AndroidHealthClinic

Verward over de avatars (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shadum

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
704
Waardering
0
De laatste tijd lijkt het wel of de aantal postings dat nodig is om je eigen avatar te kiezen steeds veranderd. Ik vraag me nu dan ook af hoeveel postings je nodig hebt om je eigen avatar te maken EN of dat getal nu ook "definitief" is. Enne .... als pressie middel stel ik me pas voor op de voorstel lijst als ik m'n avatar heb ! ;)
 
Staat duidelijk aangegeven:


Er zijn een paar aanpassingen gebeurd:
Zoals je kon zien was er de discussie of avatars moesten blijven of titels in de plaats moesten komen.

Welnu, de avatars blijven maar er zijn een paar dingen veranderd.
Je kan nu alleen je eigen avatars opladen, de voorgeladen avatars zijn dus niet meer beschikbaar.

Maar wat beter is, je kan nu avatars opladen van maximum 150x150 pixels wat een stuk groter is.
De maximum bestandsgrootte blijft 20.000 bytes.

Je moet nu minimum 100 posts hebben om een avatar te kunnen opladen. (Dit was vroeger 250)

De meesten wisten dit al maar ik herhaal het nog even: opladen gebeurd in je control panel onder opties onderaan.
Je vult de url v/d avatar in (die dus online staat) en deze wordt vervolgens op onze server opgeslagen.

ps: Huidige zijn hierdoor verwijderd dus ff terug opladen diegene die al een avatar hadden, sorry voor dit ongemak.



Owjah, en als pressie middel niet voorstellen?? Waar hebben we het in hemelsnaam over?? Er zijn gewoon regels dat vanaf een bepaald aantal posts men een avatar kan kiezen, klaar. Wat heeft dat te maken met niet voorstellen, vind ik beetje vreemd. Hoop dat het nu in elk geval duidelijk voor je is dat je na 100 posts een avatar kan kiezen.
 
Bedankt vor deze Compacte uitleg .... enne dat "pressie middel" (mag duidelijk wezen) was bedoeld als grap; Ik had voorgenomen iets te schrijven in het voorstel forum zodra ik een eigen avatar had.
 
Hehehehe, okeej dan. Is idd. wel e.e.a. steed verandert, maar zijn gewoon nog steeds bezig het forum zo optimaal mogelijk te krijgen, daardoor proberen we dingen uit, enz. Mischien af en toe niet helemaal duidelijk, alhoewel we proberen de boel zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te krijgen en zeker voldoende feedback richting de members te sturen..
 
kan er niet wat aan die bestandsgrootte gedaan worden? Of is het niet mogelijk om gewoon je avatar zelf te hosten en dan door te linken?
 
1. Nee, met die grootte kan je dmv jpg formaat een zeer kwalitatieve avatar opladen.

2. Die optie is niet beschikbaar.
 
prob is dat ik een animated heb van 65kb die ik inmiddels op 4 andere Fora al gebruik. Leek me wel leuk om overal dezelfde te houden

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven