AndroidHealthClinic

Vervanger voor kwark?

Bezoekers in dit topic

Vejel

Cool Novice
Lid geworden
20 nov 2013
Berichten
31
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
68kg
Ik heb de voorbije dagen paar verschillende merken van kwark geprobeert en krijg het echt niet binnen.
Is er iets anders dat ik voor het slapen kan eten, of weten jullie misschien een manier om de smaak te verbeteren?
 
doe er lepel met nutella in :D Doe ik elke avond, geen problemen mee ^^
 
Kwark opties:
1. doe er wat whey met een smaakje in, kwark met vanille whey is bv erg lekker, soort van vanille pudding gewoon
2. fruit erdoor?
3. zoetstof, honing, wat suiker, .. ?
4. leer het eten. Ik ging ook van niet te eten, naar zoetstof, naar heerlijk zonder iets er in srs
5. ???
 
Caseïne shake
 
Jup, Caseïne
 
Alles went.

TheRay93
 
Ik heb de voorbije dagen paar verschillende merken van kwark geprobeert en krijg het echt niet binnen.
Is er iets anders dat ik voor het slapen kan eten, of weten jullie misschien een manier om de smaak te verbeteren?

een andere bron van eiwit die je wel graag eet? :D
 
Niet gay zijn en die shit vreten.
Vond het in het begin ook niet lekker, don't be a bitch.
 
Casseine eiwit maar dat vind ik persoonlijk ook niet echt heerlijk.. Maar heb je wel makkelijker naar beneden dan een hele bak kwark.
 
franse magere met rose vice of hoe je het schrijft..en ja caseine easy shake
 
300 ml melk, 250 gram kwark, 1 scoop whey in de blender. Yoghurt structuur met de smaak van je whey.
 
300 ml melk, 250 gram kwark, 1 scoop whey in de blender. Yoghurt structuur met de smaak van je whey.

Dit lijkt me wel het proberen waard. Bedankt.
 
Als je er suiker oid door heen flikkert, kan je net zo goed die kwark met een smaakje kopen..
 
ik kreeg het ook niet naar binnen, ben toe begonnen met een theelepeltje honing..
en steeds minder honing en nou vreet ik het zonder honing.
 
Tonijn in blik kan je proberen
 
Cacao, kaneel, kokos, vanille extract
 
Voor vergaderingen gebruik ik vaak gelijke delen melk en kwark. Bijvoorbeeld 250 gram kwark met 250 ml melk. Je krijgt dan een smaak wat erg lijkt op biogarde naturel drink. Dit heeft een vrij milde smaak en makkelijk mee te nemen in een shaker.

Wat ook lekker is, 2 delen kwark, 1 deel water (of iets meer) en een beetje (suikervrije) limonade siroop. Dit gebruikt een maakt van me, schijnt ook goed te smaken.

Post scriptum,
Ook eens geprobeerd met kwark en water... dat is ranzig smerig (dan weet je het alvast).
 
Back
Naar boven