Fitness Seller

vervallen, kan het kwaad?

Bezoekers in dit topic

salva

Novice
Lid geworden
27 aug 2011
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
60kg
Ik heb een shake, turbo mass gainer van performance maar op de pot staat gedrukt '04/2011'. dus dat wilt zeggen dat het vervallen is op die datum.

Kan dat veel kwaad of heeft het dan nog nut dat ik het neem?



mvg



Salva
 
probeer eens een shake, als je niet ziek van word kan het dus gewoon genuttigd worden. De meeste producten zijn trouwens veel langer houdbaar dan de datum die erop staat en smaken vaak nog lekkerder ook na de datum.
 
probeer eens een shake, als je niet ziek van word kan het dus gewoon genuttigd worden. De meeste producten zijn trouwens veel langer houdbaar dan de datum die erop staat en smaken vaak nog lekkerder ook na de datum.

explain?


@ ts, zou geen kwaad moeten kunnen
 
Nah heb al eens Syntha-6 genomen die maand over datum was. stonk wel even erg als ervoor en smaakte even erg (vanille) maar deed zijn werkt wel en was er niet ziek van :D
 
ok bedankt hahaha ja ik word er inderdaad NOG niet ziek van maar kan nog komen, maar het was gewoon een vraag want ja je weet nooit :D

bedankt eh manne

mvg


salva
 
'Best before' datum of vervaldatum is in de meeste gevallen puur de datum waarop een winkel het produkt niet meer mag verkopen, niet de datum waarop het niet meer eet/drinkbaar is. Het is na die datum dus nog wel een bepaalde tijd te gebruiken. Hoe lang hangt uiteraard van het produkt af. Toen ik een poosje in een winkel werkte zette ik de kortst houdbare melkproducten achteraan en de nieuwe vooraan, kon ik mooi de boel voor niks mee naar huis nemen als het produkt op de vervaldatum zat ;)
 
Meestal zijn poeders die droog bewaard worden nog wel een tijdje houdbaar. Capsules daarentegen vaak niet. Niet zozeer de inhoud van de capsule maar de capsule zelf heeft op den duur zijn beste tijd gehad.

Overigens altijd in de gaten houden dat er ook fabrikanten zijn die een manufacturing date erop zetten, dus de datum waarop het product gemaakt is. Niet te verwarren natuurlijk met de houdbaarheidsdatum.
 
Back
Naar boven