Fitness Seller

Verstandskiezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het trekken zelf vond ik heel erg meevallen, en de pijn is ook wel te dragen als je je pijnstillers niet vergeet te nemen, maar het ergste vond ik dat met mijn kiezen mijn VVM nu iets afgenomen was.
 
MrJ zei:
Het rotte is het eten.

Die pijn kan ik op dat moment wel even hebben, maar zit net on cycle, gaat erg lekker, maar hoe ik dan mijn 4500kcal per dag wegkrijg met een bloedend gat achter in m'n mond?

Blender? :p
Ben jij nu een vent?
Na een halve dag is het gat dicht en kun je zacht voedsel eten. En bij jou is het maar aan 1 kant... Kauw je maar met de andere kant.

Blenderen en prakken zijn ook een optie!
 
De hele dag havermout/eiwit shakes dus. :p

Zit trouwens nu al aan m'n max. Ibuprofen en moet nog 11 uur wachten (3 per 24 uur). :rolleyes:
 
MrJ zei:
De hele dag havermout/eiwit shakes dus. :p

Zit trouwens nu al aan m'n max. Ibuprofen en moet nog 11 uur wachten (3 per 24 uur). :rolleyes:

Je gaat echt niet dood als je een extra dosis neemt, die hoeveelheid is gebaseerd op een gemiddeld gewicht, en daar zit jij wel boven denk ik.
 
Daar heb je ook weer gelijk in. :)

Ik ga iig de grote beul nu opzoeken.


Morituri te salutant. :(
 
Succes J!! Zal aan je denken :)
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat schiet ook niet op zo he!

Was er helemaal klaar voor, suf van al die pijnstillers en wel wilt de beste man in kwestie het nog even aankijken?! :(

+ Ja maar, het doet nu pijn!
- Dat komt omdat hij doorkomt en de ruimte wat krap is.
+ Als die ruimte dan toch al krap is, moet hij er toch gewoon uit?
- Nee hoor, hoeft niet, kans is wel aanwezig maar nu mag je het nog een maandje aankijken. Die irritatie is over een weekje weg.
+ 1 week?! En irritatie?! Dit doet pijn! (Ik zet nog liever dagelijks 4ml Test. Prop. dan dit te hebben!)
- We kijken het eerst nog even aan, nu trekken is niet nodig. Sterkte ermee.
+ ...
 
Sterkte, tandpijn hebben is echt vervelend.
Hopelijk is de week snel om.
 
avg zei:
Sterkte, tandpijn hebben is echt vervelend.
Hopelijk is de week snel om.

Zou denk ik sneller omzijn als meneer gewoon dat ding eruit gerost had. Zit ik me 1,5 dag helemaal op te fokken en was er dus gewoon klaar voor! Die spuit erin en ros het ding eruit! :D
 
Das het nadeel dat ze altijd proberen om zo min mogelijk te trekken.
Zou een hoop ellende kunnen schelen.
 
Arme Mr J...

Kan hij je niet alsnog doorverwijzen naar de kaakchirurg? Ben je er vanaf ook.

Als het doorkomen pijn blijft doen, kun je op een ijsblokje sabbelen. Doen ze bij kleine kinderen ook, als de tandjes doorkomen.

Succes!
 
Sterkte man.
Na zeer slechte ervaringen met wortelkanaalbehandelingen is dit een grote nachtmerrie dit ik hoop nooit te hoeven meemaken.
 
SlettieBettie zei:
Arme Mr J...

Kan hij je niet alsnog doorverwijzen naar de kaakchirurg? Ben je er vanaf ook.

Als het doorkomen pijn blijft doen, kun je op een ijsblokje sabbelen. Doen ze bij kleine kinderen ook, als de tandjes doorkomen.

Succes!

Hij trekt ze zelf vertelde hij toen ik daarnaar vroeg.


Grijpwijk zei:
Sterkte man.
Na zeer slechte ervaringen met wortelkanaalbehandelingen is dit een grote nachtmerrie dit ik hoop nooit te hoeven meemaken.

Idem hiero dus. :p
 
wou je al telefonisch ondersteunen .. denk bel hem ff.. maar je houd een waar verstandskies logje bij :p

Hou je taai.. denk eraan..touwtje..deur.. :o
 
Maandag 10/04 @ 09.05 ben ik dan toch de lul. :(

Hij wou het 6 weken geleden tijdens een controle al 'even' doen. Heb toch maar even een aparte afspraak ervoor gemaakt.

Hopen dat hij er idd makkelijk uit te halen is en dat ik vanaf 12.00 weer kan eten. Moet wel namelijk gewoon trainen 's avonds. :D
 
MrJ zei:
Maandag 10/04 @ 09.05 ben ik dan toch de lul. :(

Hij wou het 6 weken geleden tijdens een controle al 'even' doen. Heb toch maar even een aparte afspraak ervoor gemaakt.

Hopen dat hij er idd makkelijk uit te halen is en dat ik vanaf 12.00 weer kan eten. Moet wel namelijk gewoon trainen 's avonds. :D
Brrrr. Lijkt me echt ****ed. Bij mij zit er 1 boven, maar die zit daar prima, geen last van. De andere boven moet nog doorkomen, maar zal ook geen probleem opleveren. Maar beneden is echt geen plek voor ze. Dus als die ooit komen moeten ze er zeker wel uit denk ik. Dat zou ik haten :D
 
Volgens mij is het zo gebeurd hoor. De wortel van een verstandskies is anders dan van andere kiezen. Dat betekent, dat hij er sneller en makkelijker uit gaat, tenzij die scheef zit.
Kortom: Makkie!
Sterkte.:D
 
Ik vond het wel meevallen alleen de eerste keer bleef het maar bloede heeft iets van 3 weken geduurd en ook flink opgezwollen was het.
 
benchMarc zei:
Brrrr. Lijkt me echt ****ed. Bij mij zit er 1 boven, maar die zit daar prima, geen last van. De andere boven moet nog doorkomen, maar zal ook geen probleem opleveren. Maar beneden is echt geen plek voor ze. Dus als die ooit komen moeten ze er zeker wel uit denk ik. Dat zou ik haten :D

haha benchie, onder is echt klote heb er echt ff een dag erg last van gehad. Vooral het trekken zelf is ****ed up het lijkt net of ze je je kaak aan gort trekken.

Boven is het makkelijkst, vanwege het feit dat boven geen bewegende kaak is.

het voordeel is dat ik een goede tandarts heb die verwees me gelukkig niet door naar de slagerij genaamd: ziekenhuis.:D


en eten is geen probleem moet je gewoon met de andere kant van je kaak doen.
 
Veel pijn en bloed toegewenst! :)

j/k :D Succes honnepon.
 
Back
Naar boven