Originally posted by kingnbajam
nico, zoals ik al zei.... je kunt die wheypoeder ook door je havermout en (magere) melk doen! Probeer dat eens en kijk wat jou het best bevalt/smaakt....
Als je aan het cutten bent, zie ik sowieso niet het nut van havermout in de ochtend... tenzij je na die maaltijd gaat trainen. Je wil namelijk vet kwijt met spierbehoud (dat is de ideale situatie), koolhydraten dien je dus vooral op functionele wijze te gebruiken, dus voor energie voor je workout en voor je postworkout maaltijden....
Anyway, ik dwaal af... dit was niet je vraag.
40gr whey door dat kleine beetje havermout is echt geen vreten,had dat al eerder geprobeerd.
ik ben nu toch al 10kg lichter geworden en geen steek aan kracht
verloren ik denk dat ik nu tussen 8 a 10 %bf zit 6ix pack is duidelijk zichtbaar en als ik net getraind heb lopen de aderen over
schouders borst en zelfs 1 over mijn buik,alleen zit ik nu met die twee wel bekende lastige plekjes waar het vet moeilijk weg te krijgen is.
dat stukje net onder de navel en de plek waar de love hendels gezeten hebben zit nog wat.
ik hoef niet perse mega droog te worden maar die twee plekjes
wil ik toch wel weg krijgen.
als ik sóchtens geen kh krijg flikker na een uur neer,ik loop toch al vaak met een vreemd gevoel in mijn maag(geen honger)meer een beetje kramp achtig als ik dan wat eet gaat het wel weer even weg,mijn lichaam laat me precies weten maneer de 21/2 uur verstreken zijn na mijn laatste maal.
ik heb juist mijn kh verhoogt van 100gr naar 200gr (exstra rijst en kwark toegevoegt)omdat ik het idee had dat ik gewoon op te weinig moest draaien ondanks die 300gr eiwit en 60gr vet.
en het werkt..voor deze week dan! hoe het verder gaat moeten we nog zien.