Fitness Seller

Aankondiging Vervuiling van serieuze secties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak me er niet druk om hoor, maar de kwaliteit in serieuze secties bewaken lijkt me alleen maar voordelen bieden voor degenen die hier wel komen om info te delen of te vergaren.

Is verder ook niet de eerste keer dat dit soort waarschuwingen worden geplaatst. Het gaat meestal maandenlang goed maar zo nu en dan komt er een hype op waardoor de vervuiling in serieuze secties toeneemt. Dan is het dus tijd voor een reminder zoals nu.

Ok ok......goede zaak.......alleen het is ook een reminder voor de trolls.
 
Ok ok......goede zaak.......alleen het is ook een reminder voor de trolls.

Als ze niet luisteren zijn ze zo vertrokken. Zero tolerantie betekent in dit geval ook echt zero tolerantie.

Gouwetonny heeft wat betreft de toegevoegde waarde van die trolls wel gelijk. Ze voegen weinig toe maar we geven iedereen de kans om te bewijzen dat ze wel iets kunnen toevoegen.
 
Mss moet je de tijd om te bewijzen van toegevoegde waarde te zijn niet te lang maken. :p
 
Ik was er al mee gestopt toen je mij een rode kaart had gegeven voor dat topic waarin iedereen ok liep te zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Haha de pindakaas op de buik classic moet kunnen, sommige mensen vragen erom! ;)

Overigens worden dat soort topics vaak ook te lang open gelaten. Nieuwkomers die niet eens de moeite nemen om zich in te lezen en maar vragen afvuren moeten verwezen worden naar stickies en daarna moet er gewoon een slotje op!

dit dus, als sommige mensen de moeite niet doen om even een sticky te lezen of het op te zoeken op internet ....
 
dit dus, als sommige mensen de moeite niet doen om even een sticky te lezen of het op te zoeken op internet ....

Waarvoor denk je dat een forum dient dan? Natuurlijk mag er iets worden gevraagd van een lid wat betreft het vergaren van info maar het is nogal arbitrair als leden gelijk overvallen worden met onzinreacties omdat sommige leden van mening zijn dat het nieuwe lid te lui is om zelf iets op te zoeken.

Beter is om het nieuwe lid te wijzen op de stickies als het echt voor de hand liggende vragen (+antwoorden) zijn of verwijzen naar een soortgelijke thread. Niemand hoeft ontvangen te worden met een stortvloed aan onzin-reacties.
 
Waarvoor denk je dat een forum dient dan? Natuurlijk mag er iets worden gevraagd van een lid wat betreft het vergaren van info maar het is nogal arbitrair als leden gelijk overvallen worden met onzinreacties omdat sommige leden van mening zijn dat het nieuwe lid te lui is om zelf iets op te zoeken.

Beter is om het nieuwe lid te wijzen op de stickies als het echt voor de hand liggende vragen (+antwoorden) zijn of verwijzen naar een soortgelijke thread. Niemand hoeft ontvangen te worden met een stortvloed aan onzin-reacties.

ja, ik weet ookwel dat je niet alles kan weten of vinden & dit is idd een forum. Maar als je steeds dezelfde vragen ziet terugkomen, zoals hoe krijg ik een sixpack & wat moet ik doen voor dikke armen... Miss moet je daar een aparte sectie voor maken? :D
 
Geen handige optie omdat de crew dan eerst alles moet goedkeuren en dan nog is er geen zekerheid dat forum trolls niet de thread overnemen met hun ongein.

De forumregels zijn duidelijk :


Ieder lid is akkoord gegaan met die regels en dient zich daar dus ook aan te houden.

check www.gearslutz.com Op dit forum, als je een nieuw topic wil openen en je typt de titel in krijg je gelijk suggesties van topics die mogelijk over hetzelfde onderwerp gaan. Printscreen:


1zw7s1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op naar een serieuzer DBB!
Ook in de fotosectie heel vaak trolls te vinden. Iemand die veel vooruitgang heeft geboekt in jaren volledig afkraken, maar zodra een vrouw een foto post.... "lekkere tieten", enz enz.

Werd inderdaad eens tijd dat een zero tolerance beleid werd ingevoerd.
 
Nieuwkomers gewoon een linkje geven naar de sticky's en dan een slotje erop, klaar. Die pindakaas grap is ook niet erg grappig meer. En mocht een troll zich voordoen als nieuwkomer, jammer dan, dat linkje naar de sticky is ook het werk niet.
 
Goede zaak.

Sommige maken er ook een sport van om gebanned te worden lijkt het wel. Komen ze na hun weekban terug alsof het helden zijn, om vervolgens weer uit te dagen met de mods.

Gelijk permbannen, klaar.
 
Goed initiatief. Irriteer me mateloos aan die figuren, die zelf geen drol weten overigens.
+1! Het werd eens tijd.

@mods: Ik snap niet waarom jullie dit niet eerder hebben gedaan, dit intensief en continu vervuilen van topics gebeurt nu plusminus al een halfjaar.
Prima.

Hiermee bedoel ik niet dat je iedere beginner mag trollen maar zo nu en dan iemand die erom vraagt moet geen probleem zijn, bovendien zijn hun dan degenen die het forum vervuilen met onnozele vragen.
Ja? Dus een nieuwkomer die echt niets weet vervuild het board?
Speciaal voor jou dan:

''Er zijn naïeve vragen, saaie vragen, slecht geformuleerde vragen en vragen die vanuit onvoldoende zelfkritiek gesteld worden. Maar elke vraag is een schreeuw om de wereld te willen begrijpen. Domme vragen bestaan niet'' -Carl Sagan.
 
+1! Het werd eens tijd.

@mods: Ik snap niet waarom jullie dit niet eerder hebben gedaan, dit intensief en continu vervuilen van topics gebeurt nu plusminus al een halfjaar.

We treden constant op tegen dit soort vervuiling maar de laatste maanden neemt het gestaag toe. Mede omdat leden copy-cat gedrag gaan vertonen. Het is ook mede een wake-up call voor degenen die zich hier aan schuldig maken of willen maken.

Het probleem was een maand of 3 geleden minder, ook te zien aan het aantal uitgedeelde kaarten en topic reports. Toen werd er overigens net zo goed opgetreden en gelet op het aantal bans de laatste maanden is er ook al een goede stap gezet om het trollen te verminderen.
 
Ik snap niet waarom jullie dit niet eerder hebben gedaan, dit intensief en continu vervuilen van topics gebeurt nu plusminus al een halfjaar.
Nu niet doen alsof er nooit wat aan gedaan is, maar het kon zeker nog strenger. Veel hangt ook af van de reports die mods binnen krijgen, het helpt enorm als leden meehelpen en reports sturen als ze getrol zien.
 
Ja? Dus een nieuwkomer die echt niets weet vervuild het board?
Speciaal voor jou dan:

''Er zijn naïeve vragen, saaie vragen, slecht geformuleerde vragen en vragen die vanuit onvoldoende zelfkritiek gesteld worden. Maar elke vraag is een schreeuw om de wereld te willen begrijpen. Domme vragen bestaan niet'' -Carl Sagan.

Ik zeg toch niet dat alle nieuwkomers het board vervuilen? Kan ff niet zo snel een voorbeeld vinden, maar je hebt soms van die beginners die de stickies overslaan (terwijl ze erop gewezen worden) en gaan gewoon verder met onnozele vragen stellen. En dan vragen ze er soms gewoon om. Ik zie jou ook regelmatig beginners waar ik het net dus over had trollen.
 
Heb er vertrouwen in, die Zyzz flooding hype hadden jullie ook snel en effectief de kiem in gesmoord. Het enige wat er dan over blijft zijn de boze kloon-trolletjes, maar die geven het na tig bans en tonnen kaarten vast ook wel op.
 
Heb er vertrouwen in, die Zyzz flooding hype hadden jullie ook snel en effectief de kiem in gesmoord. Het enige wat er dan over blijft zijn de boze kloon-trolletjes, maar die geven het na tig bans en tonnen kaarten vast ook wel op.

Wat zit jij nou kont te likken, jij hebt net zoveel lopen trollen als ik en vele anderen :roflol:

Ga hier nou niet onschuldig zitten spelen
 
We treden constant op tegen dit soort vervuiling maar de laatste maanden neemt het gestaag toe. Mede omdat leden copy-cat gedrag gaan vertonen. Het is ook mede een wake-up call voor degenen die zich hier aan schuldig maken of willen maken.

Het probleem was een maand of 3 geleden minder, ook te zien aan het aantal uitgedeelde kaarten en topic reports. Toen werd er overigens net zo goed opgetreden en gelet op het aantal bans de laatste maanden is er ook al een goede stap gezet om het trollen te verminderen.

Toevallig, ben net 3 maanden actief op dit forum :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven