AndroidHealthClinic

Vertekend beeld bloedonderzoek

Bezoekers in dit topic

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Even korte vraag: ik wil mijn IGF-1 waardes laten controleren om te kijken hoe effectief mijn HGH aanslaat.
Heb nu al iets langer dan een maand 5 i.u. HGH (ED) gezet.

Vandaag (einde v.d. dag) zal er bloed worden afgenomen.
Nu heb ik alleen afgelopen weekend (za & zo) 2x een HGH injectie gemist.
Dit ivm. een weekendje weg.

In hoeverre zal dit het beeld vertekenen van de IGF-1 waardes?
Heb van iemand vernomen dat IGF waardes heel snel afzakken namelijk.

Kan ik het beste mijn bloedafname moment verplaatsen indien mogelijk?
Of valt het verschil in uitslag met 2 dagen te overzien?

Thx alvast.
 
Mijn idee was als ik injecties mis om die gewoon op andere dagen in te halen dus 2 dagen op 10 iu in jouw geval maar dit was geen antwoord op je vraag
 
ben hier ook benieuwd naar, wel dacht ik dat igf niet zoheel snel zakt aangezien ze om deze reden (hoofdzakelijk geld natuurlijk) het 5 op 7 protocol hanteren

dit zou namelijk weinig effect hebben op je igf waarde zoals ik had begrepen maar kan je geen 100% antwoord hierop geven.
 
Nou igf aanmaak ik je lever is een traag proces. Na twee dagen wel of geen HGH zou je niks zien aan je bloedwaardes.
Vraag het überhaupt af of het na een maand HGH gebruik daadwerkelijk verschil n waardes gaat zien. Gaat volgems mij niet zo snel.
Heb je trouwens wel bloed laten afnemen voor dat je met hgh begon? Dan zou je wel misschien vergelijking kunnen maken.
 
ben hier ook benieuwd naar, wel dacht ik dat igf niet zoheel snel zakt aangezien ze om deze reden (hoofdzakelijk geld natuurlijk) het 5 op 7 protocol hanteren

dit zou namelijk weinig effect hebben op je igf waarde zoals ik had begrepen maar kan je geen 100% antwoord hierop geven.

Dit idee / deze gedachtegang had ik dus ook.
 
Nou igf aanmaak ik je lever is een traag proces. Na twee dagen wel of geen HGH zou je niks zien aan je bloedwaardes.
Vraag het überhaupt af of het na een maand HGH gebruik daadwerkelijk verschil n waardes gaat zien. Gaat volgems mij niet zo snel.
Heb je trouwens wel bloed laten afnemen voor dat je met hgh begon? Dan zou je wel misschien vergelijking kunnen maken.

Nee helaas niet. Zou wel willen dat ik dat gedaan had.
Dus het wordt vergelijken met referentie waardes / dat van andere users om te kijken of het qua level een beetje op hetzelfde niveau zit.
 
einde van de dag? dacht altijd ochtend leege maag 3uur voor bloedprikken hgh injecteren en dan bloedprikken.
 
Back
Naar boven