Fitness Seller

Vervanger brocolli? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xerxes

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
145
Waardering
0
Hallo allemaal

ik ga binnenkort 2 maanden weg. Alleen waar ik heen ga is er haast geen brocolli te krijgen omdat het niet gegeten wordt. Hebben jullie een alternatief? Omdat ik van iedereen ! hoor dat brocolli hoe dan ook in je "dieet" (bulk of cut maakt niet) voor MOET komen.


Iemand hier ervaring mee ?

groeten, Xerxes
 
Er zijn tegenwoordig broccoli capsules verkrijgbaar. Gedroogd en gemalen tot poeder. Ze smaken alleen niet zo lekker als the real thing ;)
 
Hoi Xerxes.. er zijn meer groenten met de zelfde eigenschappen hoor. Broccoli behoort tot de 'cruciferen'.

Ik zou me op vakantie toch niet TE druk maken om een exacte kopie te gaan eten van wat je hier eet. Daar zijn veel te veel andere lekkere dingen te koop.
Voor je gezonde vetten pistaches eten hè! Ik zal nooit vergeten hoe een fietser vertelde dat hij al zijn nagels had vernield, door elke dag pistaches te eten. Zou ze dan wel even afwegen (neem bijv een brievenweegschaaltje mee).

Espi (jaloers!)
 
Ik zou me er zeker ook niet al te druk over maken voor die korte tijd dat je weg bent. Als je terug komt neem je de touwtjes gewoon weer strak in handen. :thumb:
 
Groene bonen of idd wachten to je weer terug bent en in de tussentijd van je 2 maanden genieten en eten wat je kunt.
2 maanden geen broccoli zal je lichaam niet fataal veranderen.

Ook beter voor je omgeving voor die 2 maanden :D

fart.gif
 
Back
Naar boven