Fitness Seller

Vervolgstappen na jaar trainen en mislukte ecto bulk

Bezoekers in dit topic

Maar wat zouden jullie doen in mijn geval?

Licht gaan bulken ondanks een 95cm buik omtrek en me hier niet zo druk om maken? Voor maximale spiergroei en beetje vet toename.

Of op maintance blijven of licht eronder en met hoog eiwitten zwaar blijven trainen voor spiergroei en vet verlies tegelijk. Wat trager is. Zeker met mijn 85kg en 2m lengte..
 
Maar wat zouden jullie doen in mijn geval?

Licht gaan bulken ondanks een 95cm buik omtrek en me hier niet zo druk om maken? Voor maximale spiergroei en beetje vet toename.

Of op maintance blijven of licht eronder en met hoog eiwitten zwaar blijven trainen voor spiergroei en vet verlies tegelijk. Wat trager is. Zeker met mijn 85kg en 2m lengte..
Spiergroei en vetverlies tegelijk kun je wel vergeten. Ik zou eerst goed lean worden als ik jou was. Ja dan zie je er ecto uit maar je geeft jezelf wel de kans om dan rustig te gaan groeien zonder een zwijntje te worden.
 
Ik zwem nog liever met haaien
Hahaha... maar dan krijg je hier ook geen passend advies.
Je bent bijna 2 mtr en weegt 86kg.
Train nog maar even door voor je gaat cutten.
2mtr en slechts 80 kg zal er ook niet indrukwekkend uitzien.
 
Maar wat zouden jullie doen in mijn geval?

Licht gaan bulken ondanks een 95cm buik omtrek en me hier niet zo druk om maken? Voor maximale spiergroei en beetje vet toename.

Of op maintance blijven of licht eronder en met hoog eiwitten zwaar blijven trainen voor spiergroei en vet verlies tegelijk. Wat trager is. Zeker met mijn 85kg en 2m lengte..
verder trainen rond onderhoud wat ik al zei. Als je nu gaat cutten blijft er maar weinig over.
 
Het gaat ook niet om wat er na die ene cut over blijft. 't doel is je nu in een zo gunstig mogelijke positie krijgen om flink wat massa op je frame te plakken. Als je op 86 kg een waist van 95+ cm hebt is dat niet bepaald 't geval. En dat geeft niet, zijn allemaal ergens begonnen en zijn allemaal een x te dik geweest door een uit de hand gelopen bulk. Schade nu goed maken, cutten tot 10% en dan lekker rustig bouwen. Deze zomer ben je nog een skinny ecto, volgend jaar zal 't al een stuk beter ogen.

Edit. Dit gaat wel enkel op als je doel natuurlijk is om een buff fysiek op te bouwen. Als je gewoon lekker wat wilt doen is daar ook helemaal niks mis mee maar gaat mijn advies mss niet op.
 
Begonnen met 72kg van de zomer 90kg, nu 86kg. Eerst leren echt te tracken wat je eet en kcals aanpassen naar wens wat ik al vaker hier aangaf. nu weer cutten kan ervoor zorgen dat hij weer op 72kg komt, en dan of de motavatie verliest of weer te snel gaat bulken. Zo blijf je aan de gang natuurlijk.
.
 
Back
Naar boven