Fitness Seller

Verstelbare dumbbells: Rubber of Gietijzer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die van 30 uiteraard.
 
Zou ook die van gietijser halen, kanje tenminste wat verder vooruit qua kilo,s
 
mwa, als ik wat vooruit wil dan schaf ik gewoon een langere halterstang aan waar meer rubberen schijven op kunnen evt.

tevens zal ik voorlopig toch niet meer dan 40kg per dumbbell kunnen pressen :)
 
Ik heb zelf rubber, lekker geluidsdempend en je kan de schroefsluiting lekker strak aan draaien, door het rubber laten ze niet los.
 
mwa, als ik wat vooruit wil dan schaf ik gewoon een langere halterstang aan waar meer rubberen schijven op kunnen evt.

tevens zal ik voorlopig toch niet meer dan 40kg per dumbbell kunnen pressen :)

Is niet hetzelfde als een dumbel... je moet t zelf weten je vraagt mijn mening dus die geef ik:)


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
rubber voor geluidsdemping
gietijzer voor de prijs.
 
Is niet hetzelfde als een dumbel... je moet t zelf weten je vraagt mijn mening dus die geef ik:)

Waarom is het niet hetzelfde als een dumbbell? Je kan er precies dezelfde oefeningen mee doen en ze heten verstelbare dumbbells. Het zijn geen vaste dumbbells ja.
 
Meer ervaringen?
 
ik heb gietijzeren, heel tevreden over op het geluid na en mss dat ze nu en dan eens wat durven lossen maarjaaa :p train even goed met ijzeren als de rubberen of vaste van de gym... vind het wel gemakkelijker om de gietijzeren te vinden voor uitbreiding. Heb nog nooit in een winkel rubberen zien liggn... behalve de online shops bla bla :p
 
Maken ze zoveel herrie dan en wat bedoel je met lossen? Gaan ze los zitten? Want ik heb geen zin om die ijzeren schijven op me tanden te krijgen als ik mijn hammer dumbbell skullcrushers boven me hoofd uitvoer.
 
Maken ze zoveel herrie dan en wat bedoel je met lossen? Gaan ze los zitten? Want ik heb geen zin om die ijzeren schijven op me tanden te krijgen als ik mijn hammer dumbbell skullcrushers boven me hoofd uitvoer.

Ja als je die niet voorzichtig tegen elkaar legt of schuift, kunnen die wel wat lawaai maken! Neem 2 metalen en klop ze es zacht tegen elkaar he (pak bvb 2 pannen klop ze tegen elkaar en luister he :D).

Ze zullen niet op uw kop vallen hoor, gewoon als je dumbbells hebt met schroefdraad durven die moeren die je daar opdraait zo een paar mm terug losdraaien. Das op zich niet zo erg hoor maar daardoor "kletsen" die metalen schijven beetje tegen elkaar waardoor je ze hoort.

Maar trek u daar niks van aan.

Overzicht:
Metalen schijven: zijn goedkoper, overal te vinden maar maken beetje lawaai en komen soms een beeeeetje los (geen ramp, ff aanschroeven kwartslag en tis al OK)

Rubberen schijven: spannen goed aan maar zijn duurder en niet overal te vinden!

Ik train met de ijzeren en heb het me niet beklaagd!
 
Back
Naar boven