Fitness Seller

Aankondiging Vervuiling van serieuze secties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu niet doen alsof er nooit wat aan gedaan is, maar het kon zeker nog strenger. Veel hangt ook af van de reports die mods binnen krijgen, het helpt enorm als leden meehelpen en reports sturen als ze getrol zien.
Nee natuurlijk is er wel wat aan gedaan, maar zoals je zegt, het kon flink wat strenger.
Ik zeg toch niet dat alle nieuwkomers het board vervuilen? Kan ff niet zo snel een voorbeeld vinden, maar je hebt soms van die beginners die de stickies overslaan (terwijl ze erop gewezen worden) en gaan gewoon verder met onnozele vragen stellen. En dan vragen ze er soms gewoon om. Ik zie jou ook regelmatig beginners waar ik het net dus over had trollen.
Laat ze dan lekker onwetend zijn? Je hoeft niet perse te reageren op hun posts als je dat soms denkt. Ik probeer ze vaak nog even te helpen, maar als ze mijn punt niet begrijpen laat ik het er lekker bij zitten.
Wat zit jij nou kont te likken, jij hebt net zoveel lopen trollen als ik en vele anderen :roflol:

Ga hier nou niet onschuldig zitten spelen
Ja ''Ruud'', ga nou maar weer overal je Bertstare gifjes neerkwakken, jou heb ik dus nog nooit iemand zien helpen.
 
Ik vind ook dat in serieuze topics/vragen van newbee's er ook tot op zekere hoogte serieus gereageerd moet worden, maar soms stellen ze alleen serieuze vragen om niet op te vallen, en om later te gaan trollen (dus eerst net doen of ze normaal zijn en enz, maar dan ineens trol worden (en dat is geen copycat gedrag, dat zijn gewoon members die gebanned zijn en terug gekomen zijn, zij het niet onder een ander ip adres.) ,vind meer dat je een lijn moet trekken, grappige gifs zijn gewoon grappig, en maken een topic ook dat wat hij is (vind ik, lach me vaak kapot ook om anderen), het pindakaas verhaal is idd een beetje achterhaald, en niet leuk meer (was het wel).

Dus als iemand ook mensen helpt en goede informatieve posts post en daarnaast ook humor probeert te maken op het forum vind ik dat je diegene niet als je een report krijgt meteen een kaart moet geven.

Maar goed, vind het jammer dat sommige het voor anderen verpesten!

Het zij zo :(.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pindakaas grap was nooit leuk, gifjes zijn toch lachen ?

En ben het wel eens met het niet trollen van nieuwe members, doe het ook bijna nooit.
 
Het lijkt me nu toch wel duidelijk dat het niet kan. Voor een nieuwkomer is alles ook echt nieuw en je moet je indenken hoe de meesten hier zelf waren toen ze net begonnen. Vol met vragen over het algemeen en velen zullen te gretig zijn geweest om zich bezig te houden met info vergaren maar vooral gericht zijn op trainen en/of indelen voedingsschema.

Geef nieuwkomers de ruimte, als ze echt volledig onwetend overkomen kan verwezen naar stickies of soortgelijke threads. In ieder geval is het niet de bedoeling om een nieuwkomer gelijk maar weg te jagen d.m.v. trollpostings.

Helemaal mee eens. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen die al lang op het forum zitten af en toe flauw worden van steeds maar dezelfde vragen. Persoonlijk vindt ik dat je dan je gewoon afzijdig moet houden van de post. De meeste mensen die nieuw in de wereld van Bodybuilding zijn, zijn gewoon over-eager. :)
 
Ja ik kan begrijpen dat het incident van gister de druppel was, maar ik bedoel in vele trainingslogs wordt ook veel geouwehoerd met plaaatjes en gifs etc, waar ligt die grens dan? wat mag wel en wat mag niet, want ik ben nu echt bang voor nog een kaart als ik weer een keer grappig probeer te zijn
 
Ja ik kan begrijpen dat het incident van gister de druppel was, maar ik bedoel in vele trainingslogs wordt ook veel geouwehoerd met plaaatjes en gifs etc, waar ligt die grens dan? wat mag wel en wat mag niet, want ik ben nu echt bang voor nog een kaart als ik weer een keer grappig probeer te zijn

ik ben sinds vandaag pas terug van vakantie, wat is er gebeurd? Iets met stiffmeister? linkje?

en ja ik typte net als reactie hahahah en krijg meteen rode kaart..
 
Ja ik kan begrijpen dat het incident van gister de druppel was, maar ik bedoel in vele trainingslogs wordt ook veel geouwehoerd met plaaatjes en gifs etc, waar ligt die grens dan? wat mag wel en wat mag niet, want ik ben nu echt bang voor nog een kaart als ik weer een keer grappig probeer te zijn

Traininglogs zijn de verantwoordelijkheid van degene die het log bijhoudt in principe. Geen enkel log is bedoeld als slowchat-topic maar als een logger geen problemen heeft met hier en daar een grappig bedoelde opmerking dan zal dat niet leiden tot kaarten. Anders wordt het als leden een log overspoelen met animated gifs, grappige bedoelde opmerkingen andere ongein.

Een log blijft primair wel bedoeld om trainingen en progressie bij te houden, regel 8 van de forumregels geldt daar net zo goed.
 
EricrR en BigT, jullie hebben van mij karma gekregen voor deze onderneming, het mag hier een stuk harder aangepakt worden. Jammer voor jullie dat je dan langer op het web zou moeten zitten.
 
EricrR en BigT, jullie hebben van mij karma gekregen voor deze onderneming, het mag hier een stuk harder aangepakt worden. Jammer voor jullie dat je dan langer op het web zou moeten zitten.

of ze recruteren meer mods die de boel in de gaten houden
 
Ja ik kan begrijpen dat het incident van gister de druppel was, maar ik bedoel in vele trainingslogs wordt ook veel geouwehoerd met plaaatjes en gifs etc, waar ligt die grens dan? wat mag wel en wat mag niet, want ik ben nu echt bang voor nog een kaart als ik weer een keer grappig probeer te zijn
Je kunt toch gewoon grappig zijn in humor en geouwehoer sectie...
 
Sorry, ericr ik moet eerst wat aan iemand anders geven
 
Laat ze dan lekker onwetend zijn? Je hoeft niet perse te reageren op hun posts als je dat soms denkt. Ik probeer ze vaak nog even te helpen, maar als ze mijn punt niet begrijpen laat ik het er lekker bij zitten.

Kan, maar mijn punt is dat je ze dan ook gewoon kan trollen als je wilt.
 
Kan, maar mijn punt is dat je ze dan ook gewoon kan trollen als je wilt.
In het reglement staat duidelijk dat je (serieuze) topics niet moet laten ontsporen. Iedereen die zich heeft geregistreerd is hiermee akkoord gegaan. Nou zijn ze hier al niet zo heel streng (en dat is af en toe maar een goed iets, ik ken boards waar je al kaarten krijgt als je in een verkeerde sectie post) Trollen kan toch nog genoeg in humor en geouwehoer? :D
 
In het reglement staat duidelijk dat je (serieuze) topics niet moet laten ontsporen. Iedereen die zich heeft geregistreerd is hiermee akkoord gegaan. Nou zijn ze hier al niet zo heel streng (en dat is af en toe maar een goed iets, ik ken boards waar je al kaarten krijgt als je in een verkeerde sectie post) Trollen kan toch nog genoeg in humor en geouwehoer? :D

Maar je snapt het niet, daar kijkt juist niemand. De trolls willen zoveel mogelijk in de bevolkte secties posten (allerlei) zodat ze een zo groot mogelijk publiek aanspreken.
 
Maar je snapt het niet, daar kijkt juist niemand. De trolls willen zoveel mogelijk in de bevolkte secties posten (allerlei) zodat ze een zo groot mogelijk publiek aanspreken.

denk niet echt dat het hier over allerlei gaat, maar meer specifiek over de voeding/trainingssecties. In Allerlei wordt nog een stuk meer getolereerd dan daar.
 
denk niet echt dat het hier over allerlei gaat, maar meer specifiek over de voeding/trainingssecties. In Allerlei wordt nog een stuk meer getolereerd dan daar.

Allerlei is eveneens een serieuze sectie maar geen on-topic sectie zoals de secties die betrekking hebben op BB of PL. Daar is inderdaad wat meer ruimte en newbie bashing komt daar toch amper voor.
 
serieus is prima, maar beetje OH moet kunnen.
Hangt van topic af natuurlijk.
 
Allerlei is eveneens een serieuze sectie maar geen on-topic sectie zoals de secties die betrekking hebben op BB of PL. Daar is inderdaad wat meer ruimte en newbie bashing komt daar toch amper voor.

beetje een herhaling van wat ik zei, niet?:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven