XXL Nutrition

vervolg op test-100 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
vorige keer is er heel veel gepost ...
nu graag de resultaten van de mensen die er bij de vorige treath
net aan waren begonnen en die daarna niet meer hebben gepost ben benieuwd .......
 
Ik weet niet precies wat ik er door voorruit gegaan ben qua kracht en spiermassa.
Dit komt omdat ik iets voordat ik ermee begon ook meer ben gaan eten.
Ik ben in totaal iets van 6 kilo zwaarder geworden maar daar zit ook vet bij.
Ben nu wat vet kwijt en nog steeds zwaarder aan het worden en ben alweer ruim een maand gestopt met test-100 en equi max.
Ik denk dat ik dus vooral voorruit gegaan ben door beter te gaan eten.
Wat ik wel zeker weet is dat ik qua kracht flink voorruit gegaan ben en dat trainen tijdens die test-100 vaak heel erg lekker ging.
Maar qua kracht ben ik eigenlijk ook nog steeds best veel voorruit aan het gaan terwijl ik dus alweer 1 maand gestopt ben.
Of het dus echt iets doet en wat het bij mij gedaan heeft kan ik dus niet precies zeggen helaas.
Zelf heb ik het idee dat ik getsopt ben met groeien of zelfs achteruit ga maar mensen die ik ken bewren allemaal het tegen deel en zeggen dat ik juist flink aan het groeien ben.
 
wat bedoel je met achteruitgaan ? dat je niet meer groeit /massa verliest ? of dat je minder snel groeit als eerst ? en verder geen bijwerkingen gehad ? thnx voor de feedback !

gr BIGTANK
 
Originally posted by BIGTANK
wat bedoel je met achteruitgaan ? dat je niet meer groeit /massa verliest ? of dat je minder snel groeit als eerst ? en verder geen bijwerkingen gehad ? thnx voor de feedback !

gr BIGTANK

Bedoelde idd dat ik het idee had massa te verliezen.
Maar de weegschaal geeft alleen maar meer aan en word ook steeds maar maar heb even het idee gehad dat dat niet zo was.
Enigste bijwerking die ik heb gemerkt is dat ik er meer zin in coïtus door kreeg :D
Toen ik stopte nam dit weer iets af.
Ik heb normaal eigenlijk altijd wel al behoorlijke zin maar nu werd ik dus regelmatig echt gek.:p
 
hahah das de mooiste bijwerking die je kan krijgen toch :D
ennuh moet je nie slapen t is al 3.05 :D
gr BIGTANK
 
Originally posted by RobbieH
Ik weet niet precies wat ik er door voorruit gegaan ben qua kracht en spiermassa.
Dit komt omdat ik iets voordat ik ermee begon ook meer ben gaan eten.
Ik ben in totaal iets van 6 kilo zwaarder geworden maar daar zit ook vet bij.
Ben nu wat vet kwijt en nog steeds zwaarder aan het worden en ben alweer ruim een maand gestopt met test-100 en equi max.
Ik denk dat ik dus vooral voorruit gegaan ben door beter te gaan eten.
Wat ik wel zeker weet is dat ik qua kracht flink voorruit gegaan ben en dat trainen tijdens die test-100 vaak heel erg lekker ging.
Maar qua kracht ben ik eigenlijk ook nog steeds best veel voorruit aan het gaan terwijl ik dus alweer 1 maand gestopt ben.
Of het dus echt iets doet en wat het bij mij gedaan heeft kan ik dus niet precies zeggen helaas.
Zelf heb ik het idee dat ik getsopt ben met groeien of zelfs achteruit ga maar mensen die ik ken bewren allemaal het tegen deel en zeggen dat ik juist flink aan het groeien ben.

Op een of andere manier lijkt het ook alsof 1 test en equimax lang in je systeem blijven hangen. Dit hoor ik vaker, en komt dus duidelijk hierdoor, en niet door de voeding.
 
Originally posted by BIGTANK
hahah das de mooiste bijwerking die je kan krijgen toch :D
ennuh moet je nie slapen t is al 3.05 :D
gr BIGTANK

Twas 3.04 btw :D
 
vorige thread iedereen zo enthousiast over test 100 en nu maar 1 reply er loopt toch wel meer volk rond die nu wel klaar is met t kuurtje ........
alvast bedankt voor de reply s (als die tenminste gaan komen :D )
 
Ik was het van plan, maar ik heb besloten de stap naar as te maken. Ik ben nog steeds geen voorstander, maar ik hoor er toch van meerdere kanten goede verhalen over, echter vind ik de prijzen belachelijk.
 
Ja, dat is een feit SR... die prijzen.
 
Originally posted by BIGTANK
hahah das de mooiste bijwerking die je kan krijgen toch :D
ennuh moet je nie slapen t is al 3.05 :D
gr BIGTANK

Das waar maar dan moet mijn vriendin ook wel meewerken :D
En moet jezelf niet slapen dan??? :p
 
Ik begin wel erg nieuwsgierig te worden :D
Heb alleen even niet genoeg geld voor voor 2 supps te combineren.
Is het het waard om alleen Test-100 te nemen.. en dan bijvoorbeeld.. creatine/extra Whey te nemen?
Want die heb ik al thuis liggen.
 
Misschien een vreemde vraag, maar zou iemand even uit kunnen leggen waar dit over gaat:eek:
Wat is test-100???
 
Originally posted by Alessandro
Misschien een vreemde vraag, maar zou iemand even uit kunnen leggen waar dit over gaat:eek:
Wat is test-100???

dit is het vervolg van de test-100 thread lees die eerst even die staat ergens onderaan of op pagina 2 . veel lui waren daar toen aan begonnen alleen nooit de resultaten bekend gemaakt vandaar deze thread ....
 
Ok! ik ga aanstaande maandag beginnen met Chemi-Sport Test-100.
Ik denk aan 2 caps per dag. (eerste keer dat ik dit doe)
Ik heb aan alles gedacht hoop ik.. heb volle lading artisjok, mariadistel, biergist hehe. Zal ik vast niet nodig hebben, maar extra leverbescherming en bescherming tegen acne kan geen kwaad.
Heb ook extra creatine besteld.
Whey en vitamines/minerals heb ik genoeg.
Nummer van de huisarts in mijn portemonnee gedaan :P

Is het trouwens ook aan te raden om CE-stackers te gebruiken voor extra energieboost? ... maar dan moet ik waarschijnlijk de creatine eruitgooien omdat caffeine niet lekker schijnt te werken met creatine..

Hmm... maargoed! Ik hoop dat ik baat heb bij Test-100. Kan nou niet zeggen dat het een koopje is :D
 
test100 is niet belastend voor de lever, dus je kan die artisjok en mariadistel laten varen..
 
Wat je ook gebruikt, precursor of AS, je moet die levercleaners/ondersteuners zoiezo NOOIT tijdens het gebruik nemen. Dit zal de kracht van je kuutje doen dalen.
(Indien je vit-E gebruikt, deze moet je ook even links laten liggen tijdens de 'kuur').
 
je multivitamines ook ? daar zit ook vitamine e in
 
Originally posted by Ornathon
Ik begin wel erg nieuwsgierig te worden :D
Heb alleen even niet genoeg geld voor voor 2 supps te combineren.
Is het het waard om alleen Test-100 te nemen.. en dan bijvoorbeeld.. creatine/extra Whey te nemen?
Want die heb ik al thuis liggen.

heeft iemand hier antwoord op ?
is het 't waard om alleen test-100 te nemen ?
 
Back
Naar boven