XXL Nutrition

Gezocht Verstelbare Dumbells

Bezoekers in dit topic

Dahsuan

Cool Novice
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
142
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
86kg
Hoi,

ik ben op zoek naar Verstelbare Dumbbells die per Dumbell tot 40 kg gaat. En een goedkope bankje om eens in de zoveel tijd een keer thuis te trainen dus geen hoofdprijs. Ik train zelf bij Fit4Free maar weekends zijn ze tot 16.00 uur open.

Ik zie graag suggesties/linkjes tegemoet.
Thanks!
 
En zijn deze 47 euro per stuk?
 
Uiteindelijk ben je toch aardig een bedrag kwijt!
 
Het ligt er maar aan wat je er voor over hebt. Het spul gaat wel eeuwig mee.
Een losse set dumbbells kost een stuk meer en van de snel verwisselbare dumbbells zijn ook een stuk duurder.
 
Het ligt er maar aan wat je er voor over hebt. Het spul gaat wel eeuwig mee.
Een losse set dumbbells kost een stuk meer en van de snel verwisselbare dumbbells zijn ook een stuk duurder.
Klopt, dat weer wel. Voor 250 euro kan ik de Dumbbells vanaf 5 kilo (gewicht stang) tm 32,5 kilo maken. Is voorlopig zat voor mij. Zoek dan alleen nog een bankje en ben ik klaar. Als ik naar de 40 wil koop ik 4 platen erbij. Hoeveel platen gaan er per kant?
 

Is dit een goed bankje? Gaat om misschien 1 keer per week of 1 keer in de twee weken
 

Is dit een goed bankje? Gaat om misschien 1 keer per week of 1 keer in de twee weken

Ik heb ook zo een bankje gehad.
Voor die prijs moet je geen professionele kwaliteit verwachten. Hij staat niet erg stabiel, is overigens wel makkelijk te verhelpen door er iets onder te leggen. Zelf heb ik er 130kg op gebencht, zelf weeg ik rond de 110kg. Dus kwa gewicht kan hij wel wat hebben. Dus als je een klein budget heb, dan heb je hier geen miskoop aan.
 
Klopt, dat weer wel. Voor 250 euro kan ik de Dumbbells vanaf 5 kilo (gewicht stang) tm 32,5 kilo maken. Is voorlopig zat voor mij. Zoek dan alleen nog een bankje en ben ik klaar. Als ik naar de 40 wil koop ik 4 platen erbij. Hoeveel platen gaan er per kant?
Je kan ze tot 55kg/st maken met de schijfjes die ik in de link heb gezet. Dus 5 schijfjes van 5kg per kant (10 in totaal per dumbbell) + de olympische ringsluiting.
 
Ik vind 50 mm dumbell stangen met een lengte van 50 cm niet praktisch. Doe mij dan maar 30 mm dumbell stangen.
 
Ik heb nu powerblocks. compact en snel om van gewicht te veranderen.

Nadeel is de prijs. Ik heb mijn 2e hands kunnen kopen zo goed als nieuw.
 
Ik heb nu powerblocks. compact en snel om van gewicht te veranderen.

Nadeel is de prijs. Ik heb mijn 2e hands kunnen kopen zo goed als nieuw.
Voor een powerlifter die misschien niet veel met dumbbells traint vind ik ze wel heel erg duur.
Als bodybuilder die waarschijnlijk veel vaker dumbbells gebruikt kan het misschien wel een goeie investering zijn.
Wisselt dat nu echt zo makkelijk van gewicht?
 
Back
Naar boven