Fitness Seller

Verstandskiezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Samu zei:
:roflol:
Mikke begint het flamen onder de knie te krijgen. Nu mag je je echt als een volwaardig lid beschouwen. :D

hahahaa.
ben ik nu helemaal ingeburgerd?
 
Totdat je bij ons te boek komt te staan als een vervelend, flamend om het flamen 17 jarig pubertje. :thumbup:
 
Pff bij mij is er gister ook 1 uit gehaald wat een klote gevoel. Had al aantal weken last een doorkomende verstandkies en kreeg ook last van de kiezen die ervoor zaten gingen los zitten. En sinds vrijdag zit me kaak vast kon nog maar paar cm los.

Dus maandag naar tandarts had afspraak om 9:40 bleek dat me verstandskies scheef zat ofzo en daardoor me andere kiezen los drukte en me kaak op slot zette. Dus werd gelijk door verwezen naar ziekenhuis. Nou daar heen ben er om half 12 denk ik van ze gaan alleen ff kijken... Niet dus... wat een klote gevoel kies enzo geen last maar had net het gevoel dat mijn kaak brook ofzo wat een k*t gevoel. Normaal heeft een verstandskies 4 wortels en mijne 6 had die niet goed gezien dus zat er aan te trekken voordat het goed los zat :mad: Zat ook een onsteking bij ofzo zei die.

Nu 1 dag later is me wang echt ****ing dik en wil me mond maar zon 1cm open kan nix eten behalve kwark en eiwit shakes en soep pfff nog meer afvallen. En me lip is nog steeds gevoeloos terwijl de verdoving op de andere plekken al een paar uur naar de operatie uit gewerkt waren..

Had komend weekend nog een paar feesies maar kom zo de deur echt niet uit.

Fijn ook nog koorts erbij :mad:
 
Laatst bewerkt:
Wang begint eindelijk iets dunner te worden. Alleen is een deel van me lip en wang nu gevoeloos :S hoop dat snel weer trug komt :( Pijn is ook k*t maar helemaal nix voelen is nog k*tter :S
 
Kan je wel trainen nu kerel?
 
Back
Naar boven