AndroidHealthClinic

Vervanging voor kwark?

Bezoekers in dit topic

FitForTheSummer

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2009
Berichten
27
Waardering
0
Aangezien ik een allergie heb voor (zure)room en dus geen kwark of iets in die richting kan eten is mijn vraag welke vervanger ik hiervoor kan nemen.

Ik zie namelijk dat er veel kwark wordt gegeten als laatste maaltijd.

Bedankt :cool:
 
Als laatste maaltijd kan je een Night Protein nemen, die van XXL is heel goed (persoonlijk)Ik neem die steeds tijdens de cut en op onderhoud schema's
 
Kip en kalkoen bevatten ook trage eiwitten
 
tonijn natuurlijk !
 
Yeah, blikkie tonijn met olijfolie!

Heerlijk voor degene die naast je ligt.
 
ja, want kwark ruikt daarentegen wel erg goed voor je bedpartner.
 
whahaha geweldig.

caseine protein of milk protein ofzo neme en een visolie capsule.
Ik zou geen fancy xxl kope ofzo is alleen maar duurder. maar caseine met vet werkt net zo goed volgensmij.
 
Koop blikjes tonijn. Doe ik ook, ik heb enkele weken kwark gegeten en dan komt het echt je strot uit. Nu eet ik meestal 200gr tonijn uit blik (2blikjes).
Nog lekker ook.
 
Aangezien ik een allergie heb voor (zure)room en dus geen kwark of iets in die richting kan eten is mijn vraag welke vervanger ik hiervoor kan nemen.

Ik zie namelijk dat er veel kwark wordt gegeten als laatste maaltijd.

Bedankt :cool:
Welke stof veroorzaakt precies de allergie? Ik weet bijvoorbeeld dat als je kwark laat uitlekken al het zure eruit loopt.

Anders zou ik kiezen voor een casseïne shake (wel heel dik gemaakt) of gewoon een stukje vis/vlees.
 
Welke stof veroorzaakt precies de allergie? Ik weet bijvoorbeeld dat als je kwark laat uitlekken al het zure eruit loopt.

Anders zou ik kiezen voor een casseïne shake (wel heel dik gemaakt) of gewoon een stukje vis/vlees.

Welke stof het exact is kan ik je niet vertellen. Heb toen een voedsel allergie-een test gedaan en daar kwam o.a. (zure) room uit.

Wat is casseine precies? wat voor eiwit?
 
Casseïne is het eiwit dat het grootste deel uitmaakt van de eiwitten in melk, kwark, kaas enz.
 
Waarschijnlijk ben je allergisch voor lactose suikers ofzo
daar kan je pilletjes voor neme volgens mij

voor de rest weet k t ook nie..
 
of yoghurt ,zitten nog goed veel koolhydraten in
 
Ik weet bijvoorbeeld dat als je kwark laat uitlekken al het zure eruit loopt.

Hoe laat je kwark uitlekken? De kwark die ik koop is een dikke, homogene brei, en er zit geen druppel vocht bij...
 
Hoe laat je kwark uitlekken? De kwark die ik koop is een dikke, homogene brei, en er zit geen druppel vocht bij...
Oh jawel hoor ;)

Bak uitkappen in zeef, deze zeef hangen boven plastic kom. Nachtje laten uitlekken in de koelkast.
 
Back
Naar boven