er uit. In twee behandelingen heb ik ze bij de kaakchirurg laten trekken, waarvoor de tandarts zelf een afspraak heeft gemaakt, zodat ik eerder terecht kon. Na het trekken bleek dat mijn kiezen abnormaal groot waren en daardoor voor veel pijn zorgden.


De verdovingsspuitjes vallen nog best mee (zegt het meisje dat echt doodsbang is voor naalden). Ook het trekken valt mee, al heeft de kaakchirurg een van de kiezen eruit moeten wrikken (maar ik heb hem in zijn vinger gebeten dus we staan quite). Alleen van die laatste kies een blauwe wang overgehouden; mensen in de supermarkt dachten dat ik mishandeld was...
Ik kreeg van de kaakchirurg een recept voor Ibuprofen bruispoeder. Dat werkte erg goed (iets te goed? ;) ). Het werkt nog beter als je met een rietje drinkt en de vloeistof over de wond laat spoelen. Daarnaast nog 2x per dag spoelen met Borax (Oral-B) om de wond schoon te houden.

Bij mij zijn de behandelingen binnen een week na elkaar uitgevoerd, dus eten ging niet echt... Ach, de potjes van Olvarit zijn dan ook best te eten...

Dus succes jongen, je komt er wel doorheen!
 
Het rotte is het eten.

Die pijn kan ik op dat moment wel even hebben, maar zit net on cycle, gaat erg lekker, maar hoe ik dan mijn 4500kcal per dag wegkrijg met een bloedend gat achter in m'n mond?

Blender? :p
 
MrJ zei:
Het rotte is het eten.

Die pijn kan ik op dat moment wel even hebben, maar zit net on cycle, gaat erg lekker, maar hoe ik dan mijn 4500kcal per dag wegkrijg met een bloedend gat achter in m'n mond?

Blender? :p

sonde voeding....
 
MrJ zei:
Het rotte is het eten.

Die pijn kan ik op dat moment wel even hebben, maar zit net on cycle, gaat erg lekker, maar hoe ik dan mijn 4500kcal per dag wegkrijg met een bloedend gat achter in m'n mond?

Blender? :p

Litertje frituurvet en een paar shakes :)
 
MrJ zei:
Die pijn kan ik op dat moment wel even hebben, maar zit net on cycle, gaat erg lekker, maar hoe ik dan mijn 4500kcal per dag wegkrijg met een bloedend gat achter in m'n mond?


Een melkinfuus doet hier wonderen mijn gespierde broeder :D
Serieus hoor, de verhoudingen binnen halfvolle melk E/K/V zijn best redelijk.
 
Back
Naar boven