AndroidHealthClinic

Verwarrend......

Bezoekers in dit topic

Gast 167881

Novice
Lid geworden
30 jul 2019
Berichten
19
Waardering
7
Volgens fitnesspall zou ik voor verlies gewicht maar 1950cal mogen eten......
Doe ik nu al maand of 4 - en veel vet lijk ik niet te verliezen
Als ik dan via hier bereken en via andere app zeggen ze dat ik toch 2719cal mag hebben om te cutten, toch een groot verschil en aangezien ik nu al zelfs niets verlies........

Train nu reeds 7maanden ,nu 4xper week

Gewicht 91kg en 1m79.......als mijn berekening klopt is het 25,3% vet en wil dit dus omlaag om eindelijk is resultaten van trainingen te zien
 
Je onderhoud bereken je niet via een app, maar bepaal je door ervaring en is persoonlijk. Als je niet afvalt, zit je niet in een deficit. Vetpercentage bereken je ook niet, maar meet je. Als je een foto hebt, zou je die kunnen posten om een beeld van je fysiek te geven.
 
^+1

kloppen je berekeningen van je voeding wel?
Post je schema eens met macro's en hoeveelheden.
 
Ben je nu in weze dan al afgevallen of niet? een paar kilo ga je niet zo hard zien. Ikzelf heb ook 10kg zwaarder gestaan en ik vind zelf dat je een gewichtsafname van 4kg niet altijd even fel ziet.. zeker niet als je vetpercentage aan de wat hogere kant is.
Als je nog steeds afvalt al is het maar gestaag, dan is dit een overwinning ;)

Werkt je schildklier wel voldoende?
 
Ja volgens mijn vrouw wel , en de korstkast staat wel voller...... Heb me voorgenomen eerste 6maand geen weegschaal meer , gewoon deftig eten - geen bewerkt voedsel Enzo ,effe niet naar calorieën zien -als ik dan toch teveel calorieën binnen krijg maar "gezond" eet dan zal ik dat wel merken aan wat spierontwikkeling - en daarna maar cutten , wat dan mss vlotter gaat met eerst wat spieropbouw.

Ik train nu toch 5x per week , en verbruik is zo een 1200cal. Per training (ok zo horloge is niet 100% correct) en zal dan toch ergens effect moeten gaan geven
 
Back
Naar boven