Fitness Seller

Vervanging Caseïne-prdukten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Doordat ik even moet stoppen met de inname van extra eiwit vroeg ik mij af wat ik nu het beste even als vervanging kan nemen.

Ik nam:

- 16.00: 250 gr magere kwark
- 20.00: 250 gr magere kwark
- 22.00: 185 gr tonijn

Ik stop hier nu een weekje mee (kreeg namelijk uitslag van deze ineens zo'n 100 gr eiwit extra) en wil het daarna gaan opbouwen.

Wat kan ik deze week nu het beste op deze tijdstippen eten? Gewoon hetzelfde produkt, maar dan een heel klein beetje ervan of juist een totaal ander produkt?
 
1. ben je bezig met cutten of bulken?
2. hoe ziet de rest van je dieet eruit?
 
Cutten

's Ochtends ontbijt ik met brinta en een beker melk en kop kruidenthee.
's Middags eet ik in totaal zo'n 6 boterhammen(kip/pindakaas/jam) en beker melk
's Avonds avondeten (rijst/aardappelen/vlees/groente)

Daarnaast neem ik voor m'n training m'n crea met vruchtensap en na de training m'n whey en drink ik zo'n 3 liter water.

Zoals je ziet haal(de) ik dus het grootste gedeelte van m'n eiwitten uit die kwark en tonijn, dus vandaar mijn vraag.
 
dus je hebt in principe 3 maaltijden en 1 shake?
 
Ja, en daarnaast dan de kwark en tonijn (samen ook 3 maaltijden)
 
dan vind ik je voedingsschema eigenlijk nergens op slaan, als ik eerlijk mag zijn...

1. waarom jam op je brood tijdens cutten? Zeker weten niet nodig en zelfs uit den boze...

2. waarom 's middags 6 boterhammen?? Neem liever minder KH en meer eiwit...

3. waar zijn de gezonde vetten? Als je vetreserves van je lichaam wil aanspreken, zul je ook vet in moeten nemen om dat te stimuleren.... aangezien je suikerspiegel constanter/lager blijft en je lichaam makkelijker vet verbrandt.

Al met al zal je je schema dus nog even moeten aanpassen... maaltijd na je training zijn de KH geen probleem, maar de rest van de dag heb je er niet zoveel aan, behalve voor je training om het als energiebron te verbruiken tijdens de training...

Je moet meer willen opgeven om te cutten, het is niet makkelijk... maar geloof me, je wil er zo snel mogelijk vanaf... daarom moet je het vanaf het begin goed doen.
 
6X per dag eten, magere eiwitten, omega vetzuren, complexe carbs ( alleen na training snelle met whey)
cardio,lifting en rust.
 
kort en krachtig gezegd! :thumbs:

een aanvulling: veel (groene) groente!
 
idd, ben t wel met King eens omtrent jouw schema. kun je die is posten?

en meer maaltijden eten zoals spider al aangeeft, zorgt voor betere aanvoer van voedingstoffen
 
6X per dag eten, magere eiwitten, omega vetzuren, complexe carbs ( alleen na training snelle met whey)
cardio,lifting en rust.

yes indeed!!!
 
Speciaal voor Dandy mijn schema :)

8.00: Brinta + 250 ml halfvolle melk + glas kruidenthee

10.00: 2 volkoren boterhammen met kip

12.00: 2 volkoren boterhammen met jam + 250 ml melk

14.00: 2 volkoren boterhammen met pindakaas

16.00: 250 ml magere kwark

18.00: avondeten (rijst/vlees/vis/groente/kwark)

18.30: training

20.00: 250 ml magere kwark + glas kruidenthee

22.00: 185 gr tonijn

M'n whey gelijk na de training en over de dag verdeeld zo'n 3 a 4 liter water.

ps. ik weet dat ik de jam en pindakaas er beter uit kan laten, maar dit doe ik liever niet. Ben er nog steeds tevreden over. De dagen dat ik niet train, doe ik voornamelijk aan vechtsport wat ook veel kalorietjes verbruikt...
 
Back
Naar boven