AndroidHealthClinic

Verwijderd.

Bezoekers in dit topic

Die 10kg kan je makkelijk aan gaan komen. Dat is geen onrealistisch doel. Je schema kan alleen wel beter.
Bereken je dagelijkse kcal behoefte eens. Ga daar 500 kcal boven zitten in de verhouding 2,5 gr eiw per kg, 2 gr vet per kg en de rest aanvullen met koolhydraten.
 
Die 10kg kan je makkelijk aan gaan komen. Dat is geen onrealistisch doel. Je schema kan alleen wel beter. Bereken je dagelijkse kcal behoefte eens. Ga daar 500 kcal boven zitten in de verhouding 2,5 gr eiw per kg, 2 gr vet per kg en de rest aanvullen met koolhydraten.

2 gram vet per kg? heb ik iets gemist?
 
2 gram vet per kg? heb ik iets gemist?

whoeps! Dikke vingers voor die kleine kut telefoon. 1 gr. Ja dank u.
Iets meer mag overigens wel in de bulk gezien je lengte, gewicht en vet %.
 
Verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Startersguide onderaan mn post ff doorlezen, staan de meeste dingen in
 
Dus dan moet ik ongeveer 3200kcal binnen krijgen. en ongeveer 65gram vet?
Is het daarnaast een optie op een weight gainer te kopen?

weight gainer is troep en erg duur , er staat wel ergens een receptje hier op het forum om een eigen te maken.

ik dacht dat het iets was als :

50-100 gram havermout
1 schep whey
1 stuk fruit
40 gram pindakaas

weetniet zeker of de verhouding zo goed is maar dit lijkt me een redelijke.
 
Verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon voor de bodyenfit whey gaan. Is de goedkoopste en smaakt lekker. Er is laatst wat te doen geweest over hun whey perfection omdat uit een test gekomen was dat daar 20% minder eiwit in zat dan ze zeiden maar ze hebben die fout hersteld. Als je nu bestelt is het weer gewoon goed.
 
Ik zou gewoon voor de bodyenfit whey gaan. Is de goedkoopste en smaakt lekker. Er is laatst wat te doen geweest over hun whey perfection omdat uit een test gekomen was dat daar 20% minder eiwit in zat dan ze zeiden maar ze hebben die fout hersteld. Als je nu bestelt is het weer gewoon goed.

was geen fout maar gewoon pure oplichterij en dat stopt helaas pas als ze failliet zijn.

en zou gewoon meer gaan eten, whey is niet nodig tenzij je anders niet aan je eiwitten kan komen.
 
was geen fout maar gewoon pure oplichterij en dat stopt helaas pas als ze failliet zijn.

en zou gewoon meer gaan eten, whey is niet nodig tenzij je anders niet aan je eiwitten kan komen.

Ze hebben nu toch uitkomsten van een labtest van de whey perfection met hun huidige formule op de site staan? Of zou die gewoon fake zijn en verkopen ze nog steeds whey met minder eiwit dan op het label staat.
 
Ik zit nu net tegen de 3000kcal per dag aan. Ik vind zelf dat het best goed gaat.
Nu wil ik dus een eiwitshake of creatine toevoegen aan mijn voedingsschema.
Maar wat is nu handig voor een beginner? Ik wil nog steeds aankomen in spiermassa.
Zijn er ook eiwitshakes waar veel kcal inzitten bijvoorbeeld?

Elke eiwitshake bevat veel calorieën, als je er maar genoeg van pakt (doorgaans zo'n 400 kcal per 100g).
Wat denk je dat een shake je gaat leveren? Behalve wat extra eiwitten, helemaal niets.
Je kunt beter in plaats van de hagelslag, krentebol, tosti's, hamburgers en limonade kwaliteitsvoeding gaan eten.
Een shake is gewoon een makkelijke vorm van eiwit, meer niet. Jouw voedingsschema heeft nog genoeg ruimte voor verbetering dus hoef je shakes nog niet te overwegen naar mijn mening.
 
Prestigio heeft gelijk. Je zou eens naar deze makkelijke opties kunnen kijken en toch redelijk goede voeding.
Eieren, noten, kip, kwark, yogurt, muesli, havermout, pasta, rijst, volkoren brood, pindakaas, tonijn, zalm etc. Daarbij wat melk drinken en ben je goed op weg. Als je deze producten probeert in je basis op te nemen, kom je al heel gemakkelijk op weg.
 
Hoe ziet je voeding er nu uit?
Want ik neem aan dat dit niet meer hetzelfde is als in je beginpost 6 weken geleden?
 
En neem volle melk ipv halfvolle. Noten, avocado, zalm, eieren (met dooiers),....
 
Serious: chocomel tijdens je workout. Krijg je net wat meer reps gedaan en kun je wat meer volume in je training aan.
 
Serious: chocomel tijdens je workout. Krijg je net wat meer reps gedaan en kun je wat meer volume in je training aan.

+1
Heb ik ook een hele tijd gedronken tijdens/na mijn training. Na een paar keer langdurig ziek te zijn geweest en gewicht/massa te zijn verloren ook voor een tijdje 2 liter volle chocomelk per dag toegevoegd. 1800 easy kcals, niks mis mee in de bulk
 
Idd gewoon aan de volle kwark/melk chocomel etc gaan. Ik ben ook begonnen op 62 kilo bij 1.82 en zit nu op 73. Gewoon zo veel mogelijk eten!
 
Back
Naar boven