XXL Nutrition

Aankondiging Vervuiling van serieuze secties

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trollen is wat anders dan ergens in een serieus topic een grappig plaatje posten. Daar zal niemand je voor reporten en ik denk ook niet dat daar kaarten voor worden gegeven omdat het gewoon grappig is. Trollen, dus moedwillig het topic laten ontsporen is een heel andere zaak.
 
Trollen is wat anders dan ergens in een serieus topic een grappig plaatje posten. Daar zal niemand je voor reporten en ik denk ook niet dat daar kaarten voor worden gegeven omdat het gewoon grappig is. Trollen, dus moedwillig het topic laten ontsporen is een heel andere zaak.

Als het posten in serieuze secties bijna alleen maar bestaat uit plaatjes posten dan is het ook vervuiling. Zeker die animated gifs zijn gewoon topic verneukers.
 
Als het posten in serieuze secties bijna alleen maar bestaat uit plaatjes posten dan is het ook vervuiling. Zeker die animated gifs zijn gewoon topic verneukers.

Geef toe Eric, je moet best wel eens lachen om die gifjes :D
 
Trollen is wat anders dan ergens in een serieus topic een grappig plaatje posten. Daar zal niemand je voor reporten en ik denk ook niet dat daar kaarten voor worden gegeven omdat het gewoon grappig is. Trollen, dus moedwillig het topic laten ontsporen is een heel andere zaak.
Als je een zo'n gif post komt er vaak een hele shitload aan gifs van andere personen..
 
Als het posten in serieuze secties bijna alleen maar bestaat uit plaatjes posten dan is het ook vervuiling. Zeker die animated gifs zijn gewoon topic verneukers.

Ja maar dat valt ook duidelijk onder trollen. Bijv een hele lap tekst quoten en dan 1 zin dikgedrukt doen bijv: '.....en dan flink pompen......' en daar dan een stom animated gifje onder zetten van iemand die verschrikt omkijkt bijv.

Ik bedoel meer een opmerking met een grappige ondertoon en een plaatje wat niet echt bijdraagt aan het topic maar wel een leuke sfeer geeft. Kan zo snel ff geen voorbeeld geven maar je weet wat ik bedoel en ik weet wat jij bedoelt.
 
De laatste weken valt het op dat een aantal leden het grappig vinden om serieuze secties te vervuilen met adviezen als 'smeer pindakaas op je buik'

Maar het werkt echt hahaha. ;)
Nu even serieus, ik zag de 'off-topic' berichten (als ik het even breed neem) de laatste tijd ook erg vaak en maakt niet uit in welke sectie ik keek. Niet veel later deed ik er ook een beetje aan mee. :eek:
Wat dat betreft vind ik het goed dat er vanaf nu maatregelen worden genomen. Zo blijft dit forum waar het voor bedoeld is. :)
 
Goede wending dit. Sinds ik hier lid ben, lees ik steeds minder en minder forum-delen vanwege de trolls. Misschien kan het met deze aanpak terug een forum worden waar je wat kan leren zonder voor elk nuttig topic 1000 trolltopics te moeten doorspitten :)
 
Persoonlijk denk ik dat deze maatregel dit forum erg ten goede zal komen.
Kom ik toch weer eens vaker posten. :P
 
Achjeh beetje zoals een werkplek of schoolomgeving. Gezelligheid en onzin kan het beste getolereerd worden, anders wordt de hap zo saai dat niemand nog oplet, maar te veel van het goeie streeft het doel voorbij: Een forum met goede inhoud geven.

Zelf ben ik niet te spreken over de vorm van censuur die ik soms tegenkom op dit forum, ook al heb ik daar niks over mee te besluiten. Ik durf heel redelijk te zeggen dat er topics om onzinredenen gesloten worden. Dat vind ik erg jammer.
 
En wat nou als er iemand is begonnen met trollen, en ik plaats deze?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind het soms wel grappig, een paar plaatjes of bijdehante opmerkingen, maar niet in de specifieke topics. In de allerlei sectie boeit het me geen reet eigenlijk, niks wat écht boeit daar en dat maakt dit forum wat relaxter. Ik zie het als de mayo op je friet. Zou anders wel erg droge kost worden vind ik :) Maar dat newbie bashen vind ik vaak wel flauw en idd tijd dat daar wat aan gebeurt.
 
wat als iemand nou overduidelijk een troll is bijv.

1.80 60kg 14% en hij wil zo snel mogelijk sixpack en vraagt voor de beste kuur

mag je dan wel trollen??
 
Als er duidelijk sprake is van een troll-topic kan je beter een topic report indienen.

Vind dan ook dat je de "troll smileys" etc ook moet verwijderen.

:trollfacex::trollface::fa::fuux::fuu: etc...

:trollface:
 
wat als iemand nou overduidelijk een troll is bijv.

1.80 60kg 14% en hij wil een sixpack en vraagt voor de beste kuur

mag je dan wel trollen??

Laat het beoordelen aan ons over. Meestal gooien we er wel een slotje op als het zo overduidelijk is dat het niet serieus wordt bedoeld. Maar tegelijkertijd, soms zijn er gewoon wazige figuren die in eerste instantie een troll lijken maar het toch niet zijn.
 
Laat het beoordelen aan ons over. Meestal gooien we er wel een slotje op als het zo overduidelijk is dat het niet serieus wordt bedoeld. Maar tegelijkertijd, soms zijn er gewoon wazige figuren die in eerste instantie een troll lijken maar het toch niet zijn.


dit kan wel eens uren duren
zo'n topic kan nooit schoon blijven
 
dit kan wel eens uren duren
zo'n topic kan nooit schoon blijven

Dat kan wel eens duren ja, geen vrijbrief om dan maar te gaan trollen in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven