XXL Nutrition

vervelende kwestie..

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
ik wou bij deze mijn ongenoegen uiten over t volgende.
Ben ik net bezig om een post aan te maken wat uiteindelijk een lang verhaal blijkt te zijn en ik druk op "submit reply", moet ik me eigen opnieuw aanmelden. ok, denk ik geen probleem maar
zodra dit is gebeurd krijg ik een of andere melding dat er geen thread is geselecteerd en ik dus weer terug moet naar t hoofdmenu.

Tot mijn verbazing en ongenoegen blijkt dat mn post niet eens is aangemaakt. Oftwel zonde van mn tijd. ik ben dan wel zo dat ik t opnieuw ga aanmaken. Nu heb ik t dan wel slim aangepakt om voordat ik op "submit" klik de gehele tekst te copieren. wederom krijg ik dezelfde melding. en wederom met t zelfde resultaat. Ik klik nu wederom op "post reply"plak mijn tekst erin en submit weer en ja hoor, nu wel met t verwachte succes.

Mijn vraag was dus als volgt: Zit er een bepaald tijdslimiet aan een post aanmaken voordat hij daadwerkelijk gepost is of heeft t een andere oorzaak. Moet ik er nu ook aan denken om te copieren:D

wachtende op reacties,
The Dandyman
 
Je cookies map legen, anders kan er geen cookie naar je pc gestuurd worden om je inlog sessie vast te leggen.
 
Cookiesmap? weet wel wat cookies zijn maar wist niet dat ik daar een map bij had?
 
Tools > Internet options > Delete Cookies & Delete files
 
ja, maar daar is blijkbaar mn broetje niet erg blij mee. de computer is van hem vandaar. Maar ik dacht dat cookies juist de snelheid bevorderde, dus waarom deleten?
 
Omdat als de map vol is er geen cookie meer bij kan en dus je sessie niet vast kan gelegd worden.
Dus ofwel de inhoud van de map vergroten ofwel de files deleten.
 
Wat zijn cookies?


Cookies zijn bestanden welke gegenereerd worden door scripts op homepages.
Cookies kunnen gegevens bevatten welke u ingeeft op een homepage, b.w.v.s. uw naam en uw bestelling als u bij een online shop bent geweest.

Het kan ook authorizatie gegevens bevatten van een beveiligde pagina waar u een account heeft.
Normaal gesproken heeft zo'n cookie een geldigheidsduur welke door de programmeur van het script die de cookie genereerd opgegeven wordt.

Wat wel eens voorkomt is dat homepages een script hebben om een cookie op uw machine te zetten waar informatie in staat van homepages waar u bent geweest en welke gegevens daar ingevoerd zijn, deze cookies kunnen dan of op willekeurige of bepaalde homepages uitgelezen worden.
Dit houdt dan in dat uw persoonlijke gegevens over het internet verspreidt wordt.
Cookies zijn niet altijd alleen maar gebruikt voor negative doeleinden, het kan bijvoorbeeld ook instellingen onthouden van bepaalde sites waar u regelmatig komt, dit scheelt dan iedere keer weer die instellingen ingeven als u die homepage weer bezoekt.

U kunt kijken hoe de instellingen staat voor uw cookies.
Ga in Internet Explorer naar Extra (tools) -> Internet opties (options).

Klik op het tabblad beveiliging (security) en zoek in de lijst naar cookies.

U kunt hier opgeven welke instellingen u wilt gebruiken. Het is niet handig cookies volledig te weren hoewel het uw eigen keuze.
Misschien kunt u alle instellingen een poosje proberen en kiest u diegene welke wel beveiliging biedt maar voor u niet te veel problemen geeft.

bron: [Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven