XXL Nutrition

Verstopte neus

Bezoekers in dit topic

Heb het zojuist gedaan. Werkte erg goed me neus is nu open. Er kwam een hele hoop gele ranzige rommel uit mijn neus, keel en mond. Ranzige methode, but it works! :thumbs:

Btw, dat je geen kokend water moet gebruiken snap ik ook. Maar bij dit soort dingen word meestal aangeraden water aan de kook te brengen en het af te laten koelen. (om eventueel bacterien te doden?)

Haha, cool. :D
 
Jij hebt hooikoorts en je bent een neger. Epic fail. :p

Edit: doe je trouwens niets aan je verstopte neus dan? Of werkt dat allemaal niet als je hooikoorts hebt?

Nope, ik doe er niks aan. Als je 2 maanden met een verstopte neus rondloopt waardeer je het des te meer als je neus de rest van het jaar lekker open is.
 
Heb het zojuist gedaan. Werkte erg goed me neus is nu open. Er kwam een hele hoop gele ranzige rommel uit mijn neus, keel en mond. Ranzige methode, but it works! :thumbs:

Btw, dat je geen kokend water moet gebruiken snap ik ook. Maar bij dit soort dingen word meestal aangeraden water aan de kook te brengen en het af te laten koelen. (om eventueel bacterien te doden?)

aah, ben blij dat het werkt! zie je wel:D

@ mikeh: ghehe, grappige commentaar
 
ja bestaat echt.


operatie gehad, allergie testen etc.

Constante slijm aanmaak, dag in... dag uit..
heb ik ook.. en ook operatie gehad en testen.. echt irritant maar het enige wat je kan doen is er mee leren leven idd..
 
Even iets ter informatie:
Een neusspray mag je maximum 1week gebruiken, doe je het meer, kan dit je slijmvliezen uitdrogen, en ga je meer problemen hebben.
Zelf gebruikte ik het ook, en de dokter zei me er onmiddellijk mee te stoppen!
Hij schraf iets voor, maar ben het nog niet gaan halen.
Je kan er ook aan verslaaft geraken!
En ik heb ook zo eens een handdoek over myn kop gedaan en een kwartier bove ne pot Vicks gehange, omai, zo slegt emmek men eige ng nooit gevoeld!

xChristophe
 
Back
Naar boven