XXL Nutrition

vertaling gh15 bible

Bezoekers in dit topic

Nu weet ik weer waarom ik nooit tren neem.

Ik zit ook op ace en kan me nog vrij goed gedragen hoor brah, not sure of het iets met tren te maken heeft dit ;)
 
Ik geloof dat ik niet diegene ben die is begonnen , deze gast is gewoon een nerd man . Kan niet tegen mensen mer grote praatjes en weinig daden snap je. Hij hoeft zichzelf ook niet te bewijzen tegenover niemand hier tenslotte maar hij moet wel niet de grote gaan uithangen die het allemaal weet , want dan vraag je om reacties als ; heb je foto's ? Etc etc. Wat boeit mij nou wat die gast doet , maar heb sterk vermoeden dat het een stomme ecto is of een papzak met beetje spieren. Die 105 6% wil ik graag weleens zien haha
 
Nee heeft niets met tren te maken.. Je moet in den beginne al een retard zijn wil je op tren full retard kunnen gaan :D
 
Ik ben ook een papzak, dit raakt mij :(
 
Negeer elkaar toch gewoon, lijken wel een stel pubers zo ;)
 
Toch die doseringen die gh15 zegt zie ik hier voorbijkomen en nog steeds zien mensen er niet uit lol....
 
Excuses dat er nog geen update is gekomen. Heb het drukker gehad dan verwacht. Maar hij gaat komen!
 
Update!
 
UPDATE


Bodybuilding voor de armen fase 2

Als arme bodybuilder kun je het je niet veroorloven om geld te verspillen aan onzin, dus vermijd zoveel mogelijk supplementen. Ook niet wanneer het er erg veelbelovend uitziet.

Ga naar een supermarkt en direct naar de visafdeling. Tilapia in gezinsverpakking, of witte vis in gezinsverpakking. Over het algemeen ben je op zoek naar vis. Daarna koop je rijst en kruiden die je lekker vind. Wat saus zoals hot sauce of ketchup is ook goed, wat jij graag eet. Haal ook wat bananen en ananas uit blik. Dit fruit is bedoeld voor je suikerinname. Uiteindelijk haal je nog wat eieren of eiwit uit een pak. dit kan wat duurder zijn, maar sinds je geen geld meer verspilt aan supplementen heb je meer geld over voor de supermarkt. Wanneer je dit allemaal doet stuur je je vriendin op pad om het beste ijs voor je te vinden!

Dat is alles. Alles wat hierboven staat is wat je nodig hebt om te eten.

Het idee erachter… Elke keer dat je hongerig bent en dat zal je zijn wanneer je fatsoenlijke hormonen hebt, stop je tilapia in de magnetron. Ontdooi hem voor 3 minuten waarna je hem in de pan bakt voor 2-3 minuten. Doe er wat rijst bij en dat is dan je maaltijd. Elke keer wanneer je hongerig bent is dat wat je eet. Elke 2-3 uur ongeveer.

Hoe verwerk je het ijs hierin? Wanneer je nog steeds hongerig bent neem je het ijs uit de vriezer en eet je ervan totdat je geen honger meer hebt. Natuurlijk geen 3 bakken, maar 1. Dit is hoe je alles in toom houdt. Je hersenen en lichaam zijn op 1 lijn omdat je hersenen niet gek worden van de honger omdat je het voed met ijs terwijl je het stiekem vis en rijst voert constant. Vis en rijst, maar vooral sushi is geen schoon eten naar mijn mening, dus het zijn fijne en gezonde maaltijden. Natuurlijk is sushi prijzig, maar zelfs normale vis kan goed smaken wanneer je het goed kruid en van een goede bron hebt.

Dat is je voeding.


De definitie van een goede bodybuilder is de mogelijkheid van hem om er uit te zien als een freak. Dat vereist vooral droog zijn op een laag lichaamsvetpercentage. En dit is wat je lager in lichaamsvet en de “freaky zone” zal krijgen wanneer alle producten die ik in fase 3 zal noemen toevoegd.

Je opdracht in fase 2 is om te eten wat je nodig hebt, niet teveel. Vervuil jezelf niet met te veel calorieën, maar eet goed vast voedsel dat je lichaam persoonlijk fijn vindt. Sommige gehormonizeerde lichamen houden alleen nog maar van vis. Door de hormoonopschudding leert je lichaam opnieuw van bepaalde voeding te houden. In veel gevallen is dit vis. Het balanceert het lichaam en houdt bodybuilding gezond. Kevin Levrone at veel vis net zoals vele anderen.

Vergeet niet.. het maakt niet uit dat je minder te besteden hebt dan anderen. Geld is niet te zien in de sportschool, spieren wel. De die spierscheidingen die je indrukwekkend maken. Je moet een nauwkeurig gebouwd lichaam zien om iemand geavanceerd en indrukwekkend te noemen.

Bodybuilding voor de armen fase 3

Hier zal ik je naar het type lichaam zoals die van Troy Alvez helpen, maar vanaf daar ben je op jezelf aangewezen. Vanaf dan zal je veel meer geld of een sponsor nodig hebben om je op het niveau te krijgen van de huidige top. Ik krijg je tot aan 100kg op 6% lichaamsvet, maar vanaf daar ben je op jezelf aangewezen.

Fase 1 en 2 moet je strikt volgen zoals ik het zei. Je kunt het vis type aanpassen maar in grote lijnen moet je het volgen precies zoals ik het heb geschreven.

Je zal wat geld moeten investeren hierin, maar sinds je geen supplementen meer koopt heb je wat geld over. Opnieuw: dit is een programma voor een persoon met slechte bodybuilding genen.

Benodigdheden:

-Testosteron propionate 100mg/ml 2vials

-Testosteron enanthate 250mg/ml of 300mg/ml 2 vials. Het ligt er maar net aan waar je aan kunt komen.

-Trenbolone acetate 100mg/ml 2 vials (erg belangrijk)

-Masterone propionate 100mg/ml 2 vials

-Equipoise 300mg/ml 2 vials

-Hgh 100iu 1 kit

Dat is alles wat je nodig hebt de 1e 3 maanden. Daarna zal het goedkoper worden, dit zal gelijk zijn aan wat de gemiddelde persoon spendeert aan supplementen per maand. Dit is het goedkoopste mogelijk om op een geavanceerd bodybuilding niveau te komen.

Injecties worden telkens gedaan voor het slapen. Ook wil ik dat alle injecties worden gedaan in de billen.

Ik wil dat je begint met het klaarstomen van je lichaam met hgh. Dat wil zeggen dat je hgh neemt voor 30-60 dagen op een dosering van 4iu per dag. Ja dat lees je goed slechts 4iu zuivere hgh per dag. Nu wil ik dat je de hgh in je schouders injecteert. 2iu wanneer je opstaat en 2iu wanneer je gaat slapen. Doe dit 25 dagen lang samen met 900mg equipoise per week verdeeld over 3 injecties van 1ml. Alleen dit, nog geen testosteron. Op dag 25 voeg je trenbolone acetaat toe 100mg om de dag en start je met je 2e kit hgh voor nog 25 dagen.

Op het moment dat je trenbolone acetaat toevoegd voeg je ook testosterone propionate toe op 50mg om de dag of elke 3e dag. Baseer dit op hoe je je voelt.

Op dag 50 wil ik dat je start met testosteron enanthaat 900mg per week verdeeld over 3 injecties (maandag-woensdag-vrijdag) wanneer je klaar bent met het klaarstomen van je lichaam met hgh voor 50-60 dagen wil ik dat je trenbolone acetaat verhoogd naar 500mg/week verdeeld over 5 injecties. Dit is niet simpel, trenbolone is erg tricky, het werkt op je hersenen en verandert je persoonlijkheid ook al denk je van niet. Het is het sterkste hormoon dat je persoonlijkheid veranderd, maar het is nodig om er uit te zien als een hedendaagse bodybuilder. Je moet er erg voorzichtig mee zijn, als je het niet aan kan om zo hoog te doseren blijf dan op 100mg om de dag. Wanneer je het wel aankan is 500mg/week beter voor deze fase.

Dus: eq 900mg/week, tren ace 500mg/week, maar geen anti oestrogenen! Ik wil dat je pas masteron toevoegt als je problemen hebt met een hoog gehalte aan oestrogeen na 50 dagen. Je zou geen problemen moeten hebben, maar mocht dat wel zo zijn voeg dan 50mg masteron toe elke 2 dagen.

De masteron wordt in principe pas toegevoegd na 3 weken 1000mg testosteron enanthaat.

Wanneer dag 51 aanbreekt: testosteron enanthaat 900-1000mg per week. Equipoise nog steeds op 900mg per week. Trenbolone acetaat op 100mg om de dag en na 3 weken voeg je 50mg masteron toe elke 2 dagen.

Je zal merken dat na 80-90 dagen je er langzaamaan uit begint te zijn als een van de beste bodybuilders uit je sportschool. Dit allemaal in 3 maanden. Nog steeds geen top van de wereld vanwege spierkwaliteit en ervaring en een tekort aan verdere middelen vanwege geldkwesties.

Vanaf dag 90 begin je opnieuw met hgh, je laat testosteron enanthaat voor wat het is, je zou het eventueel kunnen verhogen naar 1200mg per week, maar dat is een persoonlijke keuze. Ook equipoise laat je voor wat het is, 900mg/week. Trenbolone acetaat stop je nu mee en vervang je door anadrol op 100-150mg per dag. Hgh neem je nu op 6-8iu per dag voor 30 dagen. Als je het kan betalen zou 60 dagen beter zijn. Je zou het eventueel ook om de dag kunnen injecteren om toch op 60 dagen te komen. Dus dag1 6-8iu dag2 niks dag3 6-8iu dag4 niks etc.

Wanneer je dag 120 nadert, dus na 4 maanden gaan we de testosteron dosering laten zakken.
 
benodigdheden 1 hgh kit maar verder staat 2de hgh kit...
 
Klopt, vrij onduidelijk allemaal, hij bedoeld daarmee voor 1 maand. Benodigdheden voor 1maand
 
Nemen jullie gh15 serieus? Jammer mannen maar als je beetje mee leest op int fora weet je dat gh15 en een zogenaamde gozer die een andere naam had (supplier van het hele gh15 forum, WAARSCHIJNLIJK gh15 zelf onder andere nickname) gepeerd zijn. Zijn gewoon zieke oplichters geweest, wel laten betalen niet leveren, klagers bannen etc.

Tuurlijk dat advies voor sommige is het wat en voor sommige is het niets; lees: voor 90% is het niets want bijna niemand heeft de genetics laat staan de wil en het kunnen (12 weken uithongeren en ECHT kapot gaan, geen cheats niks) om pro te worden.

Neem zijn advies nou maar met een HELE grote korrel zout. Ik zie er iig niet veel in.
 
Nemen jullie gh15 serieus? Jammer mannen maar als je beetje mee leest op int fora weet je dat gh15 en een zogenaamde gozer die een andere naam had (supplier van het hele gh15 forum, WAARSCHIJNLIJK gh15 zelf onder andere nickname) gepeerd zijn. Zijn gewoon zieke oplichters geweest, wel laten betalen niet leveren, klagers bannen etc.

Tuurlijk dat advies voor sommige is het wat en voor sommige is het niets; lees: voor 90% is het niets want bijna niemand heeft de genetics laat staan de wil en het kunnen (12 weken uithongeren en ECHT kapot gaan, geen cheats niks) om pro te worden.

Neem zijn advies nou maar met een HELE grote korrel zout. Ik zie er iig niet veel in.
Heeft iemand gezegd dit serieus te nemen haha.
Inderdaad met een flinke korrel zout nemen.
Vond het interessant leesvoer en besloot het te gaan vertalen. Staat veel in waar ik mijn vraagtekens bij zet, maar denk dat je toch een aardig eind komt als je zijn stappenplan voelt.
 
Veel mensen proberen bodybuilding ingewikkeld te maken voor hun eigen belang en portomonee.

Volg zijn richtlijnen en je zal groot worden, heel groot.

Sommige maken er een sport van om elke kcal voeding te tellen en elke mg gear 3maand op voorhand uit te rekenen.... Nergens voor nodig.
 
Back
Naar boven