AndroidHealthClinic

Verstandskiezen

Bezoekers in dit topic

ik had een keer wortelkanaal behandeling van bijna drie uur met een niet optimaal werkende verdoving.. ik had steeds pijn en zweet liep over mn rug
 
Over een uurtje lig ik daar met bek open, een grote tang erin, bloed wat tegen de muren spuiten, de pijn...

Ik heb er zin in! :p
 
MrJ zei:
Over een uurtje lig ik daar met bek open, een grote tang erin, bloed wat tegen de muren spuiten, de pijn...

Ik heb er zin in! :p

Have fun! :D
 
9.05 een afspraak, maar hij liep al uit tot 9.30.

1 Verdoving aan buitenkant kies (voelde je bijna niet), de andere aan de binnenkant (iets minder lekker gevoel). Even wachten tot de verdoving ging inwerken en na wat gewrik met een speciale tang was hij er in no time uit. De wond dichtgedrukt, kies mee in een zakje in ik mocht gaan.

Mag over een uurtje alweer eten. :)
 
MrJ zei:
9.05 een afspraak, maar hij liep al uit tot 9.30.

1 Verdoving aan buitenkant kies (voelde je bijna niet), de andere aan de binnenkant (iets minder lekker gevoel). Even wachten tot de verdoving ging inwerken en na wat gewrik met een speciale tang was hij er in no time uit. De wond dichtgedrukt, kies mee in een zakje in ik mocht gaan.

Mag over een uurtje alweer eten. :)
Ow.... geen bloed tegen de muur dus... :(
 
Nope sorry. :kiss:
 
Kijk eens aan, toch aardig meegevallen zo te lezen :thumbup:
 
Wat een anticlimax...
 
Helaas dames.

Zit alweer aan een rijstmaaltijd. Verdoving begint wel uit te werken dus maybe er zo nog een pijnstiller bijgooien, maar 't valt allemaal wel mee. :D
 
viel toch wel mee dan achteraf?
 
Het valt ook best wel mee..als ze getrokken worden tenminste.

Heb mijn laatste kies nog steeds los in mijn jaszak zitten..altijd leuk als je weer eens gefoulieerd wordt ghehe! :D
 
Stelt ook geen ruk voor man..

Ik moest naar de kaakchirurg ervoor. Lag dwars ofzo.
Ik daar wachten in de wachtkamer. Zie ik allemaal mensen uit dat kamertje komen en huilen. Ik denk, dat kan niet goed zijn.
Toen ik aan de beurt was en dat ding eruitgehaald werd, liep ik te lachen om het geluid wat het maakte. Een gekraak , niet normaal.
Kwam er ook lachend uitlopen. Al die mensen keken me een partij raar aan.
 
Niks heerlijker om te horen dan het geluid van versplinterend glazuur :)
 
RTonino zei:
Stelt ook geen ruk voor man..

Ik moest naar de kaakchirurg ervoor. Lag dwars ofzo.
Ik daar wachten in de wachtkamer. Zie ik allemaal mensen uit dat kamertje komen en huilen. Ik denk, dat kan niet goed zijn.
Toen ik aan de beurt was en dat ding eruitgehaald werd, liep ik te lachen om het geluid wat het maakte. Een gekraak , niet normaal.
Kwam er ook lachend uitlopen. Al die mensen keken me een partij raar aan.
shit, dat is dus bij mij ook het geval, beide kiezen liggen plat, moeten er eigenlijk zo snel mogelijk uit enzo van die onzin, maar ik ben niet zo happig op naalden, en zeker niet als het is om men mond te verbouwen!
 
zo ik ben ze alle 4 kwijt...
de 1e ker was ik zenuwachtig
maar jah in echt waar denk een minuut of 5 had ie ze allebei er al uit en voelde er niks van alleen toen verdoving was uitgewerkt was beetje klote maar had ibrofen 600 mg zakjes dus dat waren goeie pijnstillers...

de 2e keer ging ik er na toe ik denk dat word een lachertje verdovingen er in en ik ging op de bank liggen lapje over me ogen...

maar de ene kies zat wat scheef dus die gek begint te boren en ik lag me daar een partij krom van de pijn heeft ie die kies in 4 stukken uit me kaak zitten boren... duurde gewoon ****ing 5 minuten dat geboor... en ff later de bovenste kies er ook uit dat voelde ik ook...

toen ik het ziekenhuis uitliep deed me hele mond pijn hij had ff me hele kaak verbouwd... bij de eerste keer had ik nergens last van tot de verdoving was uitgewerkt maar de 2e keer ... klootzakken...
 
Net 10 minuten geleden mijn verstandskies linksboven laten trekken, maar niet voordat er ook nog even een paar gaten geboord moesten worden incl een 3vlaksvullinkje. aargh!
Ik heb wel om een zo volledig mogelijke verdoving gevraagd, en ik ben dan wel rijkelijk geprikt met een (achtelijk grote) verdovingsspuit.
Hierdoor weinig pijn gevoeld, maar zit ik nu wel met een half lamme bek mijn bak kwark te eten; uiteraard wel met een servet om mijn nek als slabbertje , omdat de kwark soms naast mijn mond er weer uit loopt. Ik voel me net een mongool. hahaha
 
RTonino zei:
Stelt ook geen ruk voor man..

Ik moest naar de kaakchirurg ervoor. Lag dwars ofzo.
Ik daar wachten in de wachtkamer. Zie ik allemaal mensen uit dat kamertje komen en huilen. Ik denk, dat kan niet goed zijn.
Toen ik aan de beurt was en dat ding eruitgehaald werd, liep ik te lachen om het geluid wat het maakte. Een gekraak , niet normaal.
Kwam er ook lachend uitlopen. Al die mensen keken me een partij raar aan.

Stoere jongen ben jij
 
Mikki zei:
Stoere jongen ben jij
:roflol:
Mikki begint het flamen onder de knie te krijgen. Nu mag je je echt als een volwaardig lid beschouwen. :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven