MuscleMeat

vervolg op test-100 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eenmaal andermaal :D
 
Originally posted by BIGTANK


heeft iemand hier antwoord op ?
is het 't waard om alleen test-100 te nemen ?

Kort maar krachtig... "JA"
 
Originally posted by BIGTANK
je multivitamines ook ? daar zit ook vitamine e in

Nee, die niet... dat is over het algemeen te verwaarlozen. Aparte supplementatie wordt vooral gedaan om vrij hoge waarden binnen te krijgen, en dat moet je dus even niet doen...
 
Originally posted by RobbieH


Bedoelde idd dat ik het idee had massa te verliezen.
Maar de weegschaal geeft alleen maar meer aan en word ook steeds maar maar heb even het idee gehad dat dat niet zo was.
Enigste bijwerking die ik heb gemerkt is dat ik er meer zin in coïtus door kreeg :D
Toen ik stopte nam dit weer iets af.
Ik heb normaal eigenlijk altijd wel al behoorlijke zin maar nu werd ik dus regelmatig echt gek.:p

waarschijnlijk is je vetpercentage omhoog gegaan, dan lijkt het of je minder massa hebt.
 
Originally posted by Robin


Nee, die niet... dat is over het algemeen te verwaarlozen. Aparte supplementatie wordt vooral gedaan om vrij hoge waarden binnen te krijgen, en dat moet je dus even niet doen...

Waarom dan niet?? Wat doet vit. e dan voor afbraak eraan??
 
Het verhinderd de opname met zo'n 70%... niet zo'n best id dus.
 
70% is een hoop! Laat maar varen dat extra Vit E dan hehe.
 
Hoe lang is het eigenlijk het beste om te wachten totdat je weer test-100 kan pakken???
Heb het idee dat ik de laatste keer aantal dingen in mijn voeding en zo niet goed in orde had waardoor ik er dus veel meer uit had kunnen halen.
 
Minimaal net zo lang als je het gebruikt hebt. Liefst zelfs wat langer nog.

Momenteel heb je ook 1-TU...de opvolger van test-100. Een undecanoaat ester. Die wordt via lymphetische weg opgenomen, waardoor de uiteindelijke in het bloed opgenomen stof op +-90% ligt... ipv een 30% bij test-100.
 
Originally posted by Robin
Minimaal net zo lang als je het gebruikt hebt. Liefst zelfs wat langer nog.

Momenteel heb je ook 1-TU...de opvolger van test-100. Een undecanoaat ester. Die wordt via lymphetische weg opgenomen, waardoor de uiteindelijke in het bloed opgenomen stof op +-90% ligt... ipv een 30% bij test-100.


lymphetische weg ? was da :)

en 90 % :eek: das wel wat meer als 30

en dat vertel je me nu pas :yell: :D

zelf al 1-tu gebruikt ?

gr BIGTANK
 
Ja, Robin, heb je er al resultaten van gehoord/gezien? Zal alleszinds wel duur zijn lijkt me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, niet eerder verteld omdat het er nog niet zo lang is... Ook omdat het nog zo nieuw is heb ik er zelf nog niet direct resultaten van gehoort. M'n collega's uit belgie wel... Die zeggen dat het top ik. Het wordt daar binnenkort ook in de praktijk getest...
 
Test 100 is ook niet lever toxisch. Ik denk dat de resultaten van 1 tu enkel beter zijn omdat je gewoon meer werkzame stof binnen krijgt. Want uiteindelijk komt hjet op het zelfde neer alleen zal je als je van 1 tu 2 tabs nemen meer werkzame stof binnen krijgen.
 
Bij bardolino kun je hem al bestellen hier is de link

Kosten daar zijn 119 euro.

Alleen ze raden daar aan 6 weken nemen en 2 weken stoppen. Heb je geen langere hersteltijd nodig bij zoiets?
 
Duur geintje dus 119 euro voor 60 gelcaps en dan 1-2 caps 2/3 keer per dag en dat 6 weken volhouden
 
F*ck, da's over de 200 euro voor een 'kuur' van 4 weken... dan kan je evengoed gewone AS kopen en heb je er meer resultaat van.
 
Klopt, plus dat als het vele malen sterker is je ongetwijfeld side effects gaat ervaren lijkt mij..
 
Big byron die discussie is al meerder malen geweest.

Het verschil !

Als je prohormonen gebruikt kan je je zelf nog naturel noemen
Als je prohormonen gebruikt weet je zeker dat het niet fake is
Als je prohormonen gebruikt word je lever niet belast
Pro hormonen zijn nog milder dan een primo kuur een van de mildste as. Dus voor mensen die mild willen een oplossing
 
Back
Naar boven