Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by BIGTANK
wat bedoel je met achteruitgaan ? dat je niet meer groeit /massa verliest ? of dat je minder snel groeit als eerst ? en verder geen bijwerkingen gehad ? thnx voor de feedback !
gr BIGTANK
Originally posted by RobbieH
Ik weet niet precies wat ik er door voorruit gegaan ben qua kracht en spiermassa.
Dit komt omdat ik iets voordat ik ermee begon ook meer ben gaan eten.
Ik ben in totaal iets van 6 kilo zwaarder geworden maar daar zit ook vet bij.
Ben nu wat vet kwijt en nog steeds zwaarder aan het worden en ben alweer ruim een maand gestopt met test-100 en equi max.
Ik denk dat ik dus vooral voorruit gegaan ben door beter te gaan eten.
Wat ik wel zeker weet is dat ik qua kracht flink voorruit gegaan ben en dat trainen tijdens die test-100 vaak heel erg lekker ging.
Maar qua kracht ben ik eigenlijk ook nog steeds best veel voorruit aan het gaan terwijl ik dus alweer 1 maand gestopt ben.
Of het dus echt iets doet en wat het bij mij gedaan heeft kan ik dus niet precies zeggen helaas.
Zelf heb ik het idee dat ik getsopt ben met groeien of zelfs achteruit ga maar mensen die ik ken bewren allemaal het tegen deel en zeggen dat ik juist flink aan het groeien ben.
hahah das de mooiste bijwerking die je kan krijgen toch
ennuh moet je nie slapen t is al 3.05
gr BIGTANK
hahah das de mooiste bijwerking die je kan krijgen toch
ennuh moet je nie slapen t is al 3.05
gr BIGTANK
Originally posted by Alessandro
Misschien een vreemde vraag, maar zou iemand even uit kunnen leggen waar dit over gaat
Wat is test-100
Originally posted by Ornathon
Ik begin wel erg nieuwsgierig te worden
Heb alleen even niet genoeg geld voor voor 2 supps te combineren.
Is het het waard om alleen Test-100 te nemen.. en dan bijvoorbeeld.. creatine/extra Whey te nemen?
Want die heb ik al thuis liggen.