Fitness Seller

Vervalsen van documenten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het een goed innitiatief.

Al die bullshit papiertjes. Ik zeg, vervals al die shit en lul je een weg naar de top. Het systeem dwingt je hiertoe, vergeet dat niet! Want jij weet dat je competent genoeg bent, maarja, 'men' wilt een papiertje zien. Dus jij geeft ze het papiertje wat ze willen zien. Dezelfde argumentatie kan je ook gebruiken voor het vervalsen van geld. Laat je geen onnodige druk opleggen door deze maatschappij, kies voor een makkelijke snelle oplossing, dan houd je tenminste tijd over voor echt belangrijke zaken. Succes bro!
 
En als je gepakt wordt een paar maanden de cel in, no way ;) .
 
De gevangenis is een instrument uitgevonden om de gewone man eronder te houden. De gevangenis is uitgevonden door het aristocraat met als doel hun rijkdommen en macht op veilige afstand van het plebs te houden.
Hetzelfde geldt voor wetgeving in zijn algemeen.
Als je je aan de wet houdt dan doe je jezelf in feite ernstig tekort.
 
De gevangenis is een instrument uitgevonden om de gewone man eronder te houden. De gevangenis is uitgevonden door het aristocraat met als doel hun rijkdommen en macht op veilige afstand van het plebs te houden.
Hetzelfde geldt voor wetgeving in zijn algemeen.
Als je je aan de wet houdt dan doe je jezelf in feite ernstig tekort.

my kind off guy
 
"Als je je aan de wet houdt dan doe je jezelf in feite ernstig tekort."

de zin der zinnen
 
Ik vind het een goed innitiatief.

Al die bullshit papiertjes. Ik zeg, vervals al die shit en lul je een weg naar de top. Het systeem dwingt je hiertoe, vergeet dat niet! Want jij weet dat je competent genoeg bent, maarja, 'men' wilt een papiertje zien. Dus jij geeft ze het papiertje wat ze willen zien. Dezelfde argumentatie kan je ook gebruiken voor het vervalsen van geld. Laat je geen onnodige druk opleggen door deze maatschappij, kies voor een makkelijke snelle oplossing, dan houd je tenminste tijd over voor echt belangrijke zaken. Succes bro!

Diploma is vaak voor de verantwoordelijk persoon ( die je in dienst neemt ) een soort van verzekering.. Ik noem het het IBM syndroom.. IBM rete duur was het altijd.. maar als je als verantwoordelijke koos voor een goedkoper systeem en er gebeurde iets... poeee dan was je de LUL, waarom ook geen IBM! heb het toch gezegd bla bla bla... Als je met de duurde IBM problemen kreeg, zeg je tjaa hoe kan dat nu! we hebben nog wel voor de beste gekozen en lachend loop je weg ;)
 
ja wie regelt mij hier een universiteits-diploma -?
 
Geld is gedrukt op een soort katoen en niet op papier;)

Soorten die er op trekken zijn verkrijgbaar bij de betere papierhandel.
 
Hoe kan je nou ergens werken, met een "nep" diploma, als je nergens wat vanaf weet?
 
bij de regering?
 
Lol, ik heb weleens een uitnodiging voor een cursus nagemaakt voor iemand die zich verslapen had voor zijn werk. Was al de zoveelste keer, en hij zat al dicht bij zijn ontslag. Toen de volgende dag werd gevraagd waar hij was, zei hij dat hij op cursus was en liet hij netjes zijn uitnodiging zien :D Zijn verhaal werd voor waar aangenomen, en hij heeft er nooit problemen van gekregen.
 
Hoe kan je nou ergens werken, met een "nep" diploma, als je nergens wat vanaf weet?

Omdat werkgevers ook altijd maar een klok hebben horen luiden. Bijv. MCSE....ze hebben gehoord dat dat goed is, dus wat doen ze, gaan ze helpdeskmedewerkers zoeken met MCSE papieren. Ja sorry hoor.

Vaak stroken de werkzaamheden helemaal niet met wat ze vragen. Is echt absurd.
 
Lol, ik heb weleens een uitnodiging voor een cursus nagemaakt voor iemand die zich verslapen had voor zijn werk. Was al de zoveelste keer, en hij zat al dicht bij zijn ontslag. Toen de volgende dag werd gevraagd waar hij was, zei hij dat hij op cursus was en liet hij netjes zijn uitnodiging zien :D Zijn verhaal werd voor waar aangenomen, en hij heeft er nooit problemen van gekregen.

Hahaha je hebt een bedrijf dat daadwerkelijk nepuitnodigingen verstuurt voor seminars en dergelijke, zodat jij een excuus hebt om dagen weg te gaan en je vrouw denkt dat je op zakenreis bent :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven